1 pathan aero plane me pilot

1 pathan aero plane me pilot


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p
  

May, 25 2010     170 chars (2 sms)     3386 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Woh ye keh kar meri saari 7UP pee gaya Faraz.....









Tu meri adhuri pyaas pyaas, Tu aagai Man ko raas raas''


NAME:
Basheeran Maasi

PASSI0N:
Jhaaro Pocha

SPECIALIST:
Gattar or Pipe line kholna

Date of Birth:
16/03/75

WEIGHT:164 Kgs
HEIGHT:3''5"

COLOR:Dark Chocolate blck

BIRTH PLACE:
BhAiNs C0L0ny

DREAM:
ShAdi kArooNgi to Sirf sMs phArnE wALE sE... =P

Oy huy..
MuskurAhAt tu dEkho MErE dosT keE... ;->
(Shortest Joke)

Fan: Happy Birthday
Meera: Same To You :-D
Man: Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.

.
.
.
.

Pathan: To Tum Rabi-ul-Awal Main So Jaya Karo. :-)
Ek Faqeer Ne Memon K Ghar Ka Darwaza Khatkhtaya,

Or Bola Meray Pass Khanay Ko Aata Nahi Hai.
Memon:Acha Mujhay Pesay Do Main La Deta Hoon. .
Kash Tum Meri BAKRI Hote,

May Tum Ko Ghass Khilata Aur

Pyar Se Tumhare Seengh

Pakarta Aur Puchta Pagal Kon?

Tum Ya Main ?

Or Tum Pyar Se Bolti,

Main Main. . . ;->
Why Did Lady Throw Out Her Mother-In-Law?
Because
Baba Ramdev (Yoga walay) Said
“Apni Saans Ko Bahar Nikalo..!!”
Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

1 - Science Se Gira Arts Me Atka

2 - Fail Hote Ko Practicals Ka Sahara

3 - Degree Le K Choolhey Main Daal

4 - 3rd Division Pass Ghar Ka Na Ghat Ka

5 - Dost Wo Jo Imtihan Main Chapai Karaye

6 - Qadar Kho Deta Hy Roz Ka College Aana Jana

7 - Likhna Na Jane Qalam Mera ... ;-
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
''Faraz ne English Main Shair Arz Kya Hai.


My Life is Full of Emotion

Wah Wah

My Life is Full of Emotion

P for Potti
M for Motion. :-)''
ek molvi england night club me chala giya

wahan ja kar khoob nacha aur nachne k baad bola.







oe! koi menu ae te dassey j a URSS kehrey baba gi da ae...!!!
Dhoka mila jab bhi Pyar main
Zindagi main Udasi Chha gayi
Socha tha Chhor Denge is raah ko
Kambakht Phir Ek New number se Misscall agayi... !!