It’s hard to find

It’s hard to find
It’s hard to find someone whom u truly love,

much less to find someone who loves u as much.

When the chance comes, don''t ever let go.
  

Jun, 12 2010     141 chars (1 sms)     3358 views       Love

more Love SMS Messages

Love knows no boundaries, no distance,
no fear. What captures is the God''s love that
will eternally melt hearts together to stay,
fused and sealed forever as one. Love has its
way and new life has begun. You are a treasure
I shall cherish, sealed with my love, covered
with lace
Kaash main teri haseen
Ankhon ka kajal hota.
Tere ronay se tere saray
Ansuon ko pi jata.

Raat ko be-khabri me Jo
Tujhe mera khayal aata.
Tu main teri ankhon me
kuch pehlay se ziada
Tehal jata.

Subha jab tum apne
Naram hathon se saf
karti mujhe.
Tu main tere nazuk
Hathon pe lag sa jata.

To apni ankhon me
Hamesha pyar se lagati
Mujhe,
Tu na kabhi khud se
Juda kar pati mujhe.

Youn teri rangeen dunya
Me rehta madhosh.
Umar bhar me karta teri
Ankhon ko roshan.

Kash main teri haseen
Ankhon ka kajal hota.

¤KinG Of SmS¤007
Sajde dil ke tarane bahut hai zindigi jeene ke bahane bahut hai
aap sada muskurate rehna apki muskurahat ke deewane bahut hai
Saying "I Luv U"
Is A Major Decision
In 1''s Lyf
These Wrds Shud
B Kept In Ur Heart
Until U r Ready 2
Commit, 2 Fite For
Tht Feeling & 2 Stand By
These Wrds 4ever ... (:
Forever is not a word rather a place where two lovers go when true love takes them there.
Zaat ban k meri zaat me raha krta he
Ik shakhs he jo mjh me basa krta he

mery chehry me nazar aata he chehra us ka
uska tabbasum mery honton pe khila krta he

mere lafzon se ada hoti he baatain uski
mere lehje se gharoor us ka chalka krta he

meri neendon pe he barson se hakoomat uski
khwab ban k wo meri palko pe saja krta he

is had tk meri hasti main moujood he wo shakhs
mery har naksh me aks us ka mila krta he
Yaadon ko bhulane mein kuch dair to lagti hai,

Aankhon ko sulaney mein kuch dair to lagti hai,

Kisi shakhs ko bhula dena itna aasan nahi hota,

Dil ko samjhaney mein kuch dair to lagti hai,

Bhari mehfil mein jab koi achanak yaad aajaye,

Phir aansoo chupaney mein kuch dair to lagti hai,

Jo shakhs jaan se bhi pyara ho wo achanak door hojaye,

Dil ko yakeen dilaney mein kuch dair to lagti hai.
main lafjo se kuch bhi izhaar nahi karta,iska matlab yeh nahi ki main usse pyar nahi karta,cahata hoon main usse aaj bhi par uski soch main apna waqt bekaar nahi karta,kahin tamasha na ban jaye mohabbat meri isliye ape dard ko izhar nahi karta, jo kuch mila hai usi mai khush hoon main, uske liye khuda se takrar nahi karta,par kuch to baat hai uski fitrat mai jalim warna usse cahane ki khata baar-baar nahi karta.
Sometimes Its A Form
Of LOVE
Just To Talk To Somebody
That
You Have Nothing In
Common With
And
Still Be Fascinating By
Their Presence ... :)
Love In Its Truest Form

Has No Language Or Words ,

It Just Has A Thousand And One Actions

We All Wish We Could Describe ....
sumtymz itz harder 2 say ''no"
wen i really mean yes
sumtyms itz harder to close eyes
wen i really want to c. ..
but d hardest moment is to let go sumone
wen i really want him to stay.. .. : (
Dey Say Its Difficult 2 WAIT 4 Sm1!
Dey Say Its Difficult 2 FORGET Sm1!
But..
D Most Difficult Thing Is 2 Decide Whether 2 WAIT Or 2 FORGET Sm1!!