zarday aur zardar

zarday aur zardar


"Zarday" Aur "Zardari"
mein kia farq hy ... ?


Ek ko Khushi mein
khatey hyn

Aur

Duusra Khushio''''n ko
kha jata hy ... ;->
  

May, 06 2010     143 chars (1 sms)     2899 views       Funny

more Funny SMS Messages


Hont Se Hont Milay Tou Kia Hota Hai.........????































SocHo......????





















Nahi Pata....!!!!
















Uff Kitni Gandi Soch Hai Tumhari
Kuch Nahi Bas Muunh Band Hota Hai......... ;->

Son : Padosi ki ladki ko english nahi ati

Father: Tujhe kese pata?


Son : "GIVE ME SWEET KISS"

kaha 2 thappad marti hai
Teacher:woh dekho udhar sunder ladki khadi hai.
Isko PUNJABI me translate karo.
student:woh dekho saalo TODI BHABHI KHADI HAI
Wife came home with a goat.
Husband asked”Is bhains ko ghar kion lai ho?”
Wife:”Dikhta nahin, bakri hy!”
Husband:”Bakri se hi poch raha hon”


*@Happy 1st JANUARY@*







Aaj k din Quaid-e-Azam porey 7 din k ho gaye thay... =P =D
Dhoom Dhoom Song
dhoom dhoom teri biwi kesi
dhoom dhoom teri esi ki tesi
dhoom dhoom teray bachay kalay
cream lagalay cream lagalay

dhoom dhoom mene murghi paali
dhoom dhoom aray anday wali
dhoom dhoom bhaag gai saali
dhoom dhoom meray bday ai
dhoom dhoom mene sab ko bulaya
dhoom dhoom per koi na aya
dhoom dhoom mujhe gussa aya
dhoom dhoom mene tv chalaya
dhoom dhoom ye gana ayaaa
dhoom machalay! dhoom machalay! dhoom!!
Aap Ne Miss Call Di Aap Ki Nawazish Hay,

Aap Ka sMs Karna B Lagti 1 Saazish Hay,

Kya Really Aap Hum Ko Miss Karte Ho,

Ya Haathon Men Aap K Khaarish Hay........
Lawyer to sardar:geeta pe hath rakho
Sardar:Kamal hai, Seeta pe hath rakha
to baat court tak pohanch gaye,
ab bol raha he geeta pe hath rakho:p
American.
Chinese.
Pakistani.
Chand par ponch gay
3no ne nechay jhank kar dekha to zamen pr 1 lambi line nazr aye.
American ye funelait ki building he
Chinese nhi ye
Dewar-E-Cheen he.
Pakistani paglo na ye koi building he or na koi dewar

ye pakistan mai UTILITY STORE k bahir aata lena walo ki line hay.
Father:baap

son:abu telephone kis ne bnaya?

Father:Garaham bell ne.

Son:us k baap ne q nai bnaya?
Next Year Der Will Be Pakistan Premier

League Same As Ipl

Bt Only One Difference Is The



Cheer Girls Will Be Wearing Burkha..;->
Journalist: Aap Ki ACTIVITIES Kya Hain?

Reema: Hum 2 Behnain Aur 3 Bhai Hain

Journalist: Bibi, Aap Ki Activities Poochhi Hain,

Aap K Waalid Ki Nahin!;-)