Funny

Funny
A Sweet Story
Once a girl asked a boy:
Why we have 2 units to measure weight, height, force, speed, distance etc.
But nothing to measure Love, Trust, Friendship, Why?
Boy thought for a while, took her into arms, looked into her eyes and said
.
.
.
Dekh Janu, Dimagh mat kha
Already physics main supply hai
  

Aug, 29 2011     305 chars (2 sms)     3661 views       Funny

more Funny SMS Messages

If Any Fat Girl Cross U...

But Come Back 2 U At Listening Of Ur Whistle. . .


Th¡S Situation Iz Ca|LD. . . .

"GOLMAAL
RETURN"
Larki [Memon Larke Se] Aaj Mujhe Kisi Bhat Hii Expensive Jaga Ghuma Lao ....





















Memon Us Ko Petrol Pump Ghuma K Le Aaya ... ;->
''2 pyaj,
3 lahsun,
5 gm jeera,
3 kali mirch,
2 spoon namak,
4 spoon oil,
1 cup water
Aur thoda sa hara dhaniya.
Pata hai Main kya bana rahi hu?
.
.
.
.
.
.
.
Tumhe ullu!''
Sender:
SWEET
+92??????????

Sender:
CHARMING
+92xx???????? (first two digits of ur cell no)

Sender:
ADOREABLE
+9298xx?????? (next two digits)

Sender:
LOVEABLE
+92XXXXXX???? (next two digits)

Sender:
1&ONLY ______ (Name)
+92XXXXXXXXXX (Your complete cell no)
Aao! Batao''n Me Tumhai''n Sehat Ka Raaz

Khush Reh K Tum Hifazat-e- Sehat Kia Kro

Mehsos Ho Rahi Ho Ager Khoon Ki Kamii

Hafty Me Ek Baar Mohabbat Kia Kro (-;
Some Beautiful Lines Just 4 U.


~~~~~~

..............

----------
__________

""""""""""
======

Nice na...??
Maa: Beta Kya Kar Rahe Ho?

Beta: Padh Rha Hu.

Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho?

Beta: Ji, Film Shole Ki Story
Ek Muddat Se Meri Maa Nahi Soyi
JAn|x...


Main ne ek baar kaha tha,
Mujhe Raat Ko Bachiyan Phone Karti Hain... =P ;->
Birthday is the main festival with invitations, wishes, gifts,
friends, and free animated ecards.
yaaro sab dua karo, mil k faryad karo, dil jo chala ghaya hai, ussey abad karo, yaro tume mera saath do zara,

aata leney gaya jaib mein paisay b they kam,dharkan ruk ghayee nikley na dam,

kaisee subsidi kaisi zarayat,khaney pein ghey bun
L ======
O ======
V ======
E ======



L=Loss of Money.
O=Out of Mind.
V=Vaste of Time.
E=End of Life.

SO,
Don''t LOVE


Sirf Line Maaro!
;-)
Plz Don''t Neglect This
Msg..

A Poor Boy
Suffering Frm Mental
Disorder Needs Shock
Treatment
Plz Send Ur Photo
So That
He Gets The
PROPER SHOCK ;->