plz open this msg a

plz open this msg a
Plz Open this msg. After 6 days, on Tuesday






I know u can''t wait,




So,






CONGRATZ !!



U R D FIRST FOOL OF 2008,
APRILFOOL
in advnce... :-)
  

May, 03 2010     179 chars (2 sms)     3332 views       Funny

more Funny SMS Messages

Modeling offer for you

Apko karna ye hai k dopaty ki advrtisment
k lye PLAZA se kudna hai
or grne k baad khna hai:

Uff



Sar Phat Gya Mgr Dpata Nhi Phata.;->
Girl: Mujhe 1 Aesa Shohar Chahiye Jo Achi Achi Baaten Kare,
Hansi Mazaq Kare,
Or Mere Liye Romantic Gaane Gaye!


Larka: Tumhen Shohar Nhi

FM Radio Chahiye
Sardar ko uska Susar Jootey mar raha tha
Admi:Q maar rahe ho?
Susar:Iski B.V ne Hospital se sms kia "Tm Bap ban gay ho"
Is ne apne sarey dosto ko fwrd krdya.:-
Good morning...Have u done two of the most important things when you woke up today?....
1)Pray, so that u may live...

2)Take a bath-so that others may live too!!!!
Q:What Are The Two Reasons Why Women Don''t Mind Thier Own Business?

.


.



.


.
Ans
1=>NO MIND
.
.
.
.
.
.
.
2=>No Business..:->
Gadhda be jo na Khaye vo Ghaas ho tum

Stupid Idiot Baakwaas ho tum

52 jokoron wali taash ho tum

per phir bhi jo b ho yaar

dost bohat jhakaas ho tum
mujhe jab b tumhari yaad aati hai to


to


to

to


mein Animal planet dekhta hoon,,,,
Sardar Ki G.F Ne Ksi Or
Se Shadi Kr Li
Wo Roz Us K Ghar k
Samne "Poty" Kr k Ajata
Dost: Ye Kia Hrkat Hy?
Srdar: Usy Btana Chhta
Hon k, Us k Pyar K Bina
Bhuka Nhi Mar Rha ...
Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->
Jes Din Se us Bewafa Ne Mujhy Chora Hai
.
“Dost”
.
.
.
.
Yaqeen Mano
.
.
.
.
.
.
Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din Aaram Se Chal Jati Hai..?
Dil ko Dil se Rah Hoti Ha ...

...

...

...

...

...

...Ghubara phatay tu THaaa Hoti ha :)
Ye 1 sacha wakia hy.ignore mat krna
Korangi me 1 lrke or lrki ne ghr se bhag k shadi ki.kuch dino bad do9 me larai hogai.1 din lrka,lrki ko mar rha tha.lrki ne bachne k lie churi uthai to wo lrke k lag gai or wo mar gya.lrki ghabra k apne ghr ja k so gai.usne khwab me dekha 1 baba keh rhe he.beta tere kpron pe to khoon k nishan hy tmhe to police pakr legi.lrki boli.baba ab me kya kron to baba ne kaha.






"SURF EXCEL HENA"