please drive carefully

please drive carefully

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     5206 views       Funny

more Funny SMS Messages

Congratulation!

Aamir khan ne Apni Film k Second Part k liye Aap ko chun lia hay

Jis Mein Aap kaa Bohut main role Ha

Film ka Naam ha,''Begarat Zameen Par''


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p
why did the grandma tie roller skates to her rocking chair....?











bcoz she wanted to rock and roll...!
Butt: Sir hun meri salary wada deyo, mera vyah ho gaya hai. Boss: Factory de bahar hon wale hadseyaan layi factory jimmevar nahin hundi.
Do U Know My Love Story..






















INTERVAL















The End!!
Full Of Suspense!!
Important essay for 2nd year english paper.

1. Marriage of Sania and Shoaib.

2. Hussey brothers vs AKmal brothers.

3. Merits and Demerits of facebooK.

4. Favourite Personality-Ahmed Faraz.

5. How to control happiness when electricity is available.
Fizaon k badalne ka intzar na kro,

Andhiyon k rukne ka intzar na kro

mobile uthao or mjy sms karo

har bar mere hi sms ka intezar na kro
"MilNay Ka Wada Un K Mun Sy Nikal to Gya...
*
*
*
*
*
Poocha Jaga To Hans K Kaha Kwaab me Aajana..
*
(',')dekha kitni
<))\funter
_l?bachi hy yaar..
''BAAP:Men Ne Tumse Kaha Tha k Agr Tum ne B.Com Kr Liya to Tumhen CAR kharid Kar Doon Ga Magr tum Fail Hogae,Tum Ne Sara Saal Kia Kya?
BETA:Men CAR Sikhta Rha..
Gum me jine ka maza aata hai, Garibo k dar pe bhi khuda aata hai,Ek hum hai k har roz SMS karte hai,ek tumhara SMS jaise..4 saal baad WORLD CUP aata hai!.
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
Teacher To Pathan: Where Were You Born?


Pathan Proudly Says: In Khyber PakhtonKhua

Teacher: Spell It.

Pathan: I Think I was Born in N.W.F.P. :-)