Starting Frm Here

Starting Frm Here
Starting Frm Here

Lets Make A Promise

U & ME

Let Just B Honest

V Gonna Run
Nothing Can Stop Us

Even The Night Fall
So Around Us

My Love 4 U
Always 4ever

Just

U & ME

All Else Is Nothing

Not Gonna Back
Not Gonna Back Dere

They Don''t Understand

They Don''t Understand Us

They Not Gonna Get Us ...
  

Jun, 12 2010     338 chars (3 sms)     3280 views       Love

more Love SMS Messages

Mohobat ka imtehan asan nahi,
Pyar srif paney ka nam nahi,
Mudatain beet jati hain kisi ke intzaar main, Ye srif pal do pal ka naam nahi.
Tere husn ki tareef karu to tarana na ban jaye,

Teri bewafai ka zikar karu to fasana na ban jaye.

Mat ker logon mei itna zikr mera,

kahin mera zikr tujhe chedne ka bahana na ban jaye
Luv and Kuch are going to a village & in between comes A well.
Luv falls into the well. Why??? Because Luv (love) is blind !!!!!
Now , Kuch also jumps inside. Why??
Because Luv ke liye saala kuch bhi karega!!!!
Who stole the stars & put them in your eyes?
Got a name or shall i call you mine?
It Has Been Raining Since The Day She Left Me

Every Drop Reminded Me Of Things That Happened Btw Her N Me

As I Stand Alone I Want To Know Why

My Body Is Drenched But My Heart Is Still Dry ?????
Asy bhe mohbat ke saza dati hai dunia
mar jay to jeny ke dua dati hai dunia

hum kon say momin thay jo ilzam na shaty
pathar ko bagwaan bana dati hai dunia

karo na naaz hatoo ke lakiro pay itna faqiroo
hathoo ke lakiro ko mita dati hai dunia

ya zakham mohbat ka hai dekhana na kese ko yaroo
la k sary bazaar saja dati hai ya dunia

marny k liya karti hai majboor to lakin
jeeny k tarqy sikha dati hai ya dunia
asy bhe mohbat ke saza dati hai dunia
Tamana-e-ishq to hum bhi rakhte hai, kisi ke dil me hum bhi dhadakte hai, na jaane hume woh kab milengi, jis ke liye hum roz tadapte hai
I have decided to stick with love.
Hate is too great a burden to bear.
A True Love Happens Only Once In D Life Time,

If It Fails,

Then Remaining Is Just A Compromise With Other 1 & With Our Life.

Sad Bt True!
When U Love SomeOne, Its SomeThing. . .

When SomeOne Love U, It''s Another Thing

When U Love The Person Who Loves U Back, It''s EveryThing . . . :)
while i am not alyz gud abt saying "i luv u"
i hope u knw i do.. ...
and everyday,
dat we share makes me
luk forward to
whole lyf of luving u... ..!!
Husband biwi se Phone par:

"Kiya pakaya hai aj khanay mein?"

Biwi (ghussay se):
"Zeher"

Husband:
kha kar so jana, mein dair se aonga.