please drive carefully

please drive carefully

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     5213 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Aadmi Ne Samosey Wale Se Kaha : O Bhai
Tumhare Samose Main Se Larki Ka Baal Nikla Hy !

Samosey Wala : Aby Tou Kia 5 Rs K Samosey Main
Puri Larki Nikle Gi ... ;->
Reh reh kar mujh ko to bas ek hi khayal aata hai....
reh reh kar mujh ko to bas ek hi khayal aata hai....
woh kambakht na jane kaunse sabun se nahata hai!!
Mulk mei atay k shadeed bohran k bad tmam advertise
mei products k sologun badal diye.
Bata: pehle ATA phir SCHOOL;

Dalda:jahan mamta wahan ATA

Waves:ATA he kafi hai
Body cool :just ATA
Jazz: ATAY ki sunao
Brooke bond supreme
yehi yu hai apna ATA
Pepsi:yeh dil mangay ATA,>
"I f

O u r

C o n s t i t u t i o n

A l l o w s

U s

F r e e

S p e e c h

Than

W h y

A r e

T h e r e

P h o n e

B i l l s ..." :=O ;->
''Police has arrested me for killing a boySachi
i didnt kill himi jst askd him..
"will u marry me?
"and and and&&&&&& wo khushi se he mar gaya. ;-)''
1 Murghi ne apne malik ko khush karne k lea sawa kilo ka 1 anda dia

malik bohat khush hua aur murghi ko shabash di

murghi ko shabash to mil gae magar
Pichware ka dard sari umar na gea

Moral:
ziada efficiency dikhane se apni he watt lagti hai malik ke nahi
Waisey tou un dono bhaiyo ke pyar ki koi misaal na thi "paPpu"




Par raat ko Cheni ki khatir dono kutton ki tarha lar
paray... ;->
''Ho mera kam in fakiron ko sms karna,

In kanjoso garibon ka inbox bharna,

Mera ALLAH inhe bhi abshram ajay,

Ye sms parhte hi inka bhi sms ajae……
Boht udas he har Shakhs tere jane se

Hosake to lot aa kisi bahane se

Tu lakh Khafa sahi magar ik bar to dekh

Mohalay me kitna Kachra jama hai Tere na any se.
Iqbal K Kehnay Pe Jab Basera Kiya
Shaheen Ne Chattanon May...

.
.
.
.
.
.
Usay Bhi firing Kar k Bhaga Diya Pathano Ne...



Pathan Namaz Parh
Rha The
Dost Us k Barey Me
Kisi Ko Bata Rha Tha k
Ye Barey Namazi, Rarhaizgar
Aur Muttaqi Hyn

Pathan Namaz Tor Kr
Bola Me HAJI n Hoon ... ;->


3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p