chiLL maro Or JungLi bn k rahO

chiLL maro Or JungLi bn k rahO
Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)
  

May, 13 2010     167 chars (2 sms)     4445 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jb Wo MAkEUp kArti hy,
To BiLkuL ReEmA LAgti hy,

jb Wo MAkEUp kArti hY to BiLkuL ReEmA LAgti..

Or JAb Wo MAkEUp nhi kArti to"ShAfqAt CheEmA" LAgti hy;-)
Tum Na Mile To Tumhari YADOON K Saharey He Jee
Lengey,

Warna Teri Shaadi Me Aa
K


K

K

K

K

K "*COCA COLA*"
He
Pee lengey... ;->
BrRrrrr =P
''Ek Chor Police Sy Chupty Huey Ek Toti Hui Qabr Me Chup Gya
Or Police Sy Bach Gya

Wahi Qareb Sy Sardar Sahib Guzry To Unho Ny Soch K Shayad Log Mayyat Per Matti Dalna Bhol Gaye

Sardar Sahib Ny Fata Fat Matti Dalna Shuro Kia To Chor Bola
Bachao Bachao

Sardar
Ooh Jaldi Jaldi Matti Dalo Is Par To Khuda Ka Aazab Shuro Ho Gya...''
''KETNA KHOBSORAT JANGAL HY AO MAIRY 7 JANGAL KI SAIR KARO,
CHEETA US KY SATH HO LEYA AGeY 1 HATHI SAMAND BOND KA NASHA KR RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA WOH SATH HO LEYA,AGAY 1 SHAIR HIRON PINY RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA TO SHAIR NY THAPAR MARA, JAB HATHI OR CHEETA NY PuCHA KEH AAP NY ESY KEYON MARA TO SHAIR BOLA KEH KAL BHI KAMINA BHUNG PI KR MUJHY 3 GHANTY GUMATA RAHA HY''
Duniya mey sub sy
himmat wala kon?


"Dhobi."


Coz, wo kabi b kisi k ghar
jakar bolsakta
hy:sahib,bibiji ko bolo
kapry utar kr rakhn,m
abhe ata hoon....-;>
Ab PARHAI soch samaj k chorna Pappu,

kyou k....?

GADHA 60,000 ka or
reri 40,000 ki hy.:-D
The brain is a wonderful organ.

It starts working when you get up in the morning,

and doesn''t stop until you get to the office.
Meri Aankhon Ko Sapne Phir Dikha Gaya Koi,

Bujhti Sanson mein Mehak phir Jaga Gaya Koi,

Kya ye Such Much Pyaar hai..

Ya Phir se TOPI Pehna Gya Koi.
Wife: Wherever We Keep D Money,

Our Son Steals It.

I Don''t Know What To Do About It

Hus: Keep It In His ENGINEERING Books.

He''ll Never Touch!

GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
Sachi muhabbat kya hay?

Jb teri mehboba ki naak beh rahi ho
or tu usy chaat ly

or tujhy uska zaiqa rafhan custerd
jesa lgy to samjh lena

mery dost that u r in LOVE...
Bv: Shadi K Shuroo K Dino Me

Jb Ma Khana Pkati Thi
To Ap Mujy Zyada Khilaty Or Khud Kam.

Lekin Ab Ap Aisa Q Nhi Krty?

Shohar:Q K Ab Tmhy Khana Pakana Aa Gia Hy