"Dunya Chand p pohnch gai

"Dunya Chand p pohnch gai
Pathan public toilet gya to Diwar p likha tha

"Dunya Chand p pohnch gai

or Tm yaha bethe ho?

Pathan niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rha hay" :-
  

May, 13 2010     157 chars (1 sms)     2731 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pehle Log 8 Ruoee Wali Botte Peete Thay

Ab 800 Wali Peete Hain



Farq Tou Para Hai

GEO MUSHARAF . . . ;->
Aadmi shaadi kyon karta hai? Takee vo marne ke baad agar jannat jaye to achcha feel kare aur agar dozakh jaye to homely feel kare
Ek Aadmi Ne Samosey Wale Se Kaha : O Bhai
Tumhare Samose Main Se Larki Ka Baal Nikla Hy !

Samosey Wala : Aby Tou Kia 5 Rs K Samosey Main
Puri Larki Nikle Gi ... ;->


Saas Bahu Se:Aaj Se Tum Muje MAA Or Saaur Ko PAPA Kehna
Bahu:Samajh Gai
Sham Ko uska Pati Ghar Aya 2 Boli:
Maa! Bhaiyya Ghar Aa gaye hai..
Kash logon ki mohabbat MOBILE hoti,
larka NOKIA'' larki SONY ERICSSON hoti,
larka mohabbat k SMS deta,
larki chahat ki MSCALL karti,
larka''larki ki miscall SAVE karta,larki larke ki chahat se INBOX bharti,
milkar roz dono apne jiwan ki BATTERY ko CHARGE karte,
RINGTONE ki aawaz pe dono ki zindgi muskurati,Koi bhi GAM jo aata agar''mil kar dono delet karte,or DILON ki DHARKAN unki VIBRATE hoti,
Kash logon ki mohabbat MOBILE hoti.
WiFe: WhAt WoUlD YoU LiKe To Do ToDaY?

HuSbAnD : Im NoT SuRe. LeTs ThInK ...

WiFe : No, LeTs Do SoMeThInG ThAt YoU CaN Do, ToO.
Brking News:
sab se guzrashi hai k sab Apna inbox delet kardain
l----l---
l ''-.o
l /l\ FaRAZ
| JL ne

khud kushi ker li hai
During a mArAthon...
A persOn felL in tHe ditCh aNd stiLl cAme 1st..!
hOw??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
cOz eVeRy 1 said
''''aa pOpat,pOpat''''...

so he becAme a pOpAt aNd flEw AwAy...!

And cAme 1st..!
Consequences in
Aerica...






A girl rushed over to her
husband..


Darling`''my childern and your children are beating
our children...!!!
aaj tum nein mujh sey bad tameezee kee thee, mujhe pata hai k tum boht afsurda ho ghey aur pareshan b aur yeh soch rahey ho ghey k mujh ko kaisa manao ghey


to mein batata hoon



"Chalein KFC"?
Sardar apne ghar walon k sath larki dekhne gya,

ghar walo ne dono ko akela chor dia
Sardar:Behn G ap kitne behn bhai ho?
Larki:Gusse se Pehle 3 thy ab 4 hogye..
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao