You are the twinkle of my eyes;

You are the twinkle of my eyes;
You are the twinkle of my eyes;
The smile on my lips;
The joy of my face;
Without you I am incomplete.
  

May, 27 2010     106 chars (1 sms)     3518 views       Romantic

more Romantic SMS Messages

Wo Nazar Kahan Se Laon Jo Unhe Bola De,
Wo Dawa Kahan Se Laon Jo Dard Mita De,
Milna Tu Likha Hota Hai Takdeeron Main,
Wo Takdeer Kahan Se Laon Jo Mila De......
hum kaisy pagal hoty thy
jab sarak pe chalna hota tha,
hum kashti ly k chalty thy,
oor beech banwar mai jany k liye,
hum paidal nikla karty thy,
hum kaisy pagal hoty thy..........
jab barish barsa kartii thi,
hum chatri main chup jaty thy,
oor jalti dhoop main nangy sar,
hum chat pe uchla kerty thy,
hum kaisy pagal hoty thy.......
jab pass buhat wo hota tha,
hum usko dekh na sakty thy,
jab door chala jata tha woh,
hum ahat uski sunty thy,
hum kaisy pagal hoty thy.............???
lagyishun sy mawra wo b nhi ma b nhi
dono insan hai KHUDA wo b nhi ma b nhi
muslahut ny kr dia dono ma paida ihtilaf
warna fitrat ka bura wo b nhi ma b nhi
muhtalif simton ma dono ka safar jari rha
eik pal k liy ruka wo b nhi ma b nhi
chahtay dono bht eik dosary hai magar
ya hakikat ha manta WO B NHI MA B NHI
mera is se door jane ka irada na tha...
is ke sath mera sada sath rehne ka bhi wada na tha...
woh mujhe ab yaad na karegi kabhi janta tha main ...
per woh mujhe itni jalde bhool jayegi is baat ka andaza na tha mujhe...
Larkion k haath mei mehandi achi lgti hy...
Aur
Larkon k haath me
.
.
.
.
.
.
.
.

mehandi wly haath...:-)
Mujhe Har Kaam Se Pehle
Sehar Se Shaam Se Pehle
Yahi Aik Kaam Karna Hai
Tumara Naam Lena Hai,
Tumhe Ko Yaad Karna Hai

Ke Jab Bhe Dard Pena Hai
Ke Jab Bhe Zakham Sehna Hai
Gham -e-Duniya Se ghabra Kar
Mujhe Jab Jaam Lena Hai

Tumara Naam Lena Hai
Tum He Ko Yaad Karna Hai
Tumari Yaad Hai Dil Mein,
Aik Sayaad Hai Dil Mein
Khoi Barbad Hai Dil Mein,
issay Abad Karna Hai
Tumara Naam Lena Hai
Tumai Ko Yaad Karna Hai....
Your friendship is like Paktel,
DIL TO AIK HAY
Your sincerity is like Telenor,
CHAHO KUCH BARH K
Your love is like Haleeb,
GARHA JO HAY
Your smile is like twist,
HILA K RAKH DAY
Your voice is like Nokia,
CONNECTING PEOPLE
Your style like ufone,
TUM HI TO HO
Your dressing like Mobilink JAZZ,
AUR SUNAO
My response like Warid,
WE CARE
Kiya wo i?
Vo kab ay gi?
Vo ay gi b ya nahi?
Vo zaror ay gi na?
Usay ana chahiye! usay ana ho ga!
mujhe lagta ha k vo aa gai
Ap k face pe ek cute c smile
MOHABBAT
tumhain zid hai ka main kah doon
mujay zid hai ka tum kah doo
ka mujay tum sa muhabbat hia
nahin yeh jaanta doonoon
muhabbat kab bahla mohtaj hai lafzoon ki ,batoon ki .
mohabbat too humara dill ki darhkanoon main chuppa surili geet ki manid..
muhabbat aankh main palta woo pur israr jazba hai jissa aab tak nahin koi samaj paya
na is ki koi soorat na is ka koi paimana
dhakka lafzooon main to is ka bohat izhar hoota hia
kuch aisa hi ka jaisa aab
taha-e-dill sa too hum doonoon bohat izhar karta hain ,
magar pher na jaana kioon
tumahian zid hai ka main kah doon
mujay zid hai ka tum kah doo
ka mujay tum sa ..............
Chaha tou bohat lakin woh mile hi nahin

Lakh koshish ki magar yeh faasla mita hi nahin

Is zamane ne majboor hi is qadar kia tha

K meri kisi sada par woh thehre hi nahin !~!

Khuda se jholi phela kar manga tha !~!

ussay Khuda ne meri dua ko shayad suna hi nahin !~!

Hur aik se sabab poocha terey na milney ka !~!

Hur aik ne kaha woh tere liye bane hi nahin !~!

Main apni tamam koshishoon k bawajood tujhey har gaya ~!

Aur tu ussay mil gaye jis ne tujhey kabhi manga hi nahin !~!
If Your asking if I Need U the answer is 4Ever..
If Your askin if I"ll Leave U the answer is Never..
If Your askin what I value the Answer is U..
if Your askin if I love U the answer is I do.
Red or white
short or tall
wrapped in silver
not wrapped at all
under covers
inside a box
shapes & sizes
love comes in lots.