Starting Frm Here

Starting Frm Here
Starting Frm Here

Lets Make A Promise

U & ME

Let Just B Honest

V Gonna Run
Nothing Can Stop Us

Even The Night Fall
So Around Us

My Love 4 U
Always 4ever

Just

U & ME

All Else Is Nothing

Not Gonna Back
Not Gonna Back Dere

They Don''t Understand

They Don''t Understand Us

They Not Gonna Get Us ...
  

Jun, 12 2010     338 chars (3 sms)     3262 views       Love

more Love SMS Messages

""to love and to beloved is to feel sunlight form both sides""...
The sun is glazing,
Upon the sunlight I see the path of our love shining brightly knowing that it is so great to have sumone like U!
Luv You!
Loag Piyar Kay Liey Hotey Hn
AOr Cheezen Istemal K Liey
Baat Tb Bigarti Hay Jab Cheexoon Se
Piyar Kia Jaey AOr Logon Ko Istemal Kia Jaey
Hazrat Ali Razi Allah-O-Taaala Anhoo.
"A heart die''s when it is unable to share it''s feelings"
BUT
"A heart kills itself when another heart doesn''t understand its feelings!"
(so simple yet it explains everything.........)

Uss k honton ka tabassum rahay qayaim “YA RUB”
Uss k jeevan main khushiyon ka basaira ker day…

Tu meri “KARB” ki raaton ko bhalay khatam na ker,
Uss ke her shaam k aakhir mai “SAWAIRA” ker day.

Uss k “DIL” k kisi konay main jaga day mujh ko…
Uss ki “AANKHON” ko meray sapnon say khaira ker day

Yeh meray dil ki dua hay “MERA MOLA SUN LAY”…
Saaaari duniya say chupa ker “USSAY MERA KER DAY”
Betha tha neem ki chaaoun main ek shaam
Ek pari aayee aur kaha kay aarzoo kiya hai
Kaha kay aankh num hai dil jall raha hai
Bas! ek meethi si khushbo-e-Hina hai
Kehti hai `MUSAFIR` yeh khushbo kiya hai
Kaha kay pagli! sirf ek khayal hai bas
Masoom lafzoon main chupi ek tasveer ayaan hai
Poochti hai Musafir! yeh jadoo kiya hai
Kaha kay Har Nazar na aanay waali cheez jadoo hai
Masoom! poochti hai tumhain aakhir justujoo kiya hai
Kaha kay usay pana mayri khwahish nahin,
Usay mehsoos karna mayri justujoo hai
Ab tum bhi lout jaao pari
Sooraj bhi ghar ko chal diya hai…
I Don’t Know Why
I’M So Afraid To Lose U
When U R Not Even Mine.

I Don’t Know
Why I Luv U So
When U Don’t Even Luv Me.

I Don’t Know Why U R The

One When I Am Just A Someone To U…
Tumhar Naam lik lik kr metana bol jata hu
Tumai jab yad krta hu bulana bol jata hu
Bohat c aisi baty hain jo mere dil main rehti hai
Magar jab tum se milta ho sunana bol jata ho
Main her aik sham kehta ho ke tum ko bol jawonga
Magar jab subah hoti hain bolana bol jata ho
Faasle mita kar aapas mein pyar rakhna,
pyar ka rishta yu hi barkaraar rakhana,
bichar jae kabhi aap se hum,
to ankho mein hamesha hamara intezaar rakhna..
In front of the person u love,

ur heart beats faster.

But in front of the

person u like,

u get happy
hi....

































hello...






kase ho












kia hall hain



























kia ho raha hai

















aray yar main khu



idher widher ke batin kar raha ho









seda sa


bola bhi nhe jata





I love uuuUUUU..HAHHA
Luv is beautiful bcoz

it''s a feeling controlled by heart,

bt FRNDSHIP is much beautiful

bcoz it''s a feeling dat controls d HEART