Dost tere bager ik pal na reh paonga

Dost tere bager ik pal na reh paonga
Dost tere bager ik pal na reh paonga,

Bus dil men ek hasrat liye mar jaonga,

Mat rona mere marne par a dost,

Mar k bhi tere liye biryani chor
jaonga... ;->
  

May, 13 2010     168 chars (2 sms)     3106 views       Funny

more Funny SMS Messages

Degrees Of Girl!!

B.A= Beautiful Angel,

B.E= Beautiful Eyes

B.sc= Beautiful Structure

B.L= Beautiful Lips,

MBA= Marriad But Available.
A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
Teri Mohabat Teri WAFA Hi Kafi Ha

Tamam Umar Ye AASRA Hi Kafi Ha

DAWAT Karo Meri Magr Takleef Na Karna

Mere Liye Bas
BiRYANi
QORMA
TiKA
or
PEPSI Hi Kafi Ha=)
When a man steals your wife, there is no better
revenge than to let him keep her.
-- Sacha Guitry --
Who said english is easy???Fill in the blank with YES or No... 1.-----I dont have brain... 2.-----I dont have sence... 3.-----I am stupid..
(",)
<))> Xcuse Me
_/?_

Aap kAAm bAAd mE kArnA,,
PhELE MEri bAAt SuNLo,,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

dil laga k kaam kiya karo =P ;->
CHAND per Apka naam likhnay ko jee chahta hai
.
.
.
,
.
.
Pehli baat to yeh k mera haath nahi pohanchta
.
.
.
.
.
.
Dosri yeh k yeh khayal hamesha dopehar main hi aata hai
G-Ghost

I- In

R-Real

L-Life




So Avoid Girls & Forwrd Their Numbers To Me. . .


Dont Worry About My Life I''m A Proffesional. . . .

" GHOST RIDER " . . . .
Press down
if u like me

So u like me


so sweet


Ok
u can stop


Enough plz
Stop it


this is 2 much



Oh my God


Ok Ok
i like u 2


Uff,Crazy fans..


Sardar
Tumko sharm ni ati tmhara baap tailor hy or tmhari shirt phati hy,

Pathan
Sharm to tumko ni ati tumKa bap dentist hy or tmKa bhai bina dant k paida hua!
TUM SE ACHA TO KUTTA HAI..
PAppu..!


Kam Se Kam LARKI Palat Palat K DekhTi tu Hai...


k,


Kahin Aa To Nahi Raha... =P ;->

Padhai sirf do wajah se hoti hai?
ek
shauk se
aur
ek khauf se
Shauk hume he nahi
aur
Khauf to hame
kisi ka bhi nahi he

To Jiyo bindas...
:D