somebody up there lo

somebody up there lo
Somebody up there Loves you Somebody down here cares for you Happy Birthday!!!
  

May, 03 2010     79 chars (1 sms)     3304 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Faqeer Ne Memon K Ghar Ka Darwaza Khatkhtaya,

Or Bola Meray Pass Khanay Ko Aata Nahi Hai.
Memon:Acha Mujhay Pesay Do Main La Deta Hoon. .

Impressive quote..


"Zruri nahi k agr aap ki shakal yateemo
jaisi hai to aap ko accha rishta nahi mil skta"





SHOAIB MALIK


Can A Kangaroo Jump

Higher Than A Effiel Tower?


Ans:
Yes Bcoz
D Effiel Tower
Cannot jump
Sardar joins army, given AK 47.

Hes puzzld.

Asks major, Sir, yeh bandook ki nalli samne rakhun ya ulta?

Major: kisi bhi taraf rakho, faida desh ka hi hoga
serdar apne dost se yar men do mushkilan wich phns giyan.
dost "o ki
serdar biwi makeup krey to khrcha brdasht nai honda na krey ta biwi brdast nai hondi
Once Laloo was coming out of the Airport. As there was a Huge
rush, the security guard told Laloo "WAIT PLEASE", for which Laloo
replied "85 Kgs" and moved on...
tanha dekh k mjhse faraz ne kaha.. apka doston ne apko bhula dya hoga... mene muskra k jawab diya.... wo beawafa nai tharki hain kisi larki ka number hath agaya hoga........


The Most Wacky Definition of High Heels:

A Device Invented for Short Height Women,

Who Were Fed Up By
Constantly Being Kissed
On the Forehead. :-)
Nine Zero Pe 1
Muhajir Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Pathan
Muhajir Shot
DhUzZzZ

Muhajir: TUM KON ?
Man : Baloch
DhUzZzZz


Muhajir: TUM KON ?
Khusra : Tera Baap
Muhajir : Jao Yaar
Apno Ko KonMaray ...
AgAr AapKo ZAmEEn sE 1OO Rupee MiLAin tou kAbhi Bhi ApNi NeeyAt kO khArAb mAt KijiyE,

BALkE Un PAison sE kiSi QAreEbi DukAn sE MErE NuMbEr pAr
''EASY LOAD'' kArwAdAiN..

ALLAH AppKo 200 Or degA . . . =P ;->
''Aaj main ne 25 logon ko bewaqoof banaya.


Pata he kasay?

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Bilkul aisay.
Ab 26 ho gay.''
BREAKING NEWS:
KARACHI: Liyari mai ek hafta se bharpur jashan ka sama hai, logon ka kehna hai k
"Apna makrani bhai U.S.A ka saddar bana hai!
OBAMA BALOCH.