1 pathan aero plane me pilot

1 pathan aero plane me pilot


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p
  

May, 25 2010     170 chars (2 sms)     3371 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sholay mein ABRAHAM LINCOLN ka double role tha.....
batao kaise....????

.
.
.
.

Amitabh Bachan''s biased coin....having two heads.....

XCUSE ME....
WATS UR MOBILE NUMBER???


I WANNA RECHECK...
COZ I FEEL THERE''S SOME ERROR...
KYUNKI SMS JATA TO HE PAR AATA Nahi he..
Jitni Chahat Se Tumhain Dekha Hai

Itni Chahat Se Kuch Aur Nahi Dekha

Dekhne Do Apne Chehre Ko Jee Bhar Ker Humain

Muddat Hui In Aankhon Ne Koi BEGAIRAT Nahi Dekha ;->
First Guy (Proudly) : "My Wife''s An Angel!"



Second Guy : "You''re Lucky, Mine''s Still Alive."
Asif Zardari ne
Islamabad men
Nawaz Sharef k
Sath MilKr
Coca Cola pi
Or Nawaz Sharif
ne Kaha K Judge
Kab Bahal Hongy?

To Zardari ne Kaha







BRRRRRRRRRRR!!
WhaT IS Emotion?????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Your enemy falls from 7th floor on your brand new Mercedes car and you don't know whether to laugh or cry :S
Peter : What a pair of strange socks you are wearing, one is green andone is blue with red spots!Kirk : Yes it''s really strange. I''ve got another pair of the same at home.
Lates New!
Ch.Parveez Ellhai.... Nay abhi Abhi Ellan Kia Hia Hia K
aaj Se Pora Panjab 500 Ruppy Per Month ...
.
.
.
.
.
.
Mujhay Day Ga
Parveez Ellhai Ka Khawab
Lot Loo Pora Panjab
Paper Aur Thaper mEin kya fark Hai?






Think think...






I know u can Think this,







Abbey





Itena mat soch kha ka dekhle :
Definition for Human being:

A creature that cuts trees

,makes papers and writes

"SAVE TREES"

on it..!!!

Funny people.....!!!!!!
Neend Ki Goli Kha Lo
Acha Rahy Ga

Socho''n Se Jaan Chura Lo
Acha Rahy Ga

Bachi Tou Tum Se
Phansti Nhi Koi

Sab Larkyo''n Ko Behan Bana Lo
Acha Rahy Ga ... ;->
Ek shaks naya doctor banta hai.,doctor banne k baad us ne pehla opertation kiya...
operatiön theater se nikal kar kehta hai..
"ya allah mera pehla gift kabool karna..