1 pathan aero plane me pilot

1 pathan aero plane me pilot


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p
  

May, 25 2010     170 chars (2 sms)     3363 views       Funny

more Funny SMS Messages

Apun wishing you a wonderful, super duper, zabardast,
extra bariya, extra special ekdum mast n dhinchak bole to
ekdum jhakaas, JANAM DIN mubarak ho..
A Student Goes Into A

Library &

Askz 4 A Book On Suicide!

Librarian : Get Lost Dude,

U Won''t Bring It Back!
~SHARIF LARKi~




khabardar! Jo Ainda agar mera peecha kia to,,,
.
.
.
.
.
.






Woh saamney wali gali mein white gate wala mera ghar hai... ;->
boy to girl : koi esi baat kaho jis me khushi bhi ho or dukh bhi...

girl: I LOVE U bhaai :D
BoOk SaLeS MaN:TuM HaR RoZ

KiTaBiEn UlAt PuLaT KaR K ChAlE JaTe Ho,

MaGaR AaJ TaK TuM AiK BhI

KiTaB NaHe Le KaR GaYe

LaRkA:JaNaB MaI ToU HaR

RoZ 1,Ya 2 KiTbIeN Le JaTa Ho Ab

ApP Ko PaTa NaHe

ChAlTa ToU MaI KiA KaRo . . . :-P;->
Shohr:Bagum mera fon ho tou keh dena k gar pe nh

Bagum:helo! Mere shohr gar mein hen

shohr:meine kaha tha keh deina gar pe nh hen

Bagum: G wo fone mera aya tha
Time Pass Karna Hy ? ? ?



Khamoshi Se Kitchen Main Jao



Cabnit Main Se OIL Nikalo




Kamre Me Ja K KAPRE Utaaro



Phir












Purane KAPRE Badal Ker Kitchen Main Ja
PAKOREY Banao . . . ;->
Sacha waqiya....


ek buzurg kisi kay ghar tashreef lay gaee sara khandan baba jee pas jama thaa ksi nay shan main gustakhi kar di. theek 10 mint bad sara khandan andha ho gaya aur zoor zoor say ronay aur chillany laga, baba jee hamain maaf kar do hum par raham karoo atnay main baba je uthayy aur joti uthai aur sub ko ek ek lagaee aur farmaya...

.

.

.

kambakhto light chali gaee.
altaf hussain ki maa ki shadi


Teacher: Woh koun sa event tha jo na hota to aj "KARACHI" khush hall hota... ?

Student:
Altaf Hussain ki maa ki shadi... ;->
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
Mujhy






Tum







Se






P....




Py....





Pya........





Pyaz(ONION) katwani hai omlete k liye..


kaat dogi na....
plz... ;->