bhaiyo ke pyar ki koi misaal

bhaiyo ke pyar ki koi misaal


Waisey tou un dono bhaiyo ke pyar ki koi misaal na thi "paPpu"




Par raat ko Cheni ki khatir dono kutton ki tarha lar
paray... ;->
  

May, 05 2010     148 chars (1 sms)     3355 views       Funny

more Funny SMS Messages

Marez doctor se:
Me 1 month se roz Rs.50 ki dawa
le rha hu pr koi faida nh hua.
Doctor:Koi bat nh kal se me
tmhy Rs.40 ki dawa duga Rs.10 ka faida hoga ;->
Pehle mera apni girl
friend se bat karna bht
muskil tha,


Us k 11 bhai ha,


Jo us ko ghr se nai
nikalne dete thy,


Lekin abkoi masla nai,


Wo hr wqt ata lene k lye line ma khari hoti ha,


Aur rabta karna asan ho gia ha,


FARQ TO PARA HA



GEO MUSHARAF.->
Jab Apka Janam Hua
Badal Fate
Adbhutt Rosni Huyi
Bhagwan Khud Sab K Samne Prakat Huye
Or Bole
"SoRRY Galti Ho Gayi
Plz ADJuST Karlo."
Phatan train me su su kr k aya
.
.
BV:
Ap ka pyjama geela kyu hy?
.
Phatan:
Toilet mein likha hy
“Jisam ka koe b hesa bahir na nekale”
American : "our dogs find bombs"
Japanese : "our fish play footballs"
Pakistanis : "ye to kuch bhi nahi hamaray to gadhay bhi sms parh laitay hain"...
=|| cRaZy tHoUghT ||=

Save Water

Take Bath

With


Neighbours Daughter
I Have No Gold To Send U ..

I Have No Diamond To Send U ..

I Have No Credit To Call U ..

I Have Just Desi Words To Say U That






"Chal Bay Nikal" :P ;->
Pathan Pizza-hut Gya
Tou Waiter Ne Pizza La
Kr Rakh Dia
Pathan 1/2 Ghntey tk
Betha Raha Phir
Chillany Lga

O Kocha Naan Rkh k
Gya Hy Salan Tmhara
Baap Layega ... ;->
''Tumhari Kanjoosi Dil Ko Bah
Gai,

Mujhey Bhi Apne Balansce Ki Qader
Aa Gai

Sochaab Tum Ko Message Na Karon,

Magar

Ye Kambakht Dosti Teri Yaad aa Gai,''
agar koi acha lagta hy tow wo acha nai, acha main hu, ore agar koi mjy bura lagta hy tow jaan lo k bura woi hy....


q k main tow acha hu
Send me msgs only in these timings

MORNING
6AM TO 12PM

NOON
12PM TO 4PM

EVENING
4PM TO 8PM

NIGHT
8PM TO 6AM


baki time tang na karna


Apni Biwi Ko 100% Apni Kamai Dene Pe 20% Sukh Milta Hai

Dusre Ki Biwi Ko 20% Kamai Dene Pe 100% Sukh Milta Hai