plz open this msg a

plz open this msg a
Plz Open this msg. After 6 days, on Tuesday






I know u can''t wait,




So,






CONGRATZ !!



U R D FIRST FOOL OF 2008,
APRILFOOL
in advnce... :-)
  

May, 03 2010     179 chars (2 sms)     3328 views       Funny

more Funny SMS Messages

Qiamat ki 5 Nishania . . .

1-Har ghar se Jew Musharaf ki awaz aye gi..

2-Pani ka rate Petrol se ziada hoga..

3-Munshi ki fees wakeel se ziada hogi..

4-Logon k pas balance hoga par wo sms nahe karain ge..

5-Logon ko hansi aye gi par sharam phir bhi nahe aye gi . . . :p
Chai ke cup se uthte dhuae me

teri shakal nazar aati hai

tere khayalo me kho kar


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aksar meri chai thandi ho jati hai !!!
Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.
a stupid guy: "Excuse me sir, what time is it?"
MAN: "It''s 3:15."
a stupid guy: (puzzled look on his face) "You know, it''s the weirdest thing, I have been asking that question all day, and each time I get a different answer."


Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
kahan se aaya.. ?

Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.. :-)


Apne Sasur Ka Dulaara Hun Main

Apni Biwi Ko Bhi Pyaara Hun Main

Filhaal To Ye Sab Sapne Hain

Kyonki Abhi Tak Kunwaara Hun Main... ;->
Why is Love Marriage Is Better Than Arrange Marriage...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
B''coz A known Devil Is Better Than An Unknown Ghost...... ;->
Lage Raho

.
.
.

Lage Raho

.
.
.

Koi Kuch Nahi Kahe Ga

.
.
.

Aur Kahe Ga Bhi To Konsa Farq Parega

.
.
.

Lage Raho.

.
.
.

BESHARMON Ki Terha SMS RECEIVE Kerne Mein... :P
All Tempting & Beautifull Things In Life Are Either. . . .



Illegal






Banned






Fattening






Expensive



Or . . .







Married to Others. . . ;->
Kya Halat Hogyi Hai
Zamane Ki,

Sabko Aadat Hogyi Hai
Paise Bachane Ki,

SMS To Company Ne kab
K saste Kar Diye,

Par Fitrat Nahe Badli
Chilar Bachaney Ki..-;>
!-EXCUSE ME-!!!

What is your SMS Account No.???

I want to Check!!!

Some Error is There!!!

Kyon ki SMS Jaata To Barbar Hai!!!

Par Aata Nahi Hai!!!

UNDERSTAND!


Ab PARHAI soch samaj k chorna Pappu,

kyou k....?

GADHA 60,000 ka or
reri 40,000 ki hy.:-D