Funny

Funny
A Sweet Story
Once a girl asked a boy:
Why we have 2 units to measure weight, height, force, speed, distance etc.
But nothing to measure Love, Trust, Friendship, Why?
Boy thought for a while, took her into arms, looked into her eyes and said
.
.
.
Dekh Janu, Dimagh mat kha
Already physics main supply hai
  

Aug, 29 2011     305 chars (2 sms)     3658 views       Funny

more Funny SMS Messages

Begum ney Chand raat ku ham sey kaha key lao
jesa hey ye dupatta os hi sath ka print
bazaar kiya gae key printon main khu gae
chehrey pe le ke aagae aik hath ka print :-D

Youn Galliyon Main Muje Bad-Naam Na Kia Ker
"JAn|x"

Muje Bura Kehte Waqt Log Tera Naam Bhi Lete Hain... =P ;->
Teacher to Santa " Where were U born?
Santa : In Tiruvanantapuram.
Teacher : Spell it?
Santa : (after thinking) I think I was born in GOA.
Ek shaks naya doctor banta hai.,doctor banne k baad us ne pehla opertation kiya...
operatiön theater se nikal kar kehta hai..
"ya allah mera pehla gift kabool karna..
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.

Wh8 d Hell !!

Are
U
Mad ?

U
Don''t
Hve
Ne Work
2 Do
So
Doing
Sch
Type Of
Nonsense

Reading
A
SMS
Worth
Nthing

But

Really
It
Suits
U

So
Going On
Nonsense ;->
Teacher: How Do You Differentiate
"WIFE" & "MOTHER"

SANTA:
Before Marriage We Sleep With "MOTHER"
&
After Marriage
We Sleep With
Our
"WIFE
Kabhi yaad aye to fone ker lena,
Paisy kam hon to SMS ker lena,
Agar Yah bi na ker saky to mobile dahi main daal ker
VIBRATION on kerna,
or lassi bana ke pi lena
Girlz Aur Universitiez Main
Kia Fact Common Hy ???

?



??



???



????



?????



??????





Apply Har Taraf Krna Chahiye
Kahin Na Kahin Chance Ban Hii Jata Hy ... ;->


Aaj kal Molvi b 2 Qism k ho gaye hain.

1 Banda Bus me 1 Molvi ko deikh kr darty darty pochta hy,

"Molvi sab,
ap Darood waalay Molvi ho,
ya Barood waalay.";-)
Dr. To Patient's Friend:
Agar 1 Ghanta Pehle Le Aate Tou
Hum Isey Bacha Lete. . .
Patient's Friend:
Abay,15 Min Pehle Tou Accident
Hua Hy . .