1 murghamurghi ki

1 murghamurghi ki

1 Murgha-Murghi Ki
Love Story

Murgha: I Love You

Murghi: Tum Mere Liye
Kia Ker Sakte Ho ?

Murgha: Kuch Bhi !!

Murghi: Chalo Phir 1
Anda De k Dikhao ... ;->
  

May, 06 2010     176 chars (2 sms)     3258 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baap : bata ager sasoral walay shadi k din scoter dain to car mangna, ager computer dain to laptop mnagna.
Bata : abaa agr lerki dain to os ki MAA mang loon ?????/
ARZ kia hai

teri zindagi main koi gham na ho,
Teri aankh kabhi num na ho,
meri dua hai tujh ko miley aik smart si dulhan,
JIska weight 250KG se kam na ho :)
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
gADHA B JO NA KHAE WO
GHAS HO tUM.

Stupid, idiot bakwas ho
Tun.

52 jokers wali tash ho
Tum.

Insan 3rd class ho tum.


Per jo b ho yar dost bohat khaas ho tum..;->
''Girl Ao chupan chupai khelty hy
Agr tmne mjhe dhund lia to men pora ander longi
Boy:agr main na dhund saka to?
Girl: aisa na kaho mein chhat py chupi hon gi''
End of the World in 2012 means














I have wasted my whole life in school :) :)

Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko,
Chicken Biryani,
Qorma,
Tikka Boti,
Seekh Kabab,
Custard
Gulab Jamun,
Ice Cream,
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko
Chicken Biryani
Qorma
Tikka Boti
Seekh Kabab
Custard
Gulab Jamun
Ice Cream


Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->

Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->
Agar 2 Pipal K Ped Ko
1 Rassi Se Bandha
Jaye To Us Rassi Ko
Kya Kahege?

?

?

?

?

?

?

?

?

NOKIA
Connecting Pipal
MATAN ready ?

Yes boss


FISH ready ?

yes boss

OMLET ready ??

Yes boss

Chicken ready ??

No boss,

Why ??

KOKAR abhi sms pahr raha ha


If Time Doesn''t Wait For You,

Don''t Worry !









































Just Remove The Damn Battery

From The Clock And Enjoy Life .

Bari Mushkil Se

Hum Aap K Liye

Aasmaan Se Taare Torne Gaye

But

Wahan Ja Ker Yaad Aaya

k

Shopping Bag

to

Ghar Bhool Gaye
OYe Tere Blood Group kia hy?
JADi Bta YR Abi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Veena Mailk ki Tabiyat Bht kharb
hy Doctor ne kha hy k Sirf Begairaton ka
khoon hi chalay ga……