i m a pepco share holder

i m a pepco share holder

2 Men jumping frm a terrace.

1st man :This is my 50th time.

I m a Guinness record holder...

2nd man:This is my 1st time.

I m a PEPCO Share Holder.
  

May, 05 2010     163 chars (2 sms)     3441 views       Funny

more Funny SMS Messages


Apne mulk ki hifazat karain




Kyun k






Ap ko dulhan yahan se hi milni hai... =P ;->
''1 Larka Doosre Larke Se:

Yaar Tumne Kabhi Koi Larki Phansai hai?



Doosra: Yaar Larki To Maine Phansa li thi.

Par Tum Logon ne ye Mohalla hi Chor Diya''
Ekdin Sardar sapne mein apni maut hote hue dekha.
Next day unhone apni ICICI BANK A/c. Close kar dia.
Why??
.
.
Because ICICI Bank''s Slogan : "WE MAKE YOUR DREAMS COME TRUE"........
LXS 2154

LZM 5421

LWA 5421

LEA 8745

Aray itna Gor se kiya pahr rahe ho ?
Kal Subha 10 baje se pehle iin cars
par kapra mar dena Ok ??
How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 4.O bunty k pappa
Yr 5.Kahan mar gaye?
Yr 6.Tum aate ho k main aaon?
Zindagi Me Kamiyaab Honay K Do Asool :


1. Kabhi Kisi Ko Puri Baat Na Batao...

2. ....

(Dosra Mujey B Nahi Pata.

Mujey B Itna Hi Aya Tha.

Utna Forward Kr Dia)
''Arz kiya hai
Teri soorat meri aankhon main kuch is tarah bas gayi!
Teri soorat meri aankhon main kuch is tarah bas gayi!
Wah Wah Wah
Teri soorat meri aankhon main kuch is tarah bas gayi!
Jaisay chotay se raksha main moti Aunty phans gayi.''
A sardar went 2 international cookin contest. Wen judges came 2 him,
he was movin spoon in empty karhai.
Judge Asked: kya bana rahe ho...?
Sardar: Pagal..

( '' :'') (''; '' )
,/) )\, ,/) )\,
¿, ,¿, ,¿, ,¿





Aa Kahin Door Chalay Jaaen Hum,

Door Itna K Humain

Chhou Na Sakay Koi BOMB... :-)
Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)
A Girl fell Down from 20th floor, :O

A Boy Caught Her on 15th floor,
N' Asked Her; "Will U Hug Me ??" :)
...She Replied: "Of course Not.."
...The Boy Dropped Her..:O

She was Caught
On 10th floor by another Boy,
He asked Her: "Will you Kiss Me..:* ??"
"No, Not at All.." She Replied..!
He Dropped Her too..! :(

She Prayed for a Last Chance;
When a Boy Hold Her on 5th floor..:))

She Immediately Said:
"Ok I will Hug you, n' Kiss U, :* :))

The Boy Dropped Her Saying:
''Aawara kahin Ki..'' :( :O =P =D


Q-
What''s The Most
Wicked Thing
A Group Of Young
Accountants Can Do ... ?

















Ans-
Go Into Town
And
Gang-Audit Someone ... ;->