funny

funny
tanha dekh k mjhse faraz ne kaha.. apka doston ne apko bhula dya hoga... mene muskra k jawab diya.... wo beawafa nai tharki hain kisi larki ka number hath agaya hoga........
  

Feb, 02 2012     251 chars (2 sms)     5250 views       Funny

more Funny SMS Messages

The Difference B/W Friend N Best Friend..

Friend Says: Hey Plz Drive Safely N Slowly..

B.Friend Says: Abay Bhaga Yr Us Agay Wali
Car Me Full Bachiyan Hain ;->
After finising MBBS
Dr''Muna start his
practice.


He checked 1st patient
eyes, togue &ears by
torch& finally said,


Bole To ... Torch ek dum
theek hai.....-;>
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan
President:
“Shetani”


Prime Minister:
“Gillani”


Army Chief:
“Kiyani”


Speaker:
“Zanaani”


“Aata Na Roti”

“Bijli Na Paani”


Wah Re Pakitani

Teri Ajab Kahani...
Extreme Kamina Baccha..
.
.
.
.
Son:”Papa aapki Luv Marriage hui thi na.. ??
.
.
.
.
Dad:”Haa par tumhe kaise pata.. ??
.
.
.
.
.
.
Son:”Q k Aapki shadi aur meri D.O.B
me sirf 6 mahine ka farq hai..
Bhikhari: Shahb 1 rupiya dedo

Shab: Tumhain sharam nahi ati road pe khare ho k BHEEK mangte ho?

Bhikhari: Abay tere 1 rupeye k liye kya OFFICE khol Loon ??
Agar Aap Mein
TALENT Hy
Salahiyat Hy
Aitmad Hy
Kuch Kar Dikhana Chahte HoTo Apna Time Zaya Mat Karo
Aj Hi Join Karo
"LUCKY IRANI CIRCUS"Unka BANDAR Mar Gaya He!
Call Me Now , I Heard Some Major Gossip About You.






















































































Shocked? Farward 2 your friends And see How Many Don''tRead The message Fully And Make Fools Good Day !!!
.*""* .. * ""*.
''* Dil ki *''
* Gehrayon *
"*. se .*"
"*.*

Fitay moonh!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

uska
jo ap ka Bura chahay.. :D
Ekdin Sardar sapne mein apni maut hote hue dekha.
Next day unhone apni ICICI BANK A/c. Close kar dia.
Why??
.
.
Because ICICI Bank''s Slogan : "WE MAKE YOUR DREAMS COME TRUE"........
Pathan Bought A Car On Loan...

He Didn''t Pay The Dues,
The Bank Took Away His Car.
Pathan: If I Knew This,
I''d Have Taken A Loan For My Marriage Also! :-(
Its My Last Message To You








LAST Boley Tou ...

L = Luv U Alwayz
A = All Tym Miss U
S = Save U In My Heart
T = True Frend In Lyf



So Dun Worry Be Happy ... =)