think about yoursel

think about yoursel

"Think about yourself atleast once in your life time...







Otherwise you may miss the best comedy in this world.. " ;->
  

May, 06 2010     137 chars (1 sms)     3010 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kya Btaye''n Tujhy
Mere Dost, Ab k Saal




Ja Rahy Thay Yaado''n
Ko Liye Dil Main Sambhaal




Ek Ajnabi Ne Achanak Jo
Rok Ker Kaha







Chal PAPUU Mobile Nikaal
o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam





Arz kiya hain
--o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam








wa bhai wa

o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.










Sbhe ka khana abhi nahi hua hajam ....;->


Mummy Ye School Kya Hota He

Beta Ye Wo Jagah He
Jaha Parent Ko Luta Aur Bacho Ko Pita Jata He
A mobile is like a woman, Talks non-stop, Costs a fortune, Disturbs when u r busy
n When U need it urgently
There is no service . . . ;->

1 Murgha-Murghi Ki
Love Story

Murgha: I Love You

Murghi: Tum Mere Liye
Kia Ker Sakte Ho ?

Murgha: Kuch Bhi !!

Murghi: Chalo Phir 1
Anda De k Dikhao ... ;->
Q) Which is the motion jisse insaan bahut khush ho jaata hai ??
.
.
.
.
.

.
A) PRO MOTION
Sardar Ka Ladka: I''m A Complan Boy...

Sardar Ki Ladki: I''m A Complan Girl....

Sardar: Sala Paida Mene Kiya Or Naam Kisi Or Ka...
Son: Daadi Ap Kya Tv Per Aati Hein?

Daadi: Ni Beta

Son:To Phir Ami Kyn Keh Rahi Thi K Tmhari Daadi Anay Wali Ha Ab Roz Darama Hoga:-)
BREAKING NEWS:

Multan mein Aaj BARAF Giri.
.
.
.
.
.
1 Aadmi cycle par Baraf le kar ja raha tha.
Carrier Dhila Tha aur baraf gir gaye!
Ek Pathan Apnay Betay K Sath Lakriyan Kaatnay

Jangal Gaya. Wapsi Mein Rasta Bhool Gaya.

Pathan Ghussay Se Apne Betay Ko Maarnay Laga

Aur Bola: Kambakht Main To Rasta Bhool Gaya Hun,
Tu To Ghar Ja.
Aj Agr Ap ko koi kahe k Aap

"Khubsoorat"
"SMART" or
"GENIOUS"

Ho

To rakh k moun pe thapr dena

Or kehna

Bad_Tameez!
"MUSLIMAAN"
APRIL FOOL nahe mnaty ;->


Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->