some beautiful lines

some beautiful lines


Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->
  

May, 06 2010     177 chars (2 sms)     3030 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek larki ka dil sab sy zaida kab dukhta hai?




Jb wo kisi kaam wali ko apna
lawn ka print pehne hue dekhti ha

Friends ''''Ballons'''' Ki Trha Hote Hyn
Ek Baar Haath Se Choot Jaye''n
Tou Wapis Nahi Aate
Is Liye Main Sochta Hoon
K






''''Tumhari Hawa Nikal Ker
Apne Paas Hii Rakh Loon'''' ;->
Uski Yaad Main Khaana Peena Chorr Diya "Pappu" . . . .


Phir Socha


"Khaonga Nahe To ßarra Kaise Hunga. . . . ;->
''Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Jis se kagaz chipkaye jaate hain.''

Pehle Bacho''n Ko Daily School Jana Parta Tha


Lekin Ab KhudKash Dhamake Aur Leaderz Ki Amwaat Ki Waja Se

School Band Rehte Hyn . . .

Farq Tou Para Hy

Bache Bache Ka Naara


"Geo Musharaf" ;->
agar tum mujh sey rutho to batayon kaisay manayoon gha?



aa kar terey pass "ik kan k nechey lagaon gha"


Us Ne Ye Keh Kar Fried Cockroach Khila Dya Ghalib...
.
.
.
K.
.
.
.
Har Cheez Meezan Main Achi Lagti
Hay ..
Special Offer! Now get daily 500 FREE MINUTES!
This offer is for ALL Numbers of girls from 9pm - 9am.
To activate sms "Your girlfriends no" to 03212535512... ;->
''Gadhon Ki Race!....
10..
9..
8..
7..
6..
5..
4..
3..
2..
1..
Fire!..

aray Bhago sms bad main prhna..''
Baba ji k meley main
is saal parsaad main
kambal bantey jain ge,

Yeh baat kisi aur
ko mat batana kiyon k
ye SmS sirf








''''SELECTED
FAQIROON ko kiya ja raha hai
Pathan to his friend:Yara humko KFC walon ne boht mara hai.

Friend:Q ?

Pathan:Humara BV ka delivery tha to hum usko KFC legaya
Qk
Wahan Board pe likha tha....
"FREE DELIVERY"
Is se bari Dehshat Gardi or kya ho sakti he Faraz
Washroom ke lote me koi tehzab dal gaya