please drive carefully

please drive carefully

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     5203 views       Funny

more Funny SMS Messages

V Like Each Other Bcz
U Think Im Nice
I Think U R Nice
U Think Im Cool
I Think U R Cool
U Think Im Sweet
I Think U R Sweet
U Think Im Smart
I Think U R Rite ;->
Tongue Twister

The Sixth Sick Sheikh''s Sixth Sheep''s Sick !

( This Is World''s Most Difficult Tongue Twister Acording To Guniess Book Of World Record )

Say it!
Teacher: "Johnny, Im Glad To See Your Writing Has Improved."

Johnny: "Thank You"

Teacher: "Now, Finally,

I Can See How Bad Your Spellings Are!!!"
~ A d v i c e ~

" The Way

To Become

Famous Fast

Is To

Throw A Brick

At Someone

Who Is Famous ... " ;->
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
Yeh Sun Kar Dimagh He Ghoom Gaya Faraz,



Jab Meri Dadi Ne Call Kar K Mujhse Pocha:

.
.
.
.
.

Tum FaceBook Pe Ho?
Dhoom Dhoom Song
dhoom dhoom teri biwi kesi
dhoom dhoom teri esi ki tesi
dhoom dhoom teray bachay kalay
cream lagalay cream lagalay

dhoom dhoom mene murghi paali
dhoom dhoom aray anday wali
dhoom dhoom bhaag gai saali
dhoom dhoom meray bday ai
dhoom dhoom mene sab ko bulaya
dhoom dhoom per koi na aya
dhoom dhoom mujhe gussa aya
dhoom dhoom mene tv chalaya
dhoom dhoom ye gana ayaaa
dhoom machalay! dhoom machalay! dhoom!!
USA School Interview 4 New Admission
.
Tech:Who is ur Dad?
.
His Mom: Plz ask simple questions!
''meri yaad aye: yaad karo.
Zyada aye : sms Karo.
Ussey zyada aye : phone karo
Ussey bhi zyada aye to millo
ager ussey bhi zyada aaye to ..
plz jhoot bolna band karo''
2011 is coming

Wish u a very
Happy new year
Valentine’s day
Basant
23rd march
14 august
Eid ul fitr
Eid ul azha
Friendship day
Mother, father
Dadi, dada
Nana, nani
Children’s day
Happy b’day
365 good mornings
After noons, evenings’
& nights

Roz roz ka drama nahi
Hota mujh se
Ab pura saal mat kehna
SMS nahi kia
1 Bar Jaan Mangkar Dekho,
1 Bar Yaad Karke To Dekho,
Bas 1 Bar Pukar Kar To Dekho!!
Agar Hum Na Aye To Samaj Lena,
HUM Aram Kar Rahe Hai...
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p