its a nice feeling w

its a nice feeling w
Its a nice feeling when you know that someone likes you,
someone thinks about you,
someone needs you,
but it feels much better when you know that someone never ever
forgets your birthday.
"HAPPY BIRTHDAY".
  

May, 03 2010     211 chars (2 sms)     3640 views       Funny

more Funny SMS Messages

Naya Daur ...

Boy: Main Tumhare Liye Aasman Se
Chaand Taarey Tod K La Sakta Hoon !!!

Girl : Is ki Zarurat nahi, Ab Tou Aata , Ghee , Chawal
Aur Generator Se Kaam Chalega ... ;->


Kion har bar mosam ki tarah badal jate ho,
Har bar hamara dil dukhatay ho,

Yeh bat sun ker hamari roh tak kanp gaye,
Ae dost tum masjidon se chapal or lote churate ho
Human brain is the most
outstanding object in world.
It functions 24 hours a day,
365 days a year.
It functions right from the time we are born,
and stop only when we enter the examination hall.
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'
''How do you save a man from drowning? Take yer foot of his head.''


Banta owned a factory.
He issued orders that only married
men would be employed.
Friend asks: Why this ?

Bant reply:
Because married men are more obedient.
I Was Standing In The Park


Wondering Why Frisbees Got Bigger


As They Get Closer . . .


Then



It Hit Me . . . ;->
A 60 years old bachelor advertises his Zaoorat-e-rishta
after 1 month he got a letter "mian sahib" is umar mein RISHTA nahi FARISHTA aata hay.
70 Years Old Man : Dil Chaahta Hay Ke Shadi Kar Loon.

Friend : Kr Lo

Old Man : Kisi Bewa Se Kr Loon?

Friend : Kisi Kunwari Se Hi Kar Lo,Bewa Apne Ap Ho Jaegi
Aao! Batao''n Me Tumhai''n Sehat Ka Raaz

Khush Reh K Tum Hifazat-e- Sehat Kia Kro

Mehsos Ho Rahi Ho Ager Khoon Ki Kamii

Hafty Me Ek Baar Mohabbat Kia Kro (-;
Mom:"Beti Bari ho kar kya karogi?"Beti:"Kuch nahi..Maa banongi,Parhoon gi,Shaadi karon gi...or kya?"Mom:"Jo karna hai karo par zara TARTEEB sahi rakhna".
Larki Pehli Baar Larke k Saath Uski Car Main Drive Par Nikli


Wo Ek Sunsaan Road Se Guzarne Lage Tou
LAki Ne Poocha :
‘’Kia Tum Sirf Ek Haath Se Drive Ker sakte Ho ?’’


Larka Khushi Se Bola : Haan Haan Kion Nahi . . .

Larki : Theek Hai , Ye Lo Tissue Paper Aur Apni Naak Saaf Kerlo