zarday aur zardar

zarday aur zardar


"Zarday" Aur "Zardari"
mein kia farq hy ... ?


Ek ko Khushi mein
khatey hyn

Aur

Duusra Khushio''''n ko
kha jata hy ... ;->
  

May, 06 2010     143 chars (1 sms)     2892 views       Funny

more Funny SMS Messages

In battle Sardar g was wearing mosquito net instead of bullet proof jacket.


Why?



Sardar g replied




'' O jis mai machar nai ghus skta goli kia ghusy gi''.¤

Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
Bapu Bola:
"Jo Bhi Msg Nhi KArta Usay Or Msg Kar,Aisa Karny Se 1Din Usay Sharam Aayegi,
Sorry Bolay Ga Or Msg Ya Call Karega"



Bolay To


"Sharam aai kya"
Ab to 100 Percent Khatam ho jaye gay Aishiqi k,
"AmRaAaAZ"

SunA hai DavAt-e-ISLAMI main JA raha hai NAWAZ..:-)
*some funny fact*
**kishor ka baap haklata tha agar wo thk se bol pata to aaj uski umra 3 saal jyada hoti

***mard aurat ko kamjor kahta hai lekin agar wo martban ka dhakkan band kar de to wo mard to ky uske baap se v nahi khulti

***ghore ke muh me hath dal ke uske daat ginane se pahle ye jarur khyal rakhe ki kahi ghora apna muh band karke kahi apke ungkiya na ginani shuru kar de

****hichki rokne ka ek aasan tarika hai ki saas rok ke hazar tak gino.
ALLAH Bachaye !

Pagal Biwi se Purane T.v Se

Dubai k shiekh Se Nai ki Shave se

Aurat ki Bewafai se Haram ki Kamayi se Orr apki Judai se

Larki Waley : Aap Ka
Beta Kia Kerta Hy ???


Larke Ki Maa





Mera Beta 3 Rs
Mein 500 Sms
Kerta Hy ... ;->
Wada kro...

Wada kro k tum zindgi ki har cheez mujhsey share kro gy.

Wada kro.

Khushi,

Ghum,

Dukh,

Sukh,

DarD,

Or

Apne mobile ka balance B...!!!

wada???:p
We had Submissions in college.

No one could complete on time,

The girl who submitted her submission first was given a " late" remark.

Next guy was given a " very late" remark.

And the next was a " very very late" remark.

And fortunately, For the guy who submitted the last, was given a "LATEST" remark :->
Mehsoos Ho Rahi Hai Fiza Mein

Tamatar aur Andon Ki Khushboo faraz,

Lgta Hai Mery watan Ki

Cricket Team Wapis Aney Wali Hai...
SAWAAL: Patni maike jaakar pati ko roj phone kyun karti hai??
JAWAAB: Taki pati ko yaad rahein musibat tali nahi phir aane waali hai.
Mr Anis ''walking on the road suddenly bend &touched the road &said furiously''fittay moonh,loki thokk vi enj sutday ney,jivein ruppeya peya hovay..