its a nice feeling w

its a nice feeling w
Its a nice feeling when you know that someone likes you,
someone thinks about you,
someone needs you,
but it feels much better when you know that someone never ever
forgets your birthday.
"HAPPY BIRTHDAY".
  

May, 03 2010     211 chars (2 sms)     3648 views       Funny

more Funny SMS Messages

yaaro sab dua karo, mil k faryad karo, dil jo chala ghaya hai, ussey abad karo, yaro tume mera saath do zara,

aata leney gaya jaib mein paisay b they kam,dharkan ruk ghayee nikley na dam,

kaisee subsidi kaisi zarayat,khaney pein ghey bun
Dil me Tum

Dharkn me Tum

Asman me Tm

Zamen me Tum

Ankhon me Tum

Jahan dekho

Tum hi Tum

Dettol wali aunty sach kehti hai.

JARASEEM har jaga hote hain ;->
Woh konsa Parinda hai jo urtha nhi hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Socho Socho!
.
.
.
.
.
Har Mani!
.
.
.
.
Arey Simple Yaar!
Marawa Parinda..
Ae mere "ALLAH"

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Jo janey anjaney mein huey hyn
Unhei''n muaff farma !

Uski mushkile''n duur farma !
Aur
Meri dua Qubool farma"AAMEEN"


Shukriya..

Aap log tou dua kro ge nhi
Aise hi DUA krwani paregi Aap logo''n se .. (=
I m home, Please
call
I m work, Please call
I m in a meeting, Call
Me later at
Meeting is cancelled
I m late
See U in
See U at



Pareshan Na Ho
Templates Send
Kiye Hyn ..
Husband & Wife Men
Jhagra Hua Tou Wife
Ne Apni Maa Ko Fone
Kia:
"MAIN AAP K HAAN AA
RAHI HON, MERA UN SE
JHAGRA HO GAYA"

Maa Ny Kaha:
"USAY APNE KIYE KI
SAZA MILNI CHAHIYE,
TUM WAHIN THEHRO
MAIN TUMHARY HAAN
AA RAHI HOON ..." ;->
1 Gadha Ro Ro Kr Girgira K Iltija Kr Rha Tha
Ya KHUDA Mjhy Perhny Ki Tofeq De
Wo Lmhy Qboliat K Thay Uski Dua Kbol Hui
Ab
Mashaallah
Wo Ye Msg Parh Chuka Hy :P

Be-Panaah Chahat k baad bhi Hum usey paa na sakey "pApPu"

Kisi SangDil ne usey 100 ka Load krwa k Jeet liya... ;->
mud gorning.
lest of buck.
gay mod less bu.
ave a dice nay.
cake tare!
soli yaar!
laat ko zyaada pee lee sissiliye ispeling fistek ho rayeli he.
MON''T DINE...!!! ;->
A lady calls Santa for repairing door bell,
Santa doesn’t turns up for 4 days.
Lady calls again, Santa replies,
I’m coming daily since 4 days,
I press the bell but no one comes out.


2 Frndz aftr giving
d exam

1st: Oye paper konsa
tha?

2nd: Maths ka

1st: Mtlb TU paper ker
k aya hy?

2nd: Nhi Yar sath waki
bachi k hath me clculatr
dkha tha ... ;->
I''m on a mission!

Mission to make u cute,

2make u beautiful ,

2make u smart,

2make U genious...I

n short

.

.

.

MISSION IMPOSSIBLE!!