Funny

Funny
A Sweet Story
Once a girl asked a boy:
Why we have 2 units to measure weight, height, force, speed, distance etc.
But nothing to measure Love, Trust, Friendship, Why?
Boy thought for a while, took her into arms, looked into her eyes and said
.
.
.
Dekh Janu, Dimagh mat kha
Already physics main supply hai
  

Aug, 29 2011     305 chars (2 sms)     3669 views       Funny

more Funny SMS Messages

Though i love this song from TZP, but cudn''t resist taking a dig on this. If i hurt somebody, it is purely unintentional.. Mujhe Maaf Kar De naa MAA :))

Main Kabhi Batlata Nahin
Bar main daily jaata Hoon Main Maa ...
Yun To Main,Dikhlata Nahin
Daru peekar roz aata hun Main Maa ....
Tujhe Sab Hai Pata, Hain Na Maa...
Tujhe Sab Hai Pata, Meri Maa...

Theke pe Yun Na Chhoro Mujhe ,
Ghar Laut Ke Bhi Aa Naa Paoon Main Maa...
Pau lene Bhej Na Itna Door Mujko Tu,
Ghar bhi bhool jaun main Maa...
Kya Itna Bura Hoon Main Maa...
Kya Itna Bura Hoon Main...Meri Maa..

Scotch main ,itna peeta nahi,
Peg Se Seham Jaata Hoon Main Maa
Chehre Pe Aane Deta Nahin
Lekin kabhi ludak jaata Hoon Main Maa
Tujhe Sab Hai Pata...Hai Naa Maa
Tujhe Sab Hai Pata, Meri Maa ...
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
The Statement Below Is True ...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"cErTiFieD ...

AbSoLuTe ...

StUpId " ;->


3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
Naukrani: Malkin! Chote Baba Ne Cockroach Kha Liya.

Malkin: Oh God! Call Doctor Fast.

Naukrani: Aap Tension Na Lo Maine

Chote Baba Ko BAYGON Pila Diya...!
Khuda Se COMPUTER Manga

LAPTOP Dya


CYCLE Mangi

CAR Di



HUT Manga

BANGLA Dya



DOST Manga

TUM Ko Dya




Ae Mere Khuda Tu Ne Is Baar Aisa
Kyun Kia . . . ? ;->
Manzil ki taraf badhte raho.
Jo dil kahe usi rah ko chuno,
peeche walon ko age na jaane do
aur jo aage hai unse aage niklo.
Tabhi 1 acche Truck Driver banoge.


Ek Pathan Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Pathan Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K


Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-)
Agr English Movies Pakistani Produce krtae to un kae nam Khch youn Hotae

1. Cliff Hanger: Latak''''da Gujjar

2. Superman: Udan aala Gujjar

3. Men in Black: Kala Gujjar

3. Rambo : Khooni Gujjar

4. Revenge: Gujjar da inteqaam

5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar

6. Evil Dead: Gujjar di Moat.. :p ;->
i know its ur birthday 2day.. iam sure u''l give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in person there, coz i dunno to xpress my feelings in SMS"
MIND BLOWING AND HEART TOCHING THOUGHT:

Laash Paani Mein Tairti
Kyun Hai..??


Kyun K . . .



Doobne K Liye Zindagi
Chahiye . . . ;->
Mehbob k hath may hai kalion ki mala....

Zara ghor frmain...

Mehbob k hath may hai kalion ki mala.............

"BAITHO BAITHO LIAO DAALA"