chiLL maro Or JungLi bn k rahO

chiLL maro Or JungLi bn k rahO
Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)
  

May, 13 2010     167 chars (2 sms)     4439 views       Funny

more Funny SMS Messages



Have U Ever Noticed .. ?

That

The Longst Minutes In
The World
Are The Last
5 Minutes Of A
LECTURE

While The Shortest
5 Minutes Are The Last
5 Minutes Of EXAM ... ;->
Oopar aasman hai

Niche sagar hai,

Aur ek bander isse

Shayri samaj kar parh raha hai
Kamzor Dil Wale
Ye Msg Na Parhe''n ,
Na Amal Kare''n
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bhaiyo''n "Geo Super" Pe
Pak v/s Aus Mtach
Ki Highlights Aa Rahi Hyn . . . =P;)
Mausam Ne Li Angrai

Aur Hum Ne Phad Li Razai

IceCreAm Se Hy Larai

MongphaLi Hi Sirf Ghr Main Aai

Cold Drink Se Muun Mor Lia

Chai Cofee Se Nata Jor Lia

HaPpY WiNtEr . . . :)
Dil CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paaoge


Wah Wah


DIL CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paoge

Q Ki
Dard To Mere SIR Me He..
''''Kia aap k mobile
ko Qabz ki
shikayat hai


Jo SmS nhi
nikal rha

2 tablet easy
load ki khila do
Qabz toot jaye gi

aur SmS nikalny
shoro ho jain
gay :))''''
2 kids wr lying 2gethr in 1 bed in same blnket

1st: Me 1 lrka hn
Tm kon ho?

2nd: Mjhy nai pta

1st:Acha w8 (ye kh kr wo blankt k andr gya
or thori dr bd nikla) "tm lrki ho"

2nd: Tmhy kese pta?
.







1st: Q k mere blue socks hai, or tmhare pink hai.


Moral :
Har waqt GANDI BATEN mat socha karo.. ;->
When u feel depressed, confused or hurt.
Don’t worry stand in front of a mirror,
u will find the best one to solve your problem.
TRUST YOURSELF.
I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->

Pakistan me burai kon phela rha hy?

.
.
.
.
.
.

1- INDIA
2- AMERICA
3- ISRAEL
4- AFGANISTAN
5- BARTANIA

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ans:
"GEO".. ;->
Thought of the day:

"if u help a gal when she is in problem,she vil always remember u only when she is in problem again..!!"
''Aankhon main nami thi aur vitamin ki kammi thi,

Jiss se sari raat baat ki, woh meri mehbuba ki ammi thi;-)''