please drive carefully

please drive carefully

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     5194 views       Funny

more Funny SMS Messages

You don''t love a woman because she is beautiful, she is beautiful because you love her
Pathan Ko CHirag Milla


Chirag Ragra , Jin Nikla ... Jin Ne Kaha 3 Wishes Batao

Pathan

1 : Aik Bara Bangla hooo

2 : Us Main Me Khub Dolat MAnd log Ho

3 : Mujhe Isme CHOWKIDAR lagwadoooo... :-D
Santa found answer to the most difficult question ever- What comes first - the chicken or the egg?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega!
''Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Jis se kagaz chipkaye jaate hain.''
1 Aadmi Baba g Se: Main America Jana Chahta Hoon Magar Kaam nahi Banta . . .

Baba Says: Subha Suraj Nikalne K Baad 3 Tasbeeh ''''AL-QAIDA'''' Parha Karo
America Wale Khud Le Jayenge . . . ;->
Pathan: Yar Sooraj Raat Ko
Kyu Nhi Nikalta?
















2nd Pathan:

Hahahaha


Niklega Bhi ToU Andhere Main
Tere Baap K0 Bhi Nazar Nahi
Aye Ga... ;->
Baap:
Beti tum muje
pehle PAPA kehti thi,
Ab tumne muje DAD kehna Shuro kardia,
Kya waja hai?
Beti:
Cmon DAD, PAPA kehne se lipstick kharab ho jati hai..


Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)
SMS ek bimari hai jo waqt ko barbad kar rahi hai

Aao mil k kasam khaye k is bimari ko khatam kar dein ge.

Ek Call rooz app karo

baki MISS CALL hum kar dein ge
Pakistanion ki pehchan kiya hia?


Stop!
Don''t Press down..!!






I Said Stop..!!


.


.
.



.
.
.


.
Kambakhtoon ko jis baat se mana karo Vohi kartay hain..!!
Free Stay
Free Dinner
Free Lunch
Free Security


To Avil Dis Pack Just Call On 15"
And Say"



I''m Responsible 4r
Lahore "BLAST"!!

Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)