Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.

Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u ecchanged?
Sardar: oye, there was nobody
2 exchange in the lower birth..
  

May, 26 2010     179 chars (2 sms)     2860 views       Funny

more Funny SMS Messages

What''s The Benifit Of
"Love At First Sight. . . ?"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

It Saves Time . . .
Es sms ko itna fwd karo k.


Mere dost Farooq tak puhanch jaye

.

Yar Farooq wo jo 100 rup leye thay ab wapis kar do...please...=P;->
Muft Ka Ihsan Na Laina Yaroo

Dil Abi Awr B Sasty Hown Ge... ;->
Salesman : This computer will cut your workload by 50%
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sardar G:: That''s great, I''ll take two of them. ;->
KFC New Prices.

Piza @Rs.200
Chicken @Rs.150
Burger @Rs.100
Pepsi @Rs.50

Lakin ap phir b kuch kha nhi sakte Q K
ap k pas tou sms k liye b paisy nhi hote.

A health forum
speaker askd: ''Wh8
food causes the most
suffering for years
after eating it?''
After a long silence,
An old man answered:
''A Wedding Cake'' ;->
Pehle chitthi ke badle taar ata tha
1 bulave pe mera yaar aata tha
Ab padh kr delete karte hai mere sms
kabhi har SmS ka jawab aata tha
( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

Nigahain aj b us Kuttay ko tlash krti hy
pappu



Jis ne kaha tha
Loadshading 2010 mei khatam hojae gi ;->
Check Out 3D Msg first time on mob
.
.
.
.
.
.
.
.
.
D D D..
NICE NA KAL 4D BEJUNGA!
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
Newspaper Men Advertisement Aayi Hamare Pas Aisi Product Hai,

Jisko Pehan Kar Aap Pori Dunya Ko Dekh Sakte Hain,

Magar Aapko Koi Nahi Dekh Sakta.
Price 10,000 + Free Home Delivery

1 Shakhs Ne Ads Parhte Hi 10,000 Rs. Bheje.

Kuch Dino Bad TCS Wala 1 Packet Le Kar Aaya.

Us Shaks Ne Jaldi Jaldi Parsel Khola To Andar Se Ek


"BURQA" Nikla. :-)
80% Of The Final Exam Will Be Based On



The Lectures You Missed


And


The Books You Didn''t Read ... ;->


How True ...