bhaiyo ke pyar ki koi misaal

bhaiyo ke pyar ki koi misaal
Waisey tou un dono bhaiyo ke pyar ki koi misaal na thi "paPpu"




Par raat ko Cheni ki khatir dono kutton ki tarha lar
paray... ;->
  

May, 13 2010     142 chars (1 sms)     3341 views       Funny

more Funny SMS Messages


Padhai sirf do wajah se hoti hai?
ek
shauk se
aur
ek khauf se
Shauk hume he nahi
aur
Khauf to hame
kisi ka bhi nahi he

To Jiyo bindas...
:D
Teachr: Wat Is Ur Father?

Stdnt : I.C.S. In Summer
&
P.C.S. In Winter.

Tchr: Wats Dat?

S:Ice Cream Seller In Summr
&
Pakoda Chat Seller In Winter
Tapo Slanto Said :

Kawary Ki Aik Din Ki Zindagi Shadishoda Ki

50 Sala Zindagi Sy Bahtar Hay

Yaken Nahe Ata Tu

Azma Kar Dakh Lo:-)
When a man opens the door of his car for his wife, you can be sure of one thing: either the car is new or the wife
If You Keep Your
Feet Firmly On The
Ground ...























You''ll Have Trouble
Putting On Your
Pants ... ;->
Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo.
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...

There Are Two Types
Of Women

1 - Without Whom You
Can''t Live (Every
Boyfriend Thinks So)


2 - With Whom You
Can''t Live (Every
Husband Thinks So ) ;->
Arranged marriage :-

Rs 600000 -shaadi
RS 400000 - jwellery
Rs 50000 - shaadi ki rasme
...
Total - 10,50,000 RS

Love marriage :-

RS 100 - stamp paper
RS 20 - Notery
RS 50 - varmaala
RS 10 - photo

Total 180 RS

Paisa aapka...Pasand aapki...Faisla aapka

Jaago grahak jaago. lover k saath bhaago!! :P

Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
Sardar ji ko sarak k kinaray peeshab kartay dehk kar 1 larki rasra badalnay lagi.
Sardar ji bole ,
" DARYE MAT AP JIS SE DAR RAHI HAIN USEY MAIN NE PAKRA HUA HA
''Pagal Haathi ne chuonti ko tang kiya to chuonti seedhi Hathni ke pass gaee aur kaha Dekho behen apne shoher ko samjha lo warna MARD hamaray ghar main b hain...@''