bhaiyo ke pyar ki koi misaal

bhaiyo ke pyar ki koi misaal


Waisey tou un dono bhaiyo ke pyar ki koi misaal na thi "paPpu"




Par raat ko Cheni ki khatir dono kutton ki tarha lar
paray... ;->
  

May, 05 2010     148 chars (1 sms)     3368 views       Funny

more Funny SMS Messages

indian President to Musharraf:hamare pas Ashwaria hai
Bipasha hai Shushmita hai. Tumhare paas kiya hai?

Musharraf: Hamare paas jagah hai sub ko le aoo..
Aadat Or Ada Me Ye Farq Hai-

Road K Nal Se Paani Pina-
Garib Piye To Aadat,
Amir Piye To Ada;
Ab Sms Ko Hi Le Lo-
Me Bheju To Aadat,
Aap Bhejo To ADA


Husband 2 Wife : Did u Have any boyfriend before marriage ??
Wife remains silent ……

Husband : Mai is Khamoshi ko kya samjhu ??
Wife : Abbe gin ne to De….
2 girl frndz
girl 1: Yar ye larkay apas main kaisi batain krtay hain..
Girl 2: waisi hi jaisi hm larkian krti hain..
Girl 1: Astagfirullah itni gandi batain..
Professor to Students: "1 platform 2km lamba hy, Aandhi chal rahi hy 60km/h ki speed se, aur 1 train aai aur mashriq se maghrib ki taraf chali gayi. tou ab sawal yeh hy k meri umar kitni hy?"

Saaray Students hairaan ho kar aik doosre ki taraf dekhne lagay, 1 Student ne jawab dene k liye haath kharra kiaa.

Student: Sir apki umar 42 saal hy.

Professor: Good, lekin tum ne kese calculate kiaa?

Student: Sir humare ghar k pass 1 aadmi rehta hy, woh half mental hy aur uski umar 21 saal hy....
I want to share everything with u
Your sadness, ur happy moments
Every single second of the day
Let’s start with
Your bank account.
Mareez: Docter shahib yeh Dawa to kahin se nye mil rahe
Dr Gul Khan:Oooo ho...... dawai likhna to hum bhol gaya yeh to hamara signature hai
Happiest man is on whose,
daughter''s photograph is on femina cover,
son on india today,
girlfriend on playboy,
WIFE on missing coloumn of newspaper



Socrates Was Once Asked:

What Is The Cure For "Love At 1st Sight?"

The Philosopher Replied:

"Take A Closer Look Second Time".
Plz Ignore Mat Kerna. 0321-6307893


Ye No:100 Khobsurt Or Cute Girls Ko Send Kero

Inshallah Apko 10 Din K Andar 1 Achi

Or

Khobsurt Bhabhi Milay Gi Pakka.
Congratulations!
Good news for Karachi University students
Exams of Uni have been postponed upto june
To confirm goto site
www.stop dreaming & start studying.com
Sumtime U Miss Me. Most of the times I Do

Sumtime U Hurt me. Most of the times I Do

Sumtime U Sms Me. Most of the times I Do

Sumtime U meet me, Datz the only thing " I alwayz Want "



Keeeeeeeeep In toucH Beta