funny

funny
tanha dekh k mjhse faraz ne kaha.. apka doston ne apko bhula dya hoga... mene muskra k jawab diya.... wo beawafa nai tharki hain kisi larki ka number hath agaya hoga........
  

Feb, 02 2012     251 chars (2 sms)     5248 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy: if I kiss u.what u think ?
Girl: I will think... EK bewakoof chor, jo car chura sakta tha,sirf stepney le gaya :)
''Ek Aadmi K Left Hath
Ki 6 Ungliaan Theen,
Sab Log Usay
"Sultan" kehte
thay

Socho Kyun?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyun k ''Sultan'' Us ka Naam tha :-''
Future Mein Price List Is Tarha Ho Gi,

Chawal 1 Rupay K 2 Danay,

Daal 50 Paisay Ki 4 Danay,

Oil 10 Rupay Ka 2 Drop,

Doodh 2 Rupay Ka 1 Qatra,

List K Neeche 1 Zaruri Note Bhi Likha Hoga Kay Jo Bhi Yeh Sab Cheezein Khareede Ga Usay Asli Desi Ghee Ki Khushboo Muft Soonghnay Ko Milay Gi.
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
Larki: mein shadi k baad tumhare saray dukh baant lo0ngi.

Larka: lekin mujhy tu k0i dukh hai hi nhi!


Larki.......
mein shadi k baad ki baat kr rahi ho0n :-)


Teacher to student:
jo doosre ko apni baat na samjha sake woh gadha hota hai.....

Student:
Sir, kya Matlab main samjha nahi....??
Your Sms R Not My Disturbance

But.....

The Disturbance Is Your Silence.....

SO Don''t Disturb Me Please !!! ;->
Khyal Ko Kisi Aahat Ki Aas Rehti Hy


Nigaho’n Ko Kisi Surat Ki Talash Rehti Hai


Tere Bina Koi Kami Tou Nahi


Bas Gali Wali Jamadarni Udaas Rehti Hy . . . ;-
Pata Hy Jab Aap Ghar Se Nikalte Ho Tou
Larke Larkia''n Aap ko Hasrat Se Dekhte Hyn ,
Aahe''n Bharte Hyn Aur Sochte Hyn





Ye "HuMayuN" Ka DosT Hy Na



.


.


.

Kaash Hum Bhi Hote ... ;->
Ap k khayal ma main apko sms kyun karta hon?


I Miss u..?

I Like u..?

OR

I Need u..?
.
.
.
.
Chal bay


Sms package khatam karna Hota hai...is liye:-
"veer

jahan bhi msg krunga 5-10 msg ek sath bhej dunga

"wanted"

ek baar jo mene "sms" KRNA shuru kr diya to

uske baad to mai apne "balance" ki bhi nhi sochta.. "dabbang" hum tumhare mobile me itne sms krenge ki confuse ho jaoge ki konsa padhe or konsa delete kre."ready"duniya me tumhe sab se zyada msg sirf 3 log karenge:i,me, and myself.."body guard" mujh par ek ehsaan KRNA mere msg mujhe re send mat KRNA...
DARD NAK KAHANI.

aik larka tha, wo aik larki ko chahta tha. magr wo lrki nhi janti thi.

Aik din larke ny himat ki aur usy kaha k tm mujhe achi lagti ho.

Lrki ko shadid ghusa aya aur us ny...
.
.

.
.
Lrke ki nak pe muka mar dia.
Lrke ki nak ma shadid dard hoa
aur

Is tara bni ya
''DARD'' ''NAK'' kahani ;->