1 murghamurghi ki

1 murghamurghi ki

1 Murgha-Murghi Ki
Love Story

Murgha: I Love You

Murghi: Tum Mere Liye
Kia Ker Sakte Ho ?

Murgha: Kuch Bhi !!

Murghi: Chalo Phir 1
Anda De k Dikhao ... ;->
  

May, 06 2010     176 chars (2 sms)     3265 views       Funny

more Funny SMS Messages

jo mujhay abhi msg na beje wo....?
:
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:
:
:
::::>
:
:
:
Wo thori dair baad b bhej sakta hai, koi tension nahi!!!!
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..
The Devils Challenged The Angels To A Game Of Cricket.

We Have Got All The Cricketers,

Said The Angels.

Devils : No Problem We Have Got All The Umpires! :-)
''.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
---Is sms k charges main ny Pay ker deain hain-Apni marzi ka sms likho or jisey chaho send kero.
After all
hum apki kajosi ki Qadar krty hain''
# Bhikari Pathan Sy!
Mujhy Khaany Ko Kuch Mill Sakta Hai.

Pathan: Kal Ki Roti Kha Lo Gy?
bhikari: G Han Bilkul.

Pathan: Acha To Phir Kal Time Se Aa Jana... ;->


Wife: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Darling : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.

Wife: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Darling : Yes, I see your picture and say to myself, “What other problem Can there be greater than this one?
Twinkle Twinkle Little Star

Aishwrya Is A Film Star

Saniya Mirza Is A Tenis Star

Wasim Is A Criket Star

And

"Khalid Is A SMS STAR.!!
''Lab khamosh hote hain jab tum saamne aati ho,
Dil dhadakta hai jab nigaahein milaati ho,
Saans ruk jaati hai jab muskuraate ho,
Bhoot ho kya jo tum itna daraate ho.''
MAiN Aaj TuMhE buhAt bArA RAAZ Likh k BhAij rAhA huN..

.

.

.

.

RAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa
AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaA
aAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaZZZzzzZ.. ;->


Accounts k student ki gaali:-

Salay bounced cheque,
Dharti pe liability,
Paidaishi bad debt,
Dishonoured bill,
Insolvent admi,
Khandan ka net loss,

tu paida kion howa ?


Jb Koi Dost Apne Dost
k Liye Khulos Se Dua
Krta Hy
Tou Wo Dua Us k Dost k
Haq Me Baad Me Or
Pehle Us k Apne Haq Me
Qubool Hoti Hy !

ALLAH Karey Teri Shaadi
Ho Jaye ;->
Mard, orat, heejrey main koi farq nahi hai Faraz,



Q K is prcham k sayae tallay hum aik hain hum aik hain . . . ;^>