A good leader i

A good leader i
A good leader is a person who takes a little more than his
share of the blame and a little less than his share of the credit.
  

Jun, 11 2010     127 chars (1 sms)     3893 views       Politics

more Politics SMS Messages

Bush on 14-12-2008

Bush finally found Weapon of Mass Distruction (WMD)in Iraq on 14th December....
The Lethal "10 Number kay jootay"

Now he says "America will attack all those countries where 10 number shoes will be"...
At the end he said,
Maaliki muj ko bachana barastay jooton say
Tmhara farz hai dalna
Tmhra Haq hai dalna

Acha lge to dalo
Bhrosa hoto dalo

Jaha mrzi dalo
Jsko mrzi dalo

0rat ko dalo
Ya Mrd ko dalo

Pr dlo zrur apna

VOTE
BENAZIR BHUTTO B=Brave
E=Efficient
N=Noble
A=Able
Z=Zealious
I=Intelligent
R=Reliable

B=Bounteous
H=Honorable
U=Unique
T=Tolerant
T=Telented
O=Oriental
Great Loss For
P=oor
P=eoples of
P=akistan.
I don"t make jokes.
I just watch the government and report the facts.
Yeh Bhazi Khoon ki Bhazi hai
Yeh Bhazi tum hi haro ga
Har ghar se Bhutto nikla ga
Tum kitna Bhutto maro ga

Jiye PPP
Jiye BHUTTO
Jiye BENAZIR
Aetzaz Ahsan Found A Jin ...

Jin : Kia Hukm Hy Mere Aaqa ???

Aetzaz : Foran Judges Ko Bahaal Kerwao ... !!!

Jin : Aaqa Hukm Do , Chawalian Na Maro ... ;->
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.
Ya Allah is election mei “sher” ko pinjray mei rakhna,
“cycle” ko raaste mei rakhna,
“Kitab” ko bastay mei rakhna,
“Teer” ko kaman mei rakhna,
“Tarazu” ko dukan mei rakhna,
“Patang” ko asman mei rakhna,
Hum ko apni Hifz-o-Aman mei rakhna,
aur Sirf “Bat” ko Meidan mei rakhna.
Vote 4 Pakistan Thereeq Insaf
Tabdele lae …
Wapda waloun ki maa ki……
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
azmaat ko mera slaam.
(‘;’)>Aslaam oalikum
/)( / \anti g.
P o l i t i c i a n ...

One Who Shakes Your Hand Before Elections

And

Your Confidence After ... ;->
Aj sy 10 saal pehlay
Pooray Mohalay main sirf Nazim Sahib k Ghar Phone tha,or sirf Aik PCO tha
Mohalay k saary LARKON ki Nazim ki Beti se dosti thi.
Aur ab!
Her larky k pas Mobile hy, her aik ki apni apni grl Friend hy

Farq tu para hy.
Farq parta hy
Sahi qayadat sy
Sahi faisle sy.

"Geo Musharaf"
Aj Dil Di Kehn Nu G Karda,

Tere Dil Wich Rehn Nu G Karda,

Khushian De K Tenu Tere Dard Sehn Nu G Karda,

Rab Jane Tera Mera Ki Rishta,

Bas Tenu Apna Kehn Nu G Karda......