2009 K BAAD 2010 AYEGA,

2009 K BAAD 2010 AYEGA,
2009 K BAAD 2010 AYEGA,

Snday k baad Mnday Ayega,

Puray mahinay lìght nhi bill phr b Ayega,

Hum to Apse sirf itna hi kahenge,

K

"AESA KAROGE TO KON AAYEGA"
  

May, 26 2010     170 chars (2 sms)     3024 views       Funny

more Funny SMS Messages

A drunken LALA falls from 3rd floor,people
gather around him & ask''Lala ji ki hoya?
Lalaji replies,''pata nahi.main v hune aaya haan.
Sharab ek bimari hai jo pure samaj ko khatam kar deti hai aao milkar
is bimari ko khatm Karen ek botal tum khatam karo ek botal hum khatam
yeh bat samajh main ayi nahi aur mom ne samjhai nahi! Main kaise mithi baat karoon jab mithi cheez khai nahi?

Yeh canda kaisa mamu hai jab mom ka wo bhai nahi?

q lambay baal hain bhaloo k kiyon us ki tind karwai nahi?
kiya wo ganda bacha hai? ya jungle main koi nayi nahi?

nani k husband jab nana haan or dadi k husband jab dada haan tu kiyon baji k husband baja nahi?

Yeh baat samajh main ayinahi aur mom ne samjhai nahi
What is height of Active laziness?

Asking for a lift to house while on a morning walk.
Urgent msg to all..

if anyone want to donate their eyes..

plz contact.


Umpire Steve Buckner “He want to continue tour to Australia“

“Netra daan maha daan“
Falling in love is when he lays in your arms and wakes up in your dreams." What a joke!


Facts Abt Me:

Einstien Copied My Eqn E=Mc2
Bill Gates Was Asking For A Xp Cd Frm Me
When I Threw An Apple On Newton He Knew Abt Gravity


Sikh: Ghar ma Mera hi Hukam chlta hy
Ma Kehta hon, garm pani ly aao, wo le aati hy,

Dost: Garam pani Q?
Sikh: Garam pani ma hi Bartan Achay Dhultay hain:-)
Doc: tum roz subha clinic k bahir khare ho kar aurtoon ko kyon ghoorte ho?
Santa: ji ap ne bahar likha hai: Aurtoon ko dkehne ka samay 9am-11am hai :)
Larki Jub Saray Kapray Utaar Laiti Hay To Kia Hota Hay?
?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?
Taar Khali Ho Jati Hay.
Yaar Kabhi To +Ve Socha Karo... ;->
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->
Wife: Suno Jii DR ne mujhe ek mahinay ka aaram ke liye kisi Hill Station par jane ko kaha hai Hum Kaha Jayegaye?

Husband: Dosray DR ke Pass