please drive carefully

please drive carefully

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     5192 views       Funny

more Funny SMS Messages


Kuch Admi Dozak Mein Bohat Garmi
Mein Bary Aram Se Soye Pare Thy,


Ek Farishte Ne Dusre Se Pucha Yar Ye
Itny Aram Se Dozak Mein
Soye Huye Hen To Dusre Ne Kaha,


Ye Sab Karachi Se Ayen Hen
Garmi Aur Loadshading K Adi Hy.= P ;->
Mere mobile ka Accident ho gaya Hai

Oor Dr Jazz ne Kaha Hai Bohat se Sms

Ki Botel charhni Paregi so Plz donate

Much more sms IT''S URGENT It''s in ICU.
Teacher: Bachon Batao Pakistan
ne Jo Atom Bomb India pe pheka tha
aur India ne use Pencil bana
diya uska naam kya hai?

STUDENTS: ADNAN SAMI


Buhat stupid ho tum I''m sure 100%
Buhat badtameez ho tum I''m sure 100%
Buhat gadhay ho tum I''m sure 100%
But jo be hay meray ho tum I''m sure 100%
Filmi life or Asli life me kya cheez common hai?
Boy: Film me bahut mushkilo k baad shaadi hoti hai;

ASLI LIFE me shadi k baad bahut mushkiley shuru hoti hai
Boy : Wts ur name?
Girl : Q btaon main tmhe nhi janti
Boy : Na btao main kon sa tumhe apni ferrari me btha rha hun
Girl : Shazia B.Com part-1, wo samne wali gali me teesre makan me rhti hun mjhay red color pasand he khanay me biryani pasand he....


when we throw a ball in the air why does it come down?
no Physics answers
.
?
.
?
.
bcoz no one is there up 2 catch the ball:-DB-):-)


Aaj Ka ThoughT ;->

If u want to gain knowledge,
add something everyday 2 ur mind.
But if u want to gain wisdom,
remove something everyday from ur mind.
Q: What do you call a man who can''t hear anything?
Santa: Anything you want because he can''t hear na!!!
Believe in God!
Pray 2 god always n everytime.

Pray

Pray

-
Pray

I SAID PRAY!
NOT press-press!
Bandar ko mobile diya to aisa hi karega
*. . .Agar teen din tak subha neend se jag ker kangha na kia jaye to hair style Veena Malik jesa ho jata hai.. ;)






*. . .Zubaida Apa k stylish totkey. . .*
Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)