please drive carefully

please drive carefully

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     5211 views       Funny

more Funny SMS Messages

Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::

Man 1- I notice dat Ur
wife is mostly in the
kitchen
Probably she loves
cooking many varieties

Man 2- No! Actualy our
Telefone connection is
in the kitchen ;->
Boy: Jotashi Meri Shadi Kyon Nahi Ho Rahi Hai?


Jotashi : Beta, Allah Ne Tere Naseeb Me Dukh Nahi Likhe

To Isme Main Kya Kar Sakta Hoon!
Faqeer To Memon :

Allah k Naam Pe Kuch De Do Baba

Memon:

Aao Baba , Cycle Pe betho

Round De Deta Hoon ... ;->
A Boy Sat On A Train
Chewing Gum & Staring
Vacantly Into Space,
Whn Suddenly An Old Woman
Sitting Opposite Said
''Its No Good You Talking To Me,
Young Man, I''m Stone Deaf'' ;->
Children, on average, laugh about 400 times a day. Adults only about 15 times. Scientists who study humor want to know why 385 laughs disappear?
Boy U r d Sunshine
Of My Lyf !
Widout U Lyf''s Lyk A
Dreamy Cloud !
U r In My Heart Like A
Luvly Drizzle In d Sun !
Girl: Nw Go Further
I''ve 2 Listen More
Weather Report ;->


Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p
If people says you are crazy, be patiend. if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.
Arz kia ha..

Karachi main agar agaye talibaan..

Wah wah..

Kia arz krdia ha mene

karachi main agar agaye talibaan,,

to kesi lage gi burqay main shiri rehman.
Pathanon ne eid k baad 5 waqt namaz b saudia k sath parhne ka faisla kia hai...
Nai timings ye hongi
Fajr- Suba 8 bje
Zohr- Sepeher 4 bje
Asr- Sham 7 bje
Maghrib- Raat 10 bje(suraj gharoob hona shart nai)
Isha- Raat 1 bje
Sher ki shadi thi, barat me sab sheron ke bech ek kutta nach raha tha, usse pucha app yahan kaise? To kuta bola shadi se pehle hum bhi sher thee.