please drive carefully

please drive carefully

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     5204 views       Funny

more Funny SMS Messages

Are U Free Now

Shall I Call U ???


































Zyada Khush Mat Ho

Aise Hii Kuttay Ki Awaz Sun''ne Ka Dil Ker Rha Hy
KamEEnAy

BeghAirAt

KutTAy

BehAyA

ZalIl

mAnhOOs


jAhIl

GadhAy

MaIn FuZool mAin yeh Sab tUmhAre bAraY mAin SoChtA rehTa Hoon..
MeRe yEh SochnE Se pEhlE hE SmS kArdiyA kArO =P *
U R my best frnd.

Bharosa nahi?

Chalo fir Mina-e-Pakistan par chadenge

Me 1 2 3 bolunga Tum Kood jana.

Baad me jab tum 1 2 3 bologi

to me kood jaunga... :)
Prayer Of An Employee :

Dear God,

Give Me The Wisdom To Understand My Boss.. ..

Give Me The Love To Forgive Him.. ..

Give Me The Patience To Understand His Deeds.. ..

But Dearest God Don''t Give The Power Because If You Give Me Power, I WILL BREAK HIS HEAD.
Aam zindgi..
hum ek bhi ladki nahi pata sake..
College ka 1 semester khrab ho gaya....

Mentos zindgi:- ek bhi ladki hume nahi pata saki...Unka 1 semester BARBAAD ho gaya....
2 Sardars Looking at egyptan Mummies,
Sardar 1: Look so many bandages ,Pakka truck accident hai
Sardar 2: aaho , ais liye Truck Number bhi likha ha BC-1760
1 Murgha-Murghi Ki
Love Story

Murgha: I Love You

Murghi: Tum Mere Liye
Kia Ker Sakte Ho ?

Murgha: Kuch Bhi !!

Murghi: Chalo Phir 1
Anda De k Dikhao ... ;->


The Chief Excitement
In A Woman''s
Life Is ... !!!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

Spotting Women
Who Are Fatter
Than She Is ... ;->
Man saw snake on bed of his Mom-in-law.
Man 2 snake : Meri saas ko dans le.
Snake : Kya dansle ? Mai usse hi to apna zehar recharge karvata hun.
''Jamadarni ko impress karne ka teriqa.. Press Down!





...
...
...
...







Sadqay jaoun jamadarni ko bhi na chorna ..! :-)''
Height Of Unreasonable Demand ??





2negroes Wearin Black Suit

Standin Infront F A White Wal

N Asking 4

a Color Phtograph
Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)