Meri dua hai to naik

Meri dua hai to naik
Meri dua hai to naik serat ho,


Tera dil teri tarha khobsurat ho,


Mill Jaye har cheez tujhe dua se pehle,


khud dua ko tere hathon ki zarorat ho.....
  

Jun, 19 2010     163 chars (2 sms)     3380 views       Decent

more Decent SMS Messages

"One Can Cross An Ocean Widout Wetting His Legs
But
Cannot Cross His Lyf Widout Wetting his Eyez"
Yet We Smile . . .
That''s Life . . .
hold on before its too late,
dont fall until we leave trouble behind

be who u are, thats all u need in your life,

nothing seems real...until its lost
0334 3004071




is number se call Aye to ignore Nhi karna.
.
.
.
.

warNa
.
.
.
.

7

Din k liye udaas ho jao gay.
My msg may b late

but it wil b sweet

it may b short,

but it wil b cute

my msg may not have perfection.

But it will hav afection.

but it wil b sweet

it may b short,

but it wil b cute

my msg may not have perfection.

But it will hav afection.
Its Not About Control Its About Love
When A Woman Sees A Man Hurting, Struggling Or Overwhelmed

Her Goal Is To Help
Not Control
Let Her Give You A Helping Hand
Whats Sweeter:
Sms Or Miss Call.

Ans: Miss Call,
Becoz It Shows Someone Is Terribly
Missing U That He Or She Is Wordless
To Say Or Write.
"L a u g h t e r
I s
T h e
S u n
T h a t
D r i v e s
W i n t e r
F r o m
T h e
H u m a n
F a c e .. " (=

~Victor Hugo~
Rishtay jo pyar ke thay sabhi choot-tay gaye...

Bandhan bhi saaray zabt ke phir toot-tay gaye...

Khawab-o-khayal ban gayen yaaron ki mehfilen...

Ek ek kar ke yaar sabhi rooth-tay gaye...

Sab dard dil main bhar liye sukh ki talash main...

Hamdard ban ke log hamain loot-tay gaye...

Milti rahin sazayen hamain pyar ke aiwaz...

Apni hi Khawahishon ka gala ghont-tay gaye...
Never Explain Urself To AnyOne
B''coz The Person Who Likes U
Doesn''t Need It
&
The Person Who Dislikes U
Won''t Beleive It .....
Dua Hy !
MUSHKIL KUSHA Se k
Aap Ki Sari Mushkilat
Duur Hon

Dua Hy !
Us GHAFOOR Se k Aap
Ko Baksh De

Dua Hy !
Us RAHEEM Se k Aap Pr
Reham Kare

Dua Hy !
Us RAB-UL-IZZAT Se
k Aap Ko Izzat De


Dua Hy !
Us GHANI Se k Aap Ko
Hadh-darja Nawaze

Dua Hy !
MALIK-E-KAINAT Se k
Aapko Hr Khushi Se
Humkinar Kare

AAMIN
Wake Me Up
When Your Heart Needs
Company

Take My Hand
When You Feel
Alone

Talk To Me
When You Feel
Sad

Coz

Till Life Runs Out,
I''ll Alwayz Be Your Friend
Ever Forever ... (:
''ABSENT''
Is
The Best
''PRESENCE''

Bcoz

Id ''SOMEBODY''
Is
ABSENT

Then U
Miss HIM/HER
&
If U
Miss HIM/HER

Then
Dat Means

HE/SHE Is
In
Ur ''HEART'' ... (: