its a nice feeling w

its a nice feeling w
Its a nice feeling when you know that someone likes you,
someone thinks about you,
someone needs you,
but it feels much better when you know that someone never ever
forgets your birthday.
"HAPPY BIRTHDAY".
  

May, 03 2010     211 chars (2 sms)     3663 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Teacher: Shoaib Akhtar is Male or Female?

Student: Female

Teacher: How?

Student: Just now C commentator said, "A Beautiful delivery by Shoaib Akhtar.''

Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!
KFC New Prices.

Piza @Rs.200
Chicken @Rs.150
Burger @Rs.100
Pepsi @Rs.50

Lakin ap phir b kuch kha nhi sakte Q K
ap k pas tou sms k liye b paisy nhi hote.
Apki ki ANKHEN .....Hirran jesi...

Apki ki AWAZ.....Koyal jesi....

Apki ki CHAAL....Mor jesi...


ACCHA HOTA AGAR KOI AADAT INSAANO WALI HOTI. . . ;->


Aaj ek mukabla ho rha.
Mukablay main bohat say log hisa lay rhe hain.
Is ki entry fees koi bhi nhi hay.
Is main hr ek kay liye dawate aam hay.
Jetnay walay ko 500 rupay milay gay.
Mukabla yeah hay kay kon is number pr
03216307893
Ziada easy load krwata hay.
Best of luck... =P ;->


Kon Kambakt Marne K Liye Peeta Hai



Ham To Isliye Peete Hai Kyaunki Peene K Baad

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.

Susu Aata He
Ravan ki 20 aankhein thi magar nazar sirf ek aurat pe; jab ki aapki 2 aankhein aur nazar har aurat pe...!
Toh asli Ravan kaun??

Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
Yar ma na suna ha k 32 march ko minar pakistan gira rhay hain.
.
.
.
.
.
Magar yar 32 march to hota hi nai.
Happy april fool day.
Q: Why dogs don''t marry?
A: Because they are already leading a dog''s life!
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.
If Somebody
Comes &
Tels U
Tht Ur A Fool
Dont Be Angry
Go To Em
Catch Their Ear &
Tel Them.





Plz. DON''T TELL THIS 2 OTHRS:)