chiLL maro Or JungLi bn k rahO

chiLL maro Or JungLi bn k rahO
Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)
  

May, 13 2010     167 chars (2 sms)     4449 views       Funny

more Funny SMS Messages



Pathan To Wife: Mera Yaar Aaya hai Chai to Bana Do.

Wife: Main Nahi Bana Rahi.

Pathan: Bana De, Jab Tera Yaar Aayega to Main Bhi Bana Donga. :-)
Haseen Tum Ho To Buray Hum B Nahi ,

Mehlon Mein Tum Ho To Sarkon Py Hum B Nahi ,

Dosti Kar K Kehty Ho BUSY Hoon ,

Kaan KHOOL K Sun Lo VAILAY Hum B Nahi...
Mein tumko Chand kehdu magar usme Daag hai,Suraj kehdu usme to Aag hai,Socha aapko Bandar keh Dun

.

.

.

.

Magar ?

?

?

?

?

?

uss kambakhat me Bhi "Dimaag" hai
''uSAY KAHA b THA k tMHARI sHALWAR PHATI HUE HAI faraz
Beghairat Muskura kar kheta hai "HOLAY HOLAY SE HAWA LAGTI HAI"''
Our Friendship
START
























Kya Dekh Rahe Ho
END Karne Ko Soch To
Encounter Ho Jayega

Thora garam thanda ziyada pia karo,

SMS zara naya kia karo

Ager samajh na aye to hum se puch liya karo

Hum SMS k KING hy

Hum se Roz New SMS liya karo =P ;->


Teacher: Draw A
Diagram Of Bacteria

Pappu: Here It Is Sir

Teacher: Where? You
Haven''t Drawn
Anything

Pappu: Sir, Can You
See Bacteria Without
Microscope ... ;->
Famous saying-
"Any man who can drive safely
while kissing a pretty girl,
he''s simply not giving kiss
the attention it deserves!"



Pathan Namaz Parh
Rha The
Dost Us k Barey Me
Kisi Ko Bata Rha Tha k
Ye Barey Namazi, Rarhaizgar
Aur Muttaqi Hyn

Pathan Namaz Tor Kr
Bola Me HAJI n Hoon ... ;->
Ek Chota Baby Apni Mummy Ko Kehta hai .

" IS MaiN kia hai Mumy ? "

Mumy: ais main mera Pyara sa Baby hai

" Itna hi pyara tha tu kah kyo liya? " :P lolx
New style of proposing a girl.. "i hv spent many sleepless nights in ur Luv n i dont want my son 2 do d same 4 your daughter so lets make them brother n sister
What Is Faster
Than A Coin Rolling Down A Steep Slope?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A Sheikh Running To Catch It..! :-)