bhaiyo ke pyar ki koi misaal

bhaiyo ke pyar ki koi misaal


Waisey tou un dono bhaiyo ke pyar ki koi misaal na thi "paPpu"




Par raat ko Cheni ki khatir dono kutton ki tarha lar
paray... ;->
  

May, 05 2010     148 chars (1 sms)     3361 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mehsoos Ho Rahi Hai Fiza Mein

Tamatar aur Andon Ki Khushboo faraz,

Lgta Hai Mery watan Ki

Cricket Team Wapis Aney Wali Hai...
Boy : From The Day I''m ur Frnd, I''m Not Able To Eat, Drink, Smoke. . . . ! ! !


Girl: How Sweet , So U R Madly In Love With Me. . . ? ? ?


Boy: Shut Up ! U Made My Pocket Empty. . . . ;->
A dirty msg

1 cockroach hotel gya aur waiter sai kaha

1 plate bulghum 1 fry nak or nuzla

1 glass vomating shake le aao

But hath safeguard se dho laina plz
''rabba dukh na dena mere DOST ko
muje chahy Sukh ka pahar day day,,


ghoomy new cycle pe Dost mera
muje baly hi purani si mercedes car day day,,

bookha na rakhna mery dost ko khany ko tazi daal day day
mujhe baly hi kal ka cake+custers+biryani aur cokr ki botal 4 day day,,

phir na kehna kay DOST dua nhi kerty....''
Dil Lagi K Liye College Ka Chakar He Mar Liya Karty Thy

"pApPu"



















Bomb Patakhon Ne Ye Shugal Mela Bhi Band Karwa Diya... =P ;->
Shaadi Me Dulhe K Saath Barati Q Jate Hain ?
.
.
.
.
Q Ki Log Kehte He Ke Kisi Ke Sukh

Me Jao Na Jao Par

Dukh Me Zarur Jaana Chaahiye
I am doing candle lite. . . . .
.
.
.
.
.
.
.
Poti !

"Geo WAPDA sada Geo"
Msg Mehenga Ho Raha Hy,

HAM Sab is Baat Par Bohat Dukhi Hen,

MAGAR,
Kuch LOG Bohat KHUSH Hen,

JESE

Zardari

Sardar

Faraz

Or
Sab Se Barh Kar

PATHAN... ;->
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
It’s a test to check your capability of Mathematics

But you’ve to read this msgfor once only..
Ok!

R u ready??

Here we go


2+7


+9


-5


+4


+8


-2


+5


-4


+12


-8



The question is:how many times did u press the button?
hahaha
ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

name












malika sherawat... ;->
'Beti:Me Parosi Se love Krti Hun, !ORUs K Sath Bhag Rahi Hun
Dad:Thanks Beta Tm Mra Paisa or Waqt Bacha Rhi Ho Beti: me ap ko Ami Ka Letter Suna rahi Hon;)'