bhaiyo ke pyar ki koi misaal

bhaiyo ke pyar ki koi misaal
Waisey tou un dono bhaiyo ke pyar ki koi misaal na thi "paPpu"




Par raat ko Cheni ki khatir dono kutton ki tarha lar
paray... ;->
  

May, 13 2010     142 chars (1 sms)     3338 views       Funny

more Funny SMS Messages

T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I


Ye Watan Humara Hai...

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tum Ho Khamakhwah is Mai. :-)
Gal: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill dadi dengi
laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"
Boy to a Girl : ager main tumhari sirf kiss karu tu tum kia socho gi?
Girl : I will think ek bewakof jo purra USA ghoom sakta tha airport se hi wapis chala gaya

Wo Konsa DRIVER Ha Jis Ka LICENSE Nhi Hota?

Khud Soch K Niche Answer Dekhna!





Yar Khud Soch,






Socho
Yar
Socho




















Ans:SCREW DRIVER,
Girl: Mujhe 1 Aesa Shohar Chahiye Jo Achi Achi Baaten Kare,
Hansi Mazaq Kare,
Or Mere Liye Romantic Gaane Gaye!


Larka: Tumhen Shohar Nhi

FM Radio Chahiye
"I f

O u r

C o n s t i t u t i o n

A l l o w s

U s

F r e e

S p e e c h

Than

W h y

A r e

T h e r e

P h o n e

B i l l s ..." :=O ;->


This is my head ….

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Itni dair dabanay k liyay thanks.
I am feeling much better now:-)

Jo Eid wale din roza rakhe wo Shaitan hy.


Aur


Jo Rozay wale din Eid manaye?





Aray Sahi Pehchana




Wo Pathan hy ... =P ;)
Reporter: Hakumat ne Sawat & Malakand mutasareen ka bohat help kya
Khana, Pani, Kapre, Camp ko sab kuch dya.




Pathan: Khak help kya! Hukumat ne NASWAR to behja he nhi.
We will now upgrade your brain,
please wait….
Searching….
searching…
still searching….
Sorry,
NO BRAIN found…!