think about yoursel

think about yoursel

"Think about yourself atleast once in your life time...







Otherwise you may miss the best comedy in this world.. " ;->
  

May, 06 2010     137 chars (1 sms)     2996 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hight of friendship:

bush''s daughter marryin laden''s son n deir kid is named george bin laden!!!
Bus itna he kaha tha k Barson k Piyasay hain PaPpU,


Balti bher k us zalim ne ROH''AFZA bana diya... =P ;->
WeLCome


WWW.Love.Com

Type Password *****

Processing...


Sorry !
Aap K Pyar Karne Ki
UMAR
ABHi
NAHi
AAi.

PLease Try
WWW.Feeder-Choosni.Com.
1 sardar rail ki patri per sogaya.
1 admi ne kaha kia ker raho ho?
Train aayegi tu mar jao gay!
Sardar:Mairy oper se jahaz guzar gaya
tu kuch nahin howa, rail kia cheez hay?
Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)
BaThRooM SoNgS:

LooSe MoTioN: RuK RuK RuK ArAy BaBa RuK!


QaBz: EK bAr Aja Aja Aja Aja Aaa Jaa!


GaS TrOubLe: HaWa HaWa E HaWa KhUsHbU LuTa De.. :-
Aik Aurt Dresing K Liye Dr K Pas Jati Hai,

DR ! Dresing Karte Huay Pochta Hai,

Ap Ko Kis Cheez Ne Kata Hai?

Na To Ye Kutte K Kate Ka Nishan Hai Or Na Hi Kisi Dosre Janwar Ka,

Aurat !

Ye Aurat K Katey Ka Nishan Hai

Jis Ne Mujhe Apne

Shuhar K Sath Dekh Lia Tha.1
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
agar koi mujh sey pochchey "teri Mohabat ka naam kya hai?"




to mein kahoon" tenu kee takleef ee"
Aaj Mere Pass Bangla Hai Gari Hai Bank Balance Aur AK-47 Hai...

Tere Pass Kia Hai...?


.


.


.


.


.


.



Mere Pass Nokia CeLL Phone Hai Jisme BL-5C 3.7V Ki BatteRy Hai....
mill gaya...
oyee mill gaya....
oyee hoiyee mill gaya.....
oye oye mill gaya....
oye oye oye mill gaya....
lallaa dhomm mill gaya......
yeh sms perhnay walla aik or pagal mill gaya
Man:Janab Main 20 K/M Per Hr Ki Raftaar
Se Ja Raha Tha,
Mgr Phir Bhi Meri Car Ko Taiz Raftaari K
Ilzaam Me Band Kr Dia Gya,

Judge:Is Baat Ka Kya Saboot Hai?
K Tum Sach Kah Rahay Ho?

Man:Janab Is Se Barh Kr Or
Kya Proof Ho Ga K Us Waqt
Main Apni B.V Ko Lenay Susral Ja Raha Tha,