bhaiyo ke pyar ki koi misaal

bhaiyo ke pyar ki koi misaal
Waisey tou un dono bhaiyo ke pyar ki koi misaal na thi "paPpu"




Par raat ko Cheni ki khatir dono kutton ki tarha lar
paray... ;->
  

May, 13 2010     142 chars (1 sms)     3340 views       Funny

more Funny SMS Messages

Once bread and butter were travelling by plane... plane crash hua...
bread marr gayaa.. lekin butter nahin maraa... kyon ???









Because woh Butter FLY thaa..
Teacher : 2 aisi cheezo k naam batao,
jinhe Nashte me nhi kha skte.



Sid: Sir, LUNCH AUR DINNER.!



Agr Mobile companies bijli banati to kya hota ?

Pehle 2 ghante k bad bijli free,

5 frnds n family members ko 600 unit free,

weekends pr bijli totaly free,

rat 12 bje se subah 6 bje tk bijli 5 rupe ghnta,

bijli TM HI TO HO,

unit bijli or bill pr NO SMJHOTA,

bijli the smart choice,

isse sasti srf mombti


Apni Pasand Ka
Number Choose Kare''n

10 , 20 , 30 , 40 , 50
60 , 70 , 80 , 90 , 100





















Aur

Utna Balance Mere
Number Pe Easyload
Kerw De''n ;->
Din Main Sota Hy
Raat Ko Jaagta Hy
Din Mein Laita Rehta
Hy
Raat Ko Khara Reha
Hy



















"Choukidaar"

Tu Kuch Aur Samjha Na
Be-Ghairat Aadmi ;->
If I was an artist,
you would be my picture!
If I was a poet,
you would be my inspiration!
If I was an author you would be my story!

But I''m only a cartoonist!
Jab Kuttay Ki Maut Aati Hai Na


































Tou Wo Marr Jata Hai ;->
JAHAN KI GHURBAT MAI SUKON NAHI AAEGA
GHUM-E-TAUHEEN SE QUBOOL NAHI AAEGA
MAQLOOL KI FITRAT HAI E KAFIR
DIMAG KI DAHI HO JAEGI PR YEH SHER SAMAJH NAHI AAEGA...


Pakistani m0vies Fl0p Q h0ti hYn?













Bec0z j0 Act0r Hain Wo Hak0mat Sanmbhal k Bethay hYn.
Quote On Lectures

"When I Give A Lecture, I Accept That People Look At Their Watches, But What I Do Not Tolerate Is When They Look At It And Raise It To Their Ear To Find Out If It Stopped.
Raat k 2 bajay
1 student dusre se:- Ajh kuch khatarnak kaam karne ka mann kar raha hay.

2nd student:- Tou pher chal thori parhai karte hain;-)


Remember !

Divorce is never a
solution
Try to stay away for
few years

If differences dtill
persist


Just



KILL YOUR WIFE

(Peer Asif Zardari) ;->