when we throw a ball in the air

when we throw a ball in the air
when we throw a ball in the air why does it come down?
no Physics answers
.
?
.
?
.
bcoz no one is there up 2 catch the ball:-DB-):-)
  

May, 13 2010     141 chars (1 sms)     3196 views       Funny

more Funny SMS Messages

pathan to shopkeeper:
"Easy Load he?"
shopkeeper:ji han janab,

pathan:10 ka naswaar Load Karo....
-The sooner the better.
-Jaldi ka kaam Sheitaan ka hota hai.

-Talk of the Devil and the Devil is here.
-Bari lambi umar hai,abhi tumhari baat kar rahay thay.

-Absence makes a heart go fonder.
-Nazar se ojhal ..dil se ojhal

-Fight for your rights.
-Sbar ka phal metha hota hai.

-As wise as an Owl.
-Bewakuf, Ullo ka patha :p:D
Do u know k glass tutay to kiya awaz ati hai?


Dhuz?
no


Dhooz?
no


Thish?



Nahi bhai


Ami ki awaz ati hai"lakh d laanat,fer ki pann ditta e?

"Bike Rider To Sarjant
Sir Mere Documents Complete To Hain.

"Phir Chalan Kaisa

Sarjant.

Double Sawari Khul Gayi Hai,
Aur Tum Single Ja Rahe Ho. ..
JAisa K aap Sub MUSLIMS ko pata hay K MAHE RAMZAN start ho gaya hai,

Tu Ais LIye Ap Apney Mobile Mein save tamam Dirty Jokes,Pic msgz orr Girls k Numbers
.
.
.
.
.
DELETE
.
.
.
.
KArnay say pehlay Mujhe Farward Kar day
.
.
.
.
.
.
Thanks A Lot
What Is The Moral Of Movie
Om Shanti Om . . . ? ? ?

















Ek Chutki Sinduur Ki Qeemat . . .











Ramesh Nahi Janta . . . ;->
Indian Boy: Mere 3 Bhai & 3 Behen Hain. Teray Kitne Hain?

American boy: Mere Bhai Behen Nahi, Par Meri Pehli Mummy Se 4 Papa Aur Pehla Papa Se 5 Mummy Hain .
Be-Panaah Chahat k baad bhi Hum usey paa na sakey "pApPu"

Kisi SangDil ne usey 100 ka Load krwa k Jeet liya... ;->
SaRdar ji went to meet this Chinese fren who is dieing in Hospital!
Man says: CHIN YU YAN and dies.
Sardar jee goes 2 china 2 find meaning of fren last words
The meaning is -> YOU ARE STANDING ON THE OXYGEN TUBE!
Jo jeeta woh sikandar
Jo hara woh jail k andar,
..>Jo SMS bhejay usko jaadu ki jhappi,
Jo na bhejay usko arbab raheem ki pappi.


''Badtameez'' Friends are always ''bdtmz''.

They receive many msgs but they send ''ikka dukka'' msgs in a week.

Actually they r spacial kind of ''bgairat''.

They become more ''Dheet'' after a lot of ''baisti''.

They are bikhari infront of frndz. but very Sakhee 4 their girlfrnds n boyfrnds.

And they never eat ''SHARAM''. :-P
In World,we have only POSTMAN,but no POSTWOMAN ,why?

Bcos ,they take 9 months for DELIVERY