some beautiful lines

some beautiful lines


Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->
  

May, 06 2010     177 chars (2 sms)     3037 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan namaz parhnay gya 0r 2 bar wazoo kia..
kisi ny pocha khan sahab aap ny 2 bar wozu kyo kia hai?
pathan ny jawab diya:agr 1 toot gya to dosra kam ayega ;->
It’s a test to check your capability of Mathematics

But you’ve to read this msgfor once only..
Ok!

R u ready??

Here we go


2+7


+9


-5


+4


+8


-2


+5


-4


+12


-8



The question is:how many times did u press the button?
hahaha
Gadha tanhai
me kya
Mehsus krta hai?






Koi jaldi nhe jab mehsus kro to bata dena
Lardka: tumari ankhen ktni haseen hai,

Lardki: Choro na,

Lardka: Tumhare baal ktne khobsurat hai,

Lardki: Choro na, App B.

Lardka: Itne der se chor hi to raha tha..
Wonderful Combinations in this World...

Heart & beats.

Night & Moon.

Music & Songs.

Roses & Love.


My costly SMS
& ur fokat ki smile...;->

Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!
“SUB KO SEND KREN PLZ”
@
Gujrat k sath 1 elaaqa jiska
name “Lala Mussa” hy.
Wahan 1 insaan Paida huwa
hai jo andy deta hai..
(Astaghfirullah)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo b
100 Rupy Darjan… =D
''2 Lahori larkey mar gaye

Naik thay to janat ma chaley gaye

But
Unhon ne janat ma bari kutt khai!

Pata ha kiyo?


Janat ma Farishto ko kehty hain
"Yaar jannat to achi hy Sb kch hy 70 hurain b hn,

Pr:
Lahore Lahore ey.. :)''
What Do U Get ?
When A Cow Dances.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
Vey Simple....
.
.
.
.
.

GUIDANCE.... (Gui-Dance)....!!
Wat Is STATUS?

Its D Money V Spend Wich Is Not Ours,

To Buy D Things Which We Dont Need,

To Impress Ppl Whom We Dnt Know..!

Krazy But True...
Pathan : Nothing ka kiya matlb hai?

Frnd : kuch nahi

Pathan : o yaraa aesa nai hota
yar jb b koi word banta hai
toh us ka koi matlb b hota hai :-)}
10% of road accidents are due to drunken driving.
Which makes it a logical statement that 90%
of accidents are due to driving without drinking!
Piyo Sar Utha Ke!... ;->