zarday aur zardar

zarday aur zardar


"Zarday" Aur "Zardari"
mein kia farq hy ... ?


Ek ko Khushi mein
khatey hyn

Aur

Duusra Khushio''''n ko
kha jata hy ... ;->
  

May, 06 2010     143 chars (1 sms)     2891 views       Funny

more Funny SMS Messages

''This SMS has been flagged inappropriate and may contain text or image unsuitable for public view.
Are you sure you want to see it?''

"Tip Of Da Day"

3muuli Waly Parathy
2gobi Waly Parathy
1plate Mash Ki Dal
OR
1boul Ubly Channy Ek Sath Khain

Or




Chalta Phirta CNG STATION BAN JAIN
143 means?
Do u want to know
what it means?
Press Down..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It means
ONE HUNDRED AND FORTY THREE.
Tomorrow I will teach u 144.
Science teacher:agar kisi ladki ko mirgi ka attack ho to use lambe time tak
kiss karo isse wo thik ho jayegi. Student:par sir use attack kaise dilaya jaye
Sir 2 Student

What Is D Similarity B/w Girlfrnd N Mobile ???


Student:- Sir Both R

Diconnected Wen

There Is


"No Currency"
No Visits
No Calls
No SMS
No Missed Calls

I''m worried kya hoa

Zoo waloon ne dobara pakar lia kya?
Jab Kabhi Toot K Bikhro to Batana Mujhko...





Main Tumhain Welding waly k Paas le jaon ga. :-)
Msg Mehenga Ho Raha Hy,

HAM Sab is Baat Par Bohat Dukhi Hen,

MAGAR,
Kuch LOG Bohat KHUSH Hen,

JESE

Zardari

Sardar

Faraz

Or
Sab Se Barh Kar

PATHAN... ;->
wat will happen to gulshan groVer if he travelled at speed of light????





think guys






ANS:- he will become gulshan gro''C''er coz at speed of light V=C...
EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......

Ek din uski cat ki tabyat kharab hojati ha tu wo kapny lagti ha...

pathan ..doctor k pas jata ha

o docotr sb is ko dhko kab say vibration pay is charging khatam ho tu ya mary...

doctor...ya janwaro ka hospital ha is say mobile market lay jao...Cool
A Suicide Bomber To Mulla Umer Sir Jee,

Barood Thora Kam Dala Karain,

Mein Jannat Say

Aagay Nikal Gia Tha ;-)
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye