IF THOUSANDS O

IF THOUSANDS O
IF THOUSANDS OF PEOPLE ARE MISSING U I M ONE OF THEM IF ONE PERSON IS MISSING U TAHTS ME.IF NO ONE IS MISSING U BE SURE I M DEAD...
  

Jun, 11 2010     132 chars (1 sms)     3208 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

TANHA TANHA” c raat,
Or
“TANHA TANHA” se HUM!
Afsurda afsurda YADEN,
Bheega bheega MOSAM,
Sookhey patton ka SHOR,
Andhery ki SARGOSHI,
Dharkan ki AAHAT,
Qismat se apne SHIKWAY,
tere ehsas ka toota BANDHAN,
Tere sath guzray PAL,
Tere loat Aanay ke UMIDEN,
Tere rastay pe NAZAR,
Lamha lamha rat ka DHALNA,
pal pal apne aas ka TOOTNA,
Dil k zakhmon ka gehra hona,
Phir
“TANHA TANHA” c rat, Aur
“TANHA TANHA” se “HUM
Log kanto se bach ke chalet hai..

Humne to phoolo se zakham khaye hai..

Tum gairo kee baat karte ho..

Humne to apne bhee aazmaye hai..



U to khwab aksar hee toot jate hai mere..

Phir bhee kuch toote khwab apne liye bachaye hai..

Wo gairo se kuch nahi chupa pate..

Humne apni aankho se bhee aansu chupaye hai..
I Knew I''d Miss You.

When you care about someone
as much as I do about you,
being apart is a hard thing to get used to.
I thought I''d handle it just fine...
and that I''d be happy just to keep you
on my mind.
But it isn''t always that easy...
Sometimes the one thing that
would please me the most...
is simply seeing you.
I knew that I''d miss you.
I just didn''t know
I''d miss you as much as I do.
Bhigte rahe barishon me aksar,

kabhi mangi kisi se panah nahi.

Hasratein puri na ho to na sahi,

khwab dekhana koi gunah to nahi.
sometimes u misses me

but most of the time i do

some time u sms me !

but most of the time i do!!

sometimes u forget me !!

dts the only thing " I NEVER DO"
Jab mujhe laga ki mai unhe kho raha hu,

aisa laga ke maut ke aagosh mai so raha hu.

na hojaye unki bewfai mashur yaro,

Unki yad mai mai kabr mai ro raha hu.
kuchh beete hue lamho se mulakat hui kuchh tute hue sapno se baat hui yaad jo
karne baithe un tamam yado ko to apki hi yaado se shuruat hui
"I REALLY MISSING U "
TUSI dor gay te asi intazar kita tusi kol aya ta payar kita tusi rus ga taa asi sorry kita tusi yaad aya ta asi misss kita jado0on misss kita ta sms kita par tusi ki kita ....bolo bolo tel tel ... (-_-)
Walk is easy
But walkng alone is tough
Being loved by some1 is secure
But loving some1 is insecure
Being missed by some1 is nice
But to miss some1 is painful...
()"""""""""()
( " o " )
====(,,)==(,,)====
Uff!
Thak Gay Hum Aap ki Deewaar Per Cherty Cherty,
Sirf Ye Kehne k liye k
" I Miss U "
meetas labo pe aai hai..
dil mea tune halchal machai hai
kya kahe dil ka haal sanam,...
Aaj teri yaad bahoot aai hai....
mIsss yew!!!:):):)
Days are too Busy;
Hours are too Few;
Seconds are too Fast,
but there is always time for me to ask:
How R U? n Hope u r FINE. MISS U!