when we throw a ball in the air

when we throw a ball in the air
when we throw a ball in the air why does it come down?
no Physics answers
.
?
.
?
.
bcoz no one is there up 2 catch the ball:-DB-):-)
  

May, 13 2010     141 chars (1 sms)     3210 views       Funny

more Funny SMS Messages


Just Imagine for a while, u''re a handsome Boy...
.
.


.
.
.













hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Aisa Karoge Tou Kon Ayega... =P ;->
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath !!!
Reporter zardari se.!
Ap ke chehre par har waqt muskarahat hoti hai,
iss ka raaz? Zardari..!
Mai pakistani awam pe huns raha hon,
k muje sadar kaise banaya? ;->
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
God Is So Wise That he Created Friendz
Without a Price Tag Coz If He Did Then I
CouLd Not Afford U Coz...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
5 Or 10 Paisey K Sikkey aaj KaL kahan MiLtey hain yaar...... ;->
AN IDEA CAN CHANGE UR LIFE





But,





A woman can change your IDEA..


So,




Always change


Women
to change
IDEA(S)





WHAT AN IDEA
Pyar Khoobsurat Jazba

Dil Khoobsurat Ghar

Zindagi Khoobsurat Safar

Dosti Khoosurat Rishta

Aur Aap

In Taman Cheezo''n Pe




Badnuma Daagh ...



Bura Maan Gaye

Aray Yaar Daagh Tou Ache Hote Hyn ... ;->
Dost tere bager ik pal na reh paonga,

Bus dil men ek hasrat liye mar jaonga,

Mat rona mere marne par a dost,

Mar k bhi tere liye biryani chor
jaonga... ;->
What will Himesh say to magnify a picture..?
?
?
?
?
?
?
Zara Zoom Zoom… ;->
A Nobel Award Winner Dedicated His Novel To His Wife
And
Wrote Its Dedicated My Wife
Bcoz
In her Absence I Could Complete This Book ....
I am doing candle lite. . . . .
.
.
.
.
.
.
.
Poti !

"Geo WAPDA sada Geo"
kuch loag sirf 2 ghantay
kertay hain



.



Kuch loag 4 ghantay
kartay hain


.



Aur kuch loag to poori
poori raat kartay hain.




abbay aapna moblie
charge!!!!