i m a pepco share holder

i m a pepco share holder

2 Men jumping frm a terrace.

1st man :This is my 50th time.

I m a Guinness record holder...

2nd man:This is my 1st time.

I m a PEPCO Share Holder.
  

May, 05 2010     163 chars (2 sms)     3442 views       Funny

more Funny SMS Messages

SahiL
ki
Geeli
Rait
par,

MaiNe
us
se
Poocha,

Tu
bolta
Q
nahi,

Wo
Palken
Jhuka
kar
Muskura
Diya,

Or..

Rait
per
Likha

.

.

MaiN GooNgA h00N... =P ;->
Ankhain kissi k Husn-E-Tasawar Me Band Thin



Duniya Samjh Rahi Thi, Neend Aagai Mujko



Shadiya Karo KASHISH Ki Tarah,

Lambi Umar Ho BAA Ki Tarah,

Rote Raho TULSI Ki Tarah,

Aur,

GADHO,

*Plus Band Karo Aur Insaan Bano
Urgent mSg...

Misomi komura.
Mai ukama.
Makaya Fula.
Taruma Wa Yalo.
Xambo.
Btmlu gpm.

Soch Kya Raha Hain?


Paisay mere Lagte hain jo dil karega bhaijun ga.... :P

KArAchi RoCk3rS
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
A young frog goes 2 palmist 2 know his future...
Palmist: u wil meet a young prety girl, who wants 2 know evrythng abt U...!
Frog: Gr8! Whn n whr...?
Palmist: next year in bio lab..........
Warning:

Kamzor Dil K Hazraat Ye Msg Na Parhen>
Ek Princess Elan Krti Hy
''Jo Admi 3 Glass Thook Piyega Me Us Se Shadi Krongi''

1 Pathan Bola Me Piyonga
Wo 2 Glass P Kr Ruk Jata Hy
Princess Khti Hy
''Q?

Haar Gaye Kya?''
Pathan Bola
''Nahi..

Balgham Chaba Rha Hoon''


Aakh Thoo
Khush Ho Jao

Bhangra Dalo

Cityan Maro

Table Bajao

Takrain Maro

Phir Pankhay Par Latak Jao

Gol Gol Ghomo

Aaj Rat


Han Aj Raat




12 Nahi Bajainge. ;->
Zindagi mile itnay dhokay




chalo miti pao its ok.


Hun banda subah subah ki rola paawe
''Agar “Punjab” ki larkiyaAn papita bechti to larkon ko bahut faida hota.
Kyun k larkiyon ko ye aawaz lagani parti:
.
PAPPI TAY LAY LO,
PAPPI TAY LAY LO..''
Doctor implants a New Ear 2 a man..

Man:"U idiot, U gave me a woman''s Ear"

Doc: It makes no Difference..

MAN: "It does, Now I hear everything but understand nothing" ;->
Sardar : Was thinking .
Sardarni : Kya soch rahe ho?
Sardar : ye START TV walo ko pata kaise chalta hai
Sardarni :Kia?
Sardar : yehi k " Ap dekh Rahy hain STAR PLUS " !

Baccha Apni Ammi Ko Bager Mekup K Dekh Kar Chillaya ..
FARAZ

.


.


.



.




.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein. . :-D