please drive carefully

please drive carefully

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     5198 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Boy Ro Raha Tha:

2nd Boy: Oye kya hua?

1st Boy: Aaj mere Abbu ne Mujhe Juta Mara Hai.

2nd Boy: Tum Khush Naseeb Ho.

"Jutta" Sirf "Azeem" Logon ko he Mara Jata Hia.
''Chalo dekhen faraz naya saal mere muqaddar me kya laya hai,
pichle saal kamino ne mera bohot record lagaya hai,
shair koi bhi ho naam mera lagaya hai,
kambakhaton ko na taras mere naam pe aya hai,
ab to koi apne bachay ka naam faraz nahi rakhe ga,
sunne me to ye ailan bhi aya hai,
dusre mulk walon ko bhi hairan karwaya hai,
faraz kon sa ajooba hai or pakistanio ne kahan se paya hai,
Itna mashoor to kisi ka baap bhi na tha,
star nahi kamino ne mujhe superstar banaya hai"''
Americans Invented Cellphone.


Japanese Invented SIM Card.


PakistaniS Invented Missed Call..!!


Proud To Be An Pakistani!


6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend''s gun & He''ll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP:
U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;)
Itz tHE DaY of CakEs N CandlEs..
snOw N soNgs..
cElebrAtions N dEcoRtions..
LaughtEr N Luv..
Itz ur B''day!
Democratic Difference B/w USA & PAKISTAN ...

IN USA .. U can Kiss at public Places but can''t shit .

In PAKISTAN .. U can shit in public places but can''t kiss . :)
Meri Shairi Me Itni Gehrai Hai,

Meri Shairi Me Itni Gehrai Hai,

Tum Sab ka Chance Phinish,

Kyun K,
Katreena Tumhari Parjhai Hai,
GHAREEB AADMI AIK KAAM DIL KHOL KE KARTA HAI SOCHO KIA??

!

!

!

3 Rupay may un limited sms ... =P
samachar patro ke kuch majedar add.
)==>kya aap anpadh hai?
nisulk madad ke liye likhe.
)==>auto repare-nisulk pik-up or dilivery.
ek bar hamari sewa lijiye or aap
fir kahi nahi jayenge.
)==>teacher chahiye-pre-schol ke liye teen saal ke teacher ki jarurat hai,
anubhawi ko wariyata di jayegi.
)==>second hand caar-dhokha khane ke liye kahi or kyu jate hai/hamare paas aayiye
)==>kutta bikri ke liye-sab kuch kha leta hai,
bachho ko to bahut pasand karta hai
Ek Din Donkeyz or Dogz ka Jaloos ja rha tha.

1 Donky bola: Hum pe Loug Q Zulum krte hen?

Dog Bola: Bhai Fiqar Matt kro

MAZLUMON KA SATHI HAI ALTAF HUSSAIN.
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
Girl : Mujhe Kyu Dekh Rahe Ho
Tumhari Koi Behan Nahi He Kya

Boy : Hai Isi Liye To Dekh Raha Hu

Girl : Kyu

Boy : Meri Behan Ko BHABHI Chahiye ;->