I MaY NoT HaVe GiVeN

I MaY NoT HaVe GiVeN
I MaY NoT HaVe GiVeN

WhaT Is ExPeCtEd FrOm Me .

I''m HuMaN nOt PeRfEcT

bUt

InSiDe ThIs ImPeRfEcTiOn

LiES a HeaRt

ThAt VaLuES

YoU ThE BeSt ThE WaY i KnOw ... =_=
  

Jun, 19 2010     182 chars (2 sms)     3170 views       Decent

more Decent SMS Messages

Height Of Hiding Failure In Love

"

I Will Remember that person

Not As The One Who Broke My Heart,

But As The One Who Taught Me

How To Live With A Broken Heart!

"
In d Rhythm Of Life
V Sumtymz Find
Ourselves Out Of Tune
Bt
As Long As
Dere''s Sum1 Whch
Bcomz Our Melody
d Music Plays On
ThanQ 4 Being
One Of My Best Songs .. (:
"L A U G H"
As Much as you..
"B R E A T H E"
And
"L O V E"
As long as you..
"L I V E"
If there''s light in the soul
There''ll be beauty in the person.



If there''s beauty in the person
There''ll be harmony in the house.



If there''s harmony in the house
There will be order in the nation.



If there''s order in the nation
There''ll be peace in the world.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That''s relativity. --Albert Einstein
d eye does not see what d brain does not know
so open ur brain before opening ur eyes.......
Aik "Bazurg" Se kisi ne sawaal kiya k
"Agar hmaare naseeb mein pehle se hi
sab kuch likh diya gaya hai to phir DUA kyun kren?


"Bazurg" ne Farmaya:
"Ho sakta hai Tumhare Parwardigaar ne yehi Tumhaare naseeb mein likh dia ho k Maango gay to milay ga warna nahi".

SUBHANALLAH.
SPREAD IT.
Agar Tum Us Ko Na Pa Sako

Jis Ko Tum Chahte Ho

Tou

Usay Zaruur Apna Lena Jo Tumhain Chahta Hy

Kyun K

Chahne Se Chahey Jane Ka Ehsaas Zyada Khoobsurat Hy ...
Dil Ko Aram Milta Hai Tujhay Pane Se,
Meri Sans Main Sans Hai Bas Tere Hi Aane Se,
Kaise Tuh Chor Jati Hai Mujhay Bhari Mehfil Main Tanha,
Kya Dar Lagta Hai Tujhe Mere Karib Aane Say...
Dua Karte Hai Hum Sar Jhukaye, Aye Dost Aap Apni Manzil Ko Paye,
Ager Kabhi Teri Raho Main Andhera Aaye,
To Roshni Ke Lyie Khuda Humko Jalaye,,
Happey Friendship.!
? Mom = Best Friend + Best Listener + Best Fan! ?

? Dad = Best Hero + Best Teacher + Best Supporter! ?

'Like' If Agree
Line maarne k boht saare tareekey hein jin meinse 3 mandarja zail hain.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1)Pen se,
2)Pencil se,
3)Marker se.

Think Positive Yaar