Btao ye konsa zamana hy?

Btao ye konsa zamana hy?
TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.
  

May, 13 2010     172 chars (2 sms)     2818 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dosti k Geet Gaeinge
"HUM TUM"

Apni Duniya Alag Basaeinge
"HUM TUM"

Jo Diye Bujh Jaeinge "HAWA" Se.


Unko Baich Kar "PHILIPS" K
"BULB" Jalaeinge
"Hum tum
In Aortoon Se Dosti Achi Nhi "Faraz"

























Kacha Tera Mkan Ha Tmko Khusra Hi Thek Ha
What if the I.T. industry starts producing movies?
Some Film titles may be like these:

· Login Karo Sajna
· Naukar PC Ka
· 1942 -- A Bug Story
· Kaho Na Virus Hai
· Crash Se Crash Tak
· Haan Meine Bhi Debug Kiya Hai
· Shaheed Hacker Singh
· Password De Ke Dekho
· Terminal Apna Login Parayi
· Mr. Network Lal
· PC Sajaake Rakhna
· Hackers'' Ka Raja Debuggers'' Ki Rani
· Kyonki Mein Debug Nahin Karta
· Phir Teri Java-scripting Yaad Aayi
· Meri Disc Tumhare Paas Hai . . . ;->
*Some funny truth*
* shadi se pehle har aurat apne chehre se aadmi ka bheja kharab karti hai or shadi ke baad apni cooking se aadmi ka hazma.
*aurat apne future ki chinta jab tak karti hai jab tak ki shadi suda nahi hai,jabki aadmi apne future ki chinta shadi ke baad hi karta hai.
*aurat ko mard ke pichhe kabhi nahi bhagna chahiye,
kya pinjra bhi kabhi chuhe ke pichhe bhagta hai.
*hitlar ka kahna tha ki impossible kuch bhi nahi,
par mai kahta hu ki agar apme dum hai to ek hath me do tarbuj pakad ke dikhayiye.
*aurat ko kabu me rakhne ka ek hi tarika hai,
magar afsos ki wo tarika kisi mard ko nahi maloom.
*ramu ki biwi ko machchar aankh band kar ke katate hai kyuki wo bahut hi badsurat hai.
Baba Saxidas Ji Ne Aaj Kal Ke Patiyo Ki Udaasi Ko Dekh Kar Bola.

Aaj Ka Har Mard Bechara Do Mushkilo Mein Fassa Hai.

1. Biwi Makeup Kare To Kharcha Bardasht Nahi Hota.

2. Aur Makeup Na Kare To Biwi Hi Bardasht Nahi Hoti.
Suno

Aaj

Aftar Me



Khajoor Bhi Thay



Samose Bhi Thay


Chanay Bhi Thay



Kele Bhi Thay



Saib Bhi Thay



Angoor Bhi Thay


Sharbat Bhi Tha



Bas Ek Teri Kami Thi

Pakoray.....
id 2 Mom:” 10 Rs Dena, Bahar 1 Garib Ko
Dene Hen..
.
.
.
Mom:” Kaha Hai Garib.. ??
.
.
.
Kid:” Bechra Bahar Dhup Me Kulfiyan Bech
Raha Hai..:p:p
Ghajani effect
"A Boy opens his tiffin box on the road"


y?














He wanted 2 check,
Whether he was going to school or coming back.
Dr: Aap pagal kaise huwe?
Pagal: kuch time pehle main ne ek bewa se shadi ki us ki jawan beti ne mere baap se shadi ki: yun wo meri saas ban gaye,un k ghar beti hui to rishte mai wo meri behn hui kiun k main us k baap ka beta tha,dosri taraf wo meri nawasi bhi hui, kiun k main us ki nani ka shohar tha, is liye main apni behn ka nana bana,phir mere ghar beta huwa, tu meri biwi ki beti, mere bete ki dadi bhi lagti thi kiun k wo meri soteli maa thi, chunache mera beta apni dadi ka bhai ban gaya aur main apne bete ka bhanja aur....
Dr: bas karo! Khuda k wastay bas karo warna main pagal hojaonga...
If a boy gives a love letter 2 a gal, people call him “Loffer”
But if a gal gives a letter 2 a boy, they call it “Offer”.
Feel the difference;)
One Technical question:


Where do u find MANGOES..?


NO,it is nt on mango tree


Fruit shop?


NO wrong


ANS


where ever WOMAN goes


Peeche-Peeche MAN goes!
Smallest Leave Application by a Child:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dear Sir,
Mai Aaj Nahi Aaunga! :’(
Nahi Aaunga :’(
Nahi Aaunga :’(
Thank U…
Bas nahi aaunga