Good Time

Good Time
Good Time,Bad Time,Day Time,Night Time,Work Time,Off Time,Happy Time,Sad Time,Sleep Time,In the Mean Time...I MISS YOU all the Time
  

Jun, 11 2010     132 chars (1 sms)     3558 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

In The Flower My Rose Is You,

In The Diamond My Kohinoor Is You,

In The Sky My Moon Is You,

I''m Only Body My Heart Is You,

That''s Why I Always MISS YOU!
, -. .- .
''. I .''
" . "

, -. .- , -. .- .
''. I ''. Miss.''
" . " " . "

, -. .- , -. .- .-. .-.
''. I ''.Miss.''You.''
" . " " . " " .
Khuda na kare app ko koi gham mile
app ko khushyain hi khushyain har dum mile
agar kabhi aye app ki zindagi mein koi gham
tou dua hai KHUDA say woh ghum app say pehlay mujh ko mile
Aapka 1 misscall-1 din ki khushi.

1 sms-1 week ki khushi.

1 call-1 month ki khushi.

1 mulaqaat-1 saal ki khushi.

aapki yaade-zindagi bhar ki khushi...
Raat sunti rahi mein sunata raha
Dard ki dastan mein batata raha
Log logon say chahat nibhatay rahay
Ek wo tha mera dil jalata raha
Dhoop chaoon si uski tabiyat rahi
Wo nigahein milata churata raha
Ik mein he piyasa raha ay dost
Log peetay rahay wo pilata raha
Dil k mehman khanay mein ronaq rahi
LIFE is 4 living, i live mine 4 U! LOVE is 4 giving, i give mine 2 U! DREAMS are 4 dreaming, mine are 4 U! HEARTS are 4 beating, & mine beats 4 U!
Lambi Hai Manzil Door Hai Kinara.

Jaanay Q Nehi aaya SMS Tumhara.

Bhool Gay Ho Number Ya Naam Humara.

Ya Koe Mil Giya Hai Hum Say B Pyara.
Arzoo yeh nahi k gham ka tofan tal jay
Fiqar tu yeh hay k tumhara dil na badal jay
Kabhi bhi mujh ko agar bhulana chaho tum
Tu dard itna dena k mera dum nikal jay
2 Mis U
is a daily
"MATTER"

2 remember U is a "MATTER"of HABIT
May not meet U a "MATTER"of Chance But
Having a swet person like U is a"MATTER" of Luck.
Unki Tasveer Ko Seene Se Laga Lete Hain
Iss Tarah Judai Ka Gham Mitaa Lete Hain

Kisi Tarah Zikar Ho Jaye Unka
To Hans Kar Bheegi Palkein Jhuka Lete Hain
God gave u 2 legs to walk, 2 hands to hold, 2 ears to hear, 2 eyes to see. But why did he give u only 1 Heart?
Probably bcoz he wants u to look for the other.
Wen things go wrong...
Wen sadness fills ur heart...
wen tears flow in ur eyes...
always remember 3 things
1) I'm wid u...
2) Still wid u...
3) Will ALWAYS b...