OYE KIDHAA

OYE KIDHAA
,,
("",)/" OYE KIDHAA
<))
./ L


,,
(."") Pata tenu
<((>kinna miss
./ l. kitta????


INNNA,,
,_____c"",)______,
))
./.> SAARA
  

Jun, 11 2010     153 chars (1 sms)     3381 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

Ye ulfat - Ye uljhan - Ye kasmkas - Ye diwangi
Jane kyo isi me simat jati hai ek aasiq ki jindgi

Na sukh se ji pate hau- Na chein se mar pate hai
Bhatkate hai yaha waha karte huye apne yaar ki bandgi

Kabhi wafa ki khusiya - Kabhi bewafai ke badal barste hai
Par har dil me chahat ek- Foolo si mahke mere pyar ki jindgi

Har pal mahakna- Sawarna Pal - Pal aahen bharna
Kabhi chand se - Kabhi gulaab se apne yaar ki tulna karna

Kbhi chot khaakar bhi na sambhalna
Khi jaane anjaane me pagal sa bhatkna

Aakhir bachta hai bus pagalpan - Jhalkati hai viraniya
Or har aasiq ke paas bachti hai ,,,,,,,,,,sirf yaden,,
Sapno se dil lagane ki aadat nahi rahi,
har waqt muskurane ki aadat nahi rahi,
ye soch ke ki koi manaane nahi aayega,
ab hume rooth jaane ki aadat nahi rahi
Chahat ki mehfil main bulaya hai kisi ne,
Khud bula ker phir sataya hai kisi ne,
Jab tak jali hai shama jalta raha parwana,
Kiya is tarhan saath nibhaya hai kisi ne

Armaan mere raiza raiza hogaye hain,
Yun kil k aangan say giraya hai kisi ne,
Aag lagi hai dasht main koi kiya bhujaye ga,
Dil is tarah say aaj jalaya hai kisi ne,

Dil rota hai raat bhar yaad kar k kisi ko,
Is tarhan ulfat main zakham khaya hai kisi ne,
Sangdil jo tha aaj woh bhi ro parha
Us ko bhi tarpaya hai kisi ne
In school they taught me that:
1 hour = 60 min.
1 min= 60sec.
but they never told me that:
1 sec. without U = 100 years.
Miss U
There''s no Special reason for this msg, I just wanna steal a single moment out of ur busy life & hope I can make u smile n say: I Miss U.
To,
The Frnd
Sub: I Miss U.
Oye,
I Beg 2 Say Dat Im Ur Frnd.
I M Alone. Mera Time Nhi Paas Ho Rha,So Kindly Grant Me A SMS
Whenever I miss you, stars falls down from the sky.
So any day if you find the sky empty, don"t blame me!
It"s all your fault; You made me Miss You So Much
I cant hide it 4rm u anymore I dont want to hrt u I feel its best to tell u
before u hear it from someone else
listen
its a lie that i miss u
really i jst feel u as a part of myself.

My Life...?
Without U...!

Khali-Khali hai na. (Empty)
!!! I MISS YOU !!!
O O
/
''-''
Tum Bin Guzar To Jayegi Zindigi
Per Main Jee Na Paaoongi Tum Bin
Hazaroon Sitaron Ki Bheer Main Bhi Dekho
Yeh Chaand Kitna Tanha Hai Tum Bin
Rahon Kahin Bhi, Kisi Kay Sath Bhi
Per Main Hamaisha Udaas Hoon Tum Bin
Maana Chiragon Ki Roshni Main Hoon Main
Per Meri Zindagi Main Andhaira Hai Tum Bin
Baharon Ka Mousam To Hai Gulshanon Main
Per Pholoon Main Khushboo Nahi Hai Tum Bin
Iss Hansi Ke Kehkahon Main Dekhoo
Mera Dil Ro Raha Hai Tum Bin
Mera Sub Kuch To Tum Ho
Main To Kuch Bhi Nahi Hoon Tum Bin
Good morning,
i mean
Good Evening
Sorry,
Good Night,
mmm......
I think......?
time is not important...
I just want to say .....
"""I MISS YOU VERY VERY MUChH"""
Kuch tabeeyet hi mili thi aisi
chain se jeene ki soorat na hui,
jisko chaha usey apna na sake,
jo mila uss e mohaabaat na hui..
hum ne manga tha us ka saath
woh judia ka ghum day gaye
hum jee laite unki yaadoun kai sahare
magar woh hamaien bhool jane ki qasam day gaye