some beautiful lines

some beautiful lines


Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->
  

May, 06 2010     177 chars (2 sms)     3035 views       Funny

more Funny SMS Messages


What''s The Main Reason For Divorce?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Marriage !
Do U Know?

How A Normal Person Becomes Abnormal?

How A Person Bears His Insult With Smiling Face?

How A Person Laughs And Weeps With No Reason?

How A Person Is Blackmailed To Study?

How A Person Becomes Old In The Teen Age?


Join...

.


.


.


.



.
"PAKISTAN"

"NAVY" =P ;->
Meri aankhon ko sapne phir dikha gaya koi,

Bujhti sansoon main mehak phir jaga gaya koi,

Kya ye such much pyar hai,

Ya Phir se "TOPI" pehna gaya koi.
hey wat do u call d Gal who Pushes her Father ..???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.


PUSH-PA
Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!
Women :Sir,Main Apne Larke Ka Naam Kiya Rakhon?
Sir,Iska Naam Peter Rakh Do..!
Women:Mera Doosra Larka Bhi Hai jo Iska Twin Hai..
Main Us Ka Naam Kiya Rakhoon?
Sir:Uska Naam Repeter Rakh do.
What Did God Say After Creating The First Man In West Indies?

?

?

?

?

?

Aila..
Yeh To Jal Gaya!! ;)
Ek Roz Roshni K Hazaro''n Sitaare Honge

Aap Ki Aankhon Main Haseen Nazare Hohge

Qayamat K Din Jab Aap Ka Mobile Check Kia Jaye Ga

Tou Sab Se Ziada Sms Humare Honge .... ;->
Three ants find an elephant asleep.

One says,”We’ll kill him!”

Other one says,”We’ll break his legs!”

3rd one says:
“choro yaar bechara akela hai aur hum teen..!!” ;-
Jahaz tofan me ghir gya

CAPTAN : ksiko tofan sa bach nklna ki dua ati ha?

A man raisd hand

CAPT said: OK ap dua pr gzara krn
hmary pas 1 life jackt km hy ;->
''.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ye hai wayla Msg
enjoy it :) ''
Whenever u fall...Trust me...i''ll alwayz b dere 2 catch u




..... .\o/
o __ ()
[] __ <<
||


O>
<[]
|| ..>-->-O

Oooooooooopzzzz!!!

1 bar aur plzzzzz

I wasnt ready...