i m a pepco share holder

i m a pepco share holder

2 Men jumping frm a terrace.

1st man :This is my 50th time.

I m a Guinness record holder...

2nd man:This is my 1st time.

I m a PEPCO Share Holder.
  

May, 05 2010     163 chars (2 sms)     3437 views       Funny

more Funny SMS Messages

JAisa K aap Sub MUSLIMS ko pata hay K MAHE RAMZAN start ho gaya hai,

Tu Ais LIye Ap Apney Mobile Mein save tamam Dirty Jokes,Pic msgz orr Girls k Numbers
.
.
.
.
.
DELETE
.
.
.
.
KArnay say pehlay Mujhe Farward Kar day
.
.
.
.
.
.
Thanks A Lot


One Day I Saw Zardari At My Home. . . .

I Asked My Father

"Dad Kutta Ghar Mein Rakhne

Se Rehmat K Frishtay Dakhil Nai Hotay"=P;->
Husband:I''ll admit I''m wrong if u''ll admit I''m right!

Wife:I agree! u go first!

Husband: Ok

I''m wrong!

Wife
(with a twinkle in her eye):

you are right!
boy to girl : koi esi baat kaho jis me khushi bhi ho or dukh bhi...

girl: I LOVE U bhaai :D
''Phulo me gulab acha lagta he..
Neend me khwab accha lagta he..
Aap bhale he hame sms nahi bhejo,
Hume to aapki kanjusi ka ye aandaz accha lagta he!''
Ab PARHAI soch samaj k chorna Pappu,

kyou k....?

GADHA 60,000 ka or
reri 40,000 ki hy.:-D
dum guy was filling up application form for a job.
He was not sure as to what to be filled in column
"Salary Expected".

After much thought he wrote : Yes!
Lage Raho
.
.
.
Lage Raho
.
.
.
Koi Kuch Nahi Kahe ga
.
.
.
Aur Kahe Ga Bhi Tou Kaunsa Farq Pare Ga.....
.
.
.
Lage Raho
.
.
.
Besharmo''n ki Terha Sms Receive Kerne Main....... ;->
''('','') ('','') ('','')
<[]> <))\, <))> /\_ / \_ / \_

jo b pasand aye bata dena Rishta karwa don ga Larkian saari Ache hain;-)''


Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana... ;->
Sorry to Distrub you At thIs tiMe Of the night.

if yOu aRe aWaKe And Free, Could U Plz Do Me a FavOur?

Please delete thIs mSg and Sleep. Gud Nite :)
Pathan ko 1 chirag mila,
usko ghisne se usme 1 jin nikla
Jin:"3 khwahishain btao"

Pathan:"1 aisi naswar lao jo kabhi khatam na ho"
jin ne usay naswar la k dedi

jin:"or 2 khwahishain btao"

Pathan:"Aisi 2 or lado" ;)