its a nice feeling w

its a nice feeling w
Its a nice feeling when you know that someone likes you,
someone thinks about you,
someone needs you,
but it feels much better when you know that someone never ever
forgets your birthday.
"HAPPY BIRTHDAY".
  

May, 03 2010     211 chars (2 sms)     3653 views       Funny

more Funny SMS Messages


- ZONG REVISTED -

Ab Koi Bathroom Sy
Uthe Aur Kahe k 75
Paise Me Call Kro
Wah Very Smart
Mere Aziz Pehle
Dho Tou Lo
Aur Wese Bhi Zong
k Customer Pehle
Din Sy Hi
Bathroom Me Beth Kr
Srf 75 Paise Me Call
Kr Rahe Hy
Tou Zong ka
Bathroom Me Beth Kr
Call Krne Wala
Package Istimal Krte
Raho Aur Sab Ker Do ;->
A man:-SANTA ur son is dead

Hearing this sardar jumps from the 50th floor

35th floor he realizes:- i dont have a son

20th floor:- i m not married

&

3rd floor:- shit i m banta
''Wat happens when a lion roars????
?
?
?
?
?
?
TOM and JERRY starts !!''
Sardar got into a bus on 1st April
when conductor asked for ticket.
He gave Rs.10/-
and took the ticket and said april fool.
I have pass.
Sorry ye msg tumey send ho gya niche mat dekhna
niche ghalat salat likh
hua hai,


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"GHALAT -SALAT"
It’s a test to check your capability of Mathematics

But you’ve to read this msgfor once only..
Ok!

R u ready??

Here we go


2+7


+9


-5


+4


+8


-2


+5


-4


+12


-8



The question is:how many times did u press the button?
hahaha
Friends are like fish...u have to sit patiently and 4 a long time to find a gud one...JUS LIKE I CAUGHT U!!!SO BETTER STAY NICE OR I''LL FRY U
Why are wives more dangerous than the Mafia?

The mafia wants either ur money

or life...The wives want BOTH!!
Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Oye agge ki? Agge Ghora ...
Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey
Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey

hamaray liye nahi tu pakistan k liye ge0rge bush ko musalmaan kar dey.... ;->
Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge Qawali...

Zong! 1st Sep Se Balance Check Karne Per Charge Laga Riaaa Hy

Jazz! Gaon Mei Ghanta Package Per Degree Bant Riaaa Hy

Ufone! Her Hafte Naya Ad Bana Riaaa Hy

Warid Glow! Feel Free Ka Nara Laga Riaaa Hy

Telenor Djuice! Tou Din Aur Rat Ko Ek Bana Rahaaa Hy

Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge
Qawali... =P ;->
Aap sochte honge ki hamari

aur se aanewale sms ka

silsila kab khatam hoga?

Janab ye to EKTA KAPUR

ke serial jaisa hai.

NEVER ENDing