Ghalib

Ghalib
Wo ankh bohat payari thi jo hum ne us ko mari thi
Wo joti bohat bahri thi jo us ne hume mari thi
Hum to muft main e pit gaye Ghalib
Hamain to ankhon ki bimari thi.
  

Sep, 29 2011     165 chars (2 sms)     3649 views       Funny

more Funny SMS Messages

2 Jahil Admi
1st:Aaj Mairi Salgira Hai Dil Chahta Hai Naha Loon.

2nd: Pichly Saal B To Tum Nahae They.

1st: Han,Bus Ussi Din Sy Saaf Rahny Ki Adat Parh Gai Hai.;)
Zrore to nai kahdun SMS sy dastan apni<

Ye lo no.03343004071-zaban or bh hoti hy azhr tamna ki
800 Kamro ka mahal ho

aur motiyon se saja darbar.

Income ho arbo me aur

200 mercedes car.

Sab sapne me hi mil sakta hai,

Isliye jagna hai bekar,

Soja mere yaar.
Ek dum latest and jhakaas way 2 propose..
Boy- Xcuse me
Grl- jee kahiye

Boy- Mere hone wale bacho ki taraf se apko Happy Mother''s DAY.
Hijr K Azabo''n Se Darr Lagta Hai

Mujhe Apne Hii Khwabo''n Se Darr Lagta Hai

Kal Hii Tum Ne Ek Banda Maar Dia

Zaalim mJhe Tumhari ''''JURRABO''N'''' Se Darr Lagta Hai ;->
Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai…:p:p
Sumtime U Miss Me. Most of the times I Do

Sumtime U Hurt me. Most of the times I Do

Sumtime U Sms Me. Most of the times I Do

Sumtime U meet me, Datz the only thing " I alwayz Want "



Keeeeeeeeep In toucH Beta
Rules 4 board exam:
Har sawal ka dat kar larna, lekhne me kami mat karna, mouka milay to peeche be dekhna. or 1 bat yaad rakhna aagay walay ka paper apna samajhna
Yad aata hai mujhko tera bachpan ka zamana
Patli patli tangon par latka hua pakhana .
Wo behti naak ko hath say poonch kr gaal per lagana
Gali mein beth kr sare Muhalle ko Show dikhana,
Qamar say makhiyan uratay howay aawaz lagana,,,,,

Ammi dho day
Husband Wife Main Larai Ho Gayi

Husband Ghar Se Chala Gya
Raat Ko Phone Pr Biwi Se Poocha : Khaane Main Kia Hai ?
Wife : ZEHER
Husband : Oki Tum Kha K So Jana Main Deer Se Aaonga ;->
Beta : Papa Aap Ki Love Marriage Hui Thi Na .... ???

Baap : Jee Beta !!! Aap Ko Kese Pata ???

Beta: Wo Aap Ki Shaadi Aur Meri date Of Birth Main
Sirf 6 Months Ka Farq Hy na ...
GooD NEWS:
ACCA Exams wil now b only OBJECTIVE TYPE


Example:

3+3=?


Options:

a. 6

b. Six

c. VI

d. 6.0

Moral:

ACCA is still TOUGH.