Btao ye konsa zamana hy?

Btao ye konsa zamana hy?
TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.
  

May, 13 2010     172 chars (2 sms)     2823 views       Funny

more Funny SMS Messages


Judge mulzim se:kia tm ne pehly b kbi jail kati ha?
.
.
.
Mulzim:janab 2 dafa koshsh kr chuka hn magar slakhen bht moti thi me kamyab nai ho ska:-D
Ek admi aadi raat ko apni moti biwi se bola
k sisak sisak ke marna theek hai ya ek dum.
BIWI : Ek dum.
Aadmi : To apni dusri tang bhi mujh per rakh do.
Why Do We Close Our Eyes

When We Pray

When We Cry

When We Dream

When We Miss Sum One

Because Most Beautiful Things In Life Are Unseen, They Are Only Felt By Heart !!


A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.

Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.
A Man Touched An Electric Current Wire & Was About To Die.,
Suddenly Lights Went Off..
& He Was Safe..
He Danced In Joy & Shouted..





AHA!!
GEO MUSHARAF
Malkin:Tum saFaI TheEK tArAh sE NaHi kRtI. .


Wo kOnAy mE Lga hUa jaAla dEkH Rahi hO?
Iska zImaYDAar koN Hai?


NokrAni: YaqeenAn kOi mAkri hOgi . . . . :-
My
eyes:
Miss u

My
feelings:
LOve u

My
mind:
Calls u

My life is U


I''ll die without u
I LOVE U

Aisa Teri wali mujhe bolti hai

Sambhal usko
A
B
C
D
E
FG
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
























Par lya karo kabhe purani yadied taza ho jati hai.->
Diff B/W Ignorance & Patience?

Wen u see de mirror & u dont laugh at urself,
dat is ignorance & wen i luk at u & i also dont laugh, dats called patience
:-)
LIFE IS 5 STAR . . .

KIND STAR IS
MOTHER,ACTION STAR IS FATHER,ULTEMATE STAR IS
TEACHER,TOP STAR ISLOVER&THE SUPER STAR IS
FRIEND LIKE "hAmY" ;->
2 Saal palhay meri girlfriend ka bhai sara din ghar per rehtay thay or us ka sath Date marna Impossible tha. Aj sub ATTA laynay line main kharay rehtay hain AB MAZAY he MAZAY

GEO MUSHSRAF.


This msg is specially typed to inform,

rather remind some people

that...
" I''M ALIVE "
And so u can msg me... =P ;->