2009 K BAAD 2010 AYEGA,

2009 K BAAD 2010 AYEGA,
2009 K BAAD 2010 AYEGA,

Snday k baad Mnday Ayega,

Puray mahinay lìght nhi bill phr b Ayega,

Hum to Apse sirf itna hi kahenge,

K

"AESA KAROGE TO KON AAYEGA"
  

May, 26 2010     170 chars (2 sms)     3028 views       Funny

more Funny SMS Messages

Purpose Of Life . . .


GOD Sent Us 2 Find
Such Frndz, Dat If We
Meet Them Even In Hell,
They Will Say


















"Chal Yaar Shetaan Ki Class
Bunk Kerte Hyn..." ;->
Meet In RAJASTAN,

Love In HINDUSTAN Marrage In DEVASTAN,

Take Honymoon In AFGANISTAN,

But Dont Bring Ur Population 2 Our Pakistan

BOY:"Mere sath chalo gi?"

GIRL:"Kahan?"


BOY:"Jahan tum khao wahan?"

GIRL:"OK.
9.0 chalte hain?"

BOY: Qasam se
Baji
Yahan tu mazzaq krna bhi azzaab hai...
itni pyar bhari nazron se dekha usne mjhe

AYE DOST

dil to gaya hi gaya

sath main 10 rupay wala somasa bhi gir gaya


Apni Pasand Ka
Number Choose Kare''n

10 , 20 , 30 , 40 , 50
60 , 70 , 80 , 90 , 100





















Aur

Utna Balance Mere
Number Pe Easyload
Kerw De''n ;->
Technologies Impact:-

Dad Emails :

Dear Son,

How Hv U Been?

Ur Mom & I R Fine.

We Miss U A Lot,

Plz Turnoff Ur PC & Come Downstairs 4 Dinner!
''Doctor 2 Charsi: Cigerette Noshi Insan Ko Aahista Aahista Maar Deti Hai...
Charsi: Te Theek Ay.....Saanu Keri Jaldi Ay.....? ;-) B-)''
"Phool Insano Se Zyada Khubsurat Hote Hen
Lekin Kuch Insaan Phoolon Se B Zyada Khubsurt Hote Hain"

Jesy K "AAP"



Ko



SMS Karne wala..
Na
Waqt
Se

Na
Aarzo
Se

Na
Udasion
Se


Sirf
Aur
Sirf
Mohabbat
Se

Khuloos
se

Pyar
Se

Bare
Ehtram
Se

Poray
Dil
Se


"LANAT HAI AAP PER"........
All pakistani nation se guzarish hai
k chand dino k liye susoo bathrom me na krein
bal k shoper me pack kr k wapda k office
me jama krwa dein ta k jaldi pani ki
kami puri ho or or or

Load shedding ka jaldi khatma ho plz
Now-A-Days Our "Shoulder Angels" Are Also Disturbed.
Y?
Coz
I Heard Them Talking With One Another
K

"Gunnah Naye Time Par Likhain

Ya Puraney Time Par"
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha