Funny

Funny
A Sweet Story
Once a girl asked a boy:
Why we have 2 units to measure weight, height, force, speed, distance etc.
But nothing to measure Love, Trust, Friendship, Why?
Boy thought for a while, took her into arms, looked into her eyes and said
.
.
.
Dekh Janu, Dimagh mat kha
Already physics main supply hai
  

Aug, 29 2011     305 chars (2 sms)     3659 views       Funny

more Funny SMS Messages

BOY: Apni beti ki shadi mujse kar dain mei apko us k wazan k brabar sona dunga
MEMON: Muje waqt do
BOY: sochne ko?
MEMON: Nahi beti ka wazn barhanay k lyae
"Pakistani di Mushkil"
Ghar wich panjabi bolo
School wich urdu bolo
Parcha angrazi wich hal kero
aur

Marn tu baad hisab arbi wich.;-)!
A boy came running in the kitchen,
Boy:Dad, There is an ugly monster at the door
Dad(Looking at his wife):
Tell him we have already got one!
Jin:
"Kiya Hukam Hy Mere Aqa"
Aqa:
"Mulk Ka Sara Maal Mere Acount Mei Daldo.
Jin:
"Aqa Hukam Kare Bakwas Nahi, Mei Jin Hon ZARDARI NAHI" ;->
Baap:Beta College Mein Tune Kaun Se 2 Mushkil Kam Sikhe?
Beta:
1Danto Se Beer Ki Botle Kholna.
2 Tez BIKE Me Bhi 1 Tili Se Cigret Jalana

Masjid k liye chande ki apeal ho rhi thi,
1 admi khara ho k kehta he me bulb lgva donga
Dosra: Me tube lgva donga
Pthan josh me a k kehta he me cable lgva donga!
''1 admi apny dost k gar gya Ghanti bajany par aik chota sa bacha bahir nikla.

Admi bola: Beta ap k abu ghar par hen?

Bacha: Je wo to bazar gay howy hen.

Admi: Acha apny bary bhai ko bolao?

Bacha: Wo cricket khailny gay hen.

Admi: Acha tumhari ami to ghar hon gi?

Bacha: Je wo apni sahailiyon k sath picnic par gai hen.

Wo admi jal kar bola: To beta ap ghar men kiyon baithy hen, Ap b kahen jaen.

Bacha bola: Men b tu apny dost k ghr aya hua hu''
College is for knowledge
knowledge is for life.
life is for wife and wife is a knife which cut ur life so never choose ur wife in college life,,;->
Santa to his mother-Maa Khush khabri hai
Ma-Bol beta
Santa-Hum 2 se 3 ho gaye hai
Ma-Beta hua ya Beti
Santa-na Beta na Beti, Teri Bahu ne Doosri Shadi kar li hai!
''Lafz lafz likhon teri tareef me?





lafz


lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz


kafi hai ya or likhon?''
Application 4 Leave

O My Master
When I Come
Goday Goday Water
Rain Chum Chum
Leg My Phisli
Diga Me Dharam
Thallay My Bag
And Utay I M
Is Ly Today
i Cannot Cum.
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))