funny

funny
tanha dekh k mjhse faraz ne kaha.. apka doston ne apko bhula dya hoga... mene muskra k jawab diya.... wo beawafa nai tharki hain kisi larki ka number hath agaya hoga........
  

Feb, 02 2012     251 chars (2 sms)     5257 views       Funny

more Funny SMS Messages

kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->
Pathan:
Khudkushi pr tqreer kr rha tha
Khudkushi
Hram hy
Zulm hy
Gunah hy
Buzdili hy
Pagalpun hy
Aisi haram mot marne se behtr he insan apne ap ko Goli mar dy
1 Gang Thi.... wo logo ko mar ke unki dead bodies par ghanti bajati thi... dan wat was their profession .......

...

...

...

...

...

...

...

...

Marketing (MAR-KE-TING)


Maths Teacher Was Teaching
Mathematical Conversions

Teacher-If
1000 Kgs= Ton.
Then

For 3000 Kgs
=How Much?

Santa-
Ton!Ton!Ton!
''Wada KAro
.
.
.
.
.
.
.
To?
.
.
.
.
.
Pura karo
Or kisi KI Laaat Baaan Kbhi Na Toro
.
.
.
.
.
.
.
SuFI BAAP Ki TARHA''
HIEGHT Of KANJOOSI :

Shiekh Shab House Cought Fire And He Is Giving Miss Calls to fir brigade !!
One persn asks to another
bhai yeh khushi kya hoti hai..?
second person replies..p
ata nahi bhai meri toh BACHPAN mein hi shaadi ho gayi thi.
''Ye Sang-E-Marmar Sa Tarasha Gora Badan

Boond Boond Pighlta Shabab

Honto Se Laga K Dekhon Kashish Kaisi Hy

Kämbäkht Ye VANILA IcE Cream Cheez Hi Äisi Hy''

Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->
''Voh Sadak Ke Us Paar Thi Hum Sadak Ke Is Paar The
Kuch Hum Aage Badhe, Kuch Voh Aage Badhi
Hum Kuch Aur Aage Badhe, Voh Bhi Kuch Aur Aage Badhi
Hum Aur Bhi Aage Badhe, Voh Bhi Aur Aage Badhi
Ab Hum Sadak Ke Us Paar Hein, Aur Voh Sadak Ke Is Paar Hein.''
This is an SMS

























Maan liya! Lagta hai tumhari grammer kamzor hai


Asli sentence hai,


This is a SMS
Musharaf: Agar mey Plane sey 1000 ka note phenkoon, to?

Adviser: Aik Pakistani ka bhala hoga.

Musharaf: Agar 500 k 2 note, to?

Adviser: 2 ka bhala hoga.

:-) Musharaf: Agar 100 k 10 note, to???

:-m

Advider: Is tarah to 10 ka bhala hoga magar aap jump laga do to poorey Pakistan ka bhala hoga...!