Chahton ki dori bhi,
Torna hi parti hay
Manzilon ki kashti bhi,
Morna hi parti hay
Bhoolna hi parta hay,
Khud say piyaray logon ko
Aur dil kay aangan mein,
Naqsh un ki tasweerain
Kuch haseen lafzon ki,
Kuch haseen tehreerain
Paaoon jin mein jukrain hon,
Kholna hi parti hain
Khoobrurat aankhon mein basnay walay khawbon ko
Nochna hi parta hay
Dil say milta her rishta torna hi parta hay......
kiun keh......
Heart says 2 eyes do not see more because you see and i suffer, eyes answered 2 heart do not think more because you feel and I cry, that’s the relationship..
Its a nice feeling,wen sum1 u luv luvs u in retrn. So when u knw
d 1 u luv has special feeling 4 u, never let them go coz its rare
2 find 2 hearts dat beat as 1.
Mehfil me hasna to mera mizaz ban gaya,
tanhai me rona ek raaz ban gaya.
Dil ke dard ko chere se zahir na hone diya,
yahi zindagi jine ka andaz ban gaya.
Sending you my bed to let you rest,
pillows to give you comfort and my blanket to keep you warm.
I can"t sleep now coz" I"ve lent you all my things already.
Gd nite! I love you.
Jab kisi ke sapne kisi ke Armaan banjaye..Jab kisi ki Hansi kisi ki Muskaan Ban jaye..Bemisaal Piyaar kehte hain use jab kisi ki sansein kisi ki jaan banjaen....