aik hathi nay chand

aik hathi nay chand
aik hathi nay chand chuntiyon ko chaltay chaltay kuchal k mar dya ghalti say.ab chyuntion n us hathi say badla lyne ka plan bnaya.plan.jab hathi ither say guzray ga to us ko tree k uper say jump laga k mar day gay."sab chyuntiyan tree p char hi rahi the k hathi uther say guzarnay laga.1 kamzor si chunti charhatay hue us p pehlay hi gir gaye.peechay say us ki sathi chuntion nay awaz lagaye."PHEY DAY SU PHAY DAY SU
  

Jun, 19 2010     416 chars (3 sms)     3421 views       Decent

more Decent SMS Messages

Sweetest part in life is to carry all the MeMoRiEs..
But
The toughest part is to stay away for long time from the person who is behind those MeMoRiEs...!
A race horse that consistantly runs just 1 second faster than others is worth millions of dollers more. Don''t compromise on 2nd position in life..
don't walk as if you rule the world.. walk as if you don't care who rules the world. And that's ATTITUDE! :)
AllAh''s LovE hAs No LimIt

AllAh''s GraCe hAs nO mEasUrE

AllAh''s PoWeR hAs No BounDariEs

MaY yOu hAvE AllAh''s EndlESS BlEssinGs
TodaY & AlWayS..
When you are alone
Don''t think of those
Who are not with you
But think of those
Who always wants to be with you-:)
Laughter ... !

Can Be Satisfying
Than Honor ...

More Precious
Than Money ...


More Heart-Cleansing
Than Prayer ...


Keep Laughing ... =)
idhr udhr ki sims istamal krenge to signal to katenge hi.agr ap is kefiat se bachna chahte hain to aap lain "NAMAZ"ki sim
Kiun k namaz deti ha apko rab se ghanton free baat ke 5 mawaqe rozana
or free sms wo b fori dilivery k saath
sirf yahi nahin raat 12 se subha 4 tk sb kuch manwaiay apne rab se..,.

"NAMAZ"...
"SUB KEH DO"
Ye offer saari zindagi k liye hai,
ALLHA HAFIZ... ;->
A HuG ....




DeLiGhts



AnD



WaRmS



AnD



ChaRmS



tHaT mUsT b WhY

GoD gAve Us ArMs ... =)
"Some times i send u sms of GoOd nIgHt at the end of the day....
It doesn't mean that i always remeber u or u are my last thinking of the day
.
But
.
It means....
.
.
.
.
K sms pkg ka last day hota hai aur sms boht zyada tadaad mein hoty hein isliye aap pe ahsaan kar leta hoon"
Think Different
look at the SUN
&
you c TIME..
look in the HEART
&
you c LOVE..
look in the EYES
&
you c LIFE..
look at ur MOBILE
&
c who''s
REMEMBERING U!!!
One Of The Reasons Y People Hold On To Memories

So Tight Is Because Memories

Are The Only Thing That

Dont Change When

Every One Else Change.
Keep The Smile
Leave The Tear

Think Of Joy
Forget The Fear

Hold The Laugh
Leave The Pain

Be Joyous Till
I Message Again ... :)