Select any one

Select any one
Select any one colour then I will tell U k aapki shadi kis tarah hogi..
Blue
Green
Pink
orange
red
purple
BlacK

Look result
Blue: Go against ur parents
Green:Love+Arange
Pink:Love Marriage
orange:Runner marriage
red:Arrange Marriage
purple:wid Friend
BlacK:No marriage
  

Jun, 10 2010     286 chars (2 sms)     13269 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

IMAGINE:We Meet after a LoNg Time and We aRe TalKing In Ur Room at Nite n No One at Home.

>

Then Ur Handphone RiNgs Downstairs.
I asK U2 Come BacK after The Call&U Promise Me!
Person On Call
Tels U Dt I Died Last Nite.


>


Would U Come BacK2 Ur Room As Promised?

Reply Wd Reason.
Insaan Apni Marzi Se Paida Nahi Hota,
Na Hi Maut Usko Apni Marzi Se Ati Ha
To Phir Wo Paidaaish Or Maut Ka
Darmyaani Waqt Apni Marzi Se
Kyu Guzaarna Chahta Ha?
Zindagi me 1 aisa moka miley jb dunya k samney kisi se kch khna ho bagair kisi dar ya khof k to aap kis se aur kya khna chahenge???
Rply iz must!
Evaluation msg

1:Apko sbse zyada sms snd krne wale ka nam?

2:Apko apke msgs ka fast reply kon krta hai?

3:Apko preshan dekh k kon zyada preshan hota hy?

4:Apka ideal?

5.Apko gusa ks bat p ata hai?

6.ap k 4bst frnds k nam jin ko ap kabi nhi khona chahtay hon?
1 ___
2 ___
3 ___
4 ___

7:Apky dushman ka nam?

8:im urz?

10:ek khwahish jis k poora hone tk znda rhna chahte hai?

11:chahna acha lgta hai ya chahe jana?

Reply honestly and fast.
Answers me be Honestly''
1: Apko sub se ziada sms send krne waley ka naam?
Ans.

2: Apko preshan daikh kr kon ziada preshan hota hy?
Ans.

3: Apka ideal?
Ans.

4: Ap k 5 4nds k naam?
Ans.

5: Apke dushman ka naam?
Ans.

6: I m ur?
Ans.

7: U r my?
Ans.
Slct an alphabat n i''ll tell u k aap kya hasil karenge is sal me.

A
D
G
J
M
P
T
W

Rply me 2 get an answer!
whats ur opinion abt romance?Fill it.
romantic words:

romantic song:

romantic gift:

romantic color:
rply iz must!
Select 1 Of Given Smells & Than I''ll Tell U
What Kind Of Person U r ???


1. MEHNDI
2. BAARISH K BAAD MITTI KI KHUSHBUU
3. KHAANE Ki
4. NAIL CLRZ
5. WALL PAINT
6. INK SMELL




MEHNDI = True & Luving Person

BAARISH = Sensitivve & Deep Thinker

KHAANE Ki = Greedy

NAIL CLRZ = Always Praise & Show Off

WALL PAINT = Love Family & Home

INK = Creative & Shy
Agar dm hai to inka jawab do ap ne bhi bht sawal dekhe honge try it.

1. Adam A''A ne zameen par pehla phal kon sa khaya?
2. Roo a zamin par sb se pehle drakht kon sa tha?
3. Wo kon sa phal hai jo zamin k andar ugta hai?
4. Wo kon sa parinda hai jiska damagh nhi hota?
Challenge reply must.
Q : Woh Kon se question hai Jin ka jawab insaaan Haaan ( yes ) Main nahi de sakta ?? ager Yes Deta hai tu Woh Jhoot (Lie) Bolta hai ???


Ans : Kiya Ap Soo Rahe Hain ? Kiya Ap Murda (dead) Hain ?
Today Is
"FEEL & REVEAL" Day
Now Express Your Feelings
About Me In Some Lines
Of Any Song ...

Reply mUst Hurry Up Em W8in ...
Face Test:
Q # 1:- What do you find on my Face:-
a) Silence?
b) Innocence?
c) Proud?
d) Softness?
Q # 2:- Which 1 is the Most Attractive:-?
a) Eyes?
b) Smile?
c) Lips?
d) Hair?
Q # 3:- What is the 1st Impression that you got from My Face:-
a) Cute?
b) Smart?
c) Attitude?
d) Intelligent?
Reply Must if you are my Friend..?