Btao ye konsa zamana hy?

Btao ye konsa zamana hy?
TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.
  

May, 13 2010     172 chars (2 sms)     2816 views       Funny

more Funny SMS Messages

Qayamat k din allah pak sub ko aik

paper dega k apne apne gunah lekho

sub likh rehe honge achanak aap ki

awaz ai ge ” supply plz”! :-) )
''Shayar hun main aawara math samajhna,
logon ko hasaane wala hun joker math samajhna,
pati hun apni biwi ka kisi aur ka math samajhna,
agar yeh dekh kar aap hasey to mujhey shabashi de dena,
nahi hasey to ek aam shayar hun ghalib math samajh lena''
Boy:Im not rich like Noman, i dont

even have a big car like Noman,but

i really love U!

Girl:thats ok but tell me more about Noman..!
To The Beautiful Couple In All The Land,

May Your Anniversary Be Happy And Grand.


Happy Anniversary
Do u kno which is D oldest animal in D world?



?


Give up?


?

?


Wel its,



Zebra-Coz its still in black and white
UpDate Msg...!!!


Ek KAna Kisi Larki Ko kEsay Purpose Kray gA?


.
.
.
.
.
.
.
.


Ek Nazr mE bhI Pyar Hota HAi mainay suna hai.


Now GirL RepLied


Muhbt Naam HAi MAn KA
Shro AnkhoOn Se HotI hai
Larka HO agr Kana tO
Khtam Wahin pe Hoti HAi
Ye to Muhbt Hai
haAn ye Hi muhBt hAi


::sMs G@Mblr::
Koi to hath utha kr MAANG raha hoga,
Koi sur sangeet RAAG raha hoga,
Yun to sms krnay ko or bhi hain,
Per hum ne socha is waqt 1 tu he Bewaqof JAAG rha hoga ;->
Ek Scientific Shair Mulahiza Kijiye




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy



Wah Kia Baat Hai




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy





Nahi Chalda Te Nahi Denda Hy . . . ;->
Jo log chand niklnay ka intezar kar rahy hain
Un
K
Liye
Arz hai k
.

.
Wo aaram
Karain

Kyon

K
.
.
.
Mera aaj ghar
Say
Bahar
Nikalnay
Ka
Koi
Irada
Nahi....
A Memon saves life of an Arab by his rare blood group.
Arab reward him Mercedez
Few days Later Arab again needed the blood, MEmon donates
again.
Arab sent him "Till ke laddoo"
Memon asked why not new Mercedez?
Arab replied : Ab mere andar Memon ka khoon gardish ker raha hai "......... ;->
Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
ek baaar ek aadmi dusre aadmiyo ko uchaaalta he.... toh uske dimaag me aise hi koi idea kaise aata he????


simple!!



aaadmi ko uchalega toh it will be men toss ....mentos-dimaag ki batti jala de