1 pathan aero plane me pilot

1 pathan aero plane me pilot


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p
  

May, 25 2010     170 chars (2 sms)     3359 views       Funny

more Funny SMS Messages

Malik: Ye Tm Ne Golden Balon Wali Larki Ko Kahan Se Bithaya?

Drive: Sir Ap Gussa Mt Hon Mai Abi Batata Hun

Malik: Koi Zaroorat Nhi Tm Bs Mera Taaruf Krwa Do


Friend Said to Me:

Mere Paas Ghar Hai,
Car Hai,
Computer Hai,
2,2 Mobile Phones Hain.

Tere Paas Kya Hai?


Maine Kaha:

Mere Paas.

.
.
.
.


Cheeni Hai. :-)

Zardari K Ley Bura Waqt Kab Ho Ga?

"

"

"

"

Simple Jan|X
Jab Qoum K Ley Acha Waqt Ho Ga, , ,=P;->
SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
… THE ZOO ..
Once a husband and wife were preparing to go office and the wife thought she would drive today for the office.

Wife : Chalo na car me kahin ghumne chalte hai, aur car me drive karungi!

Huband : “Agar tum car drive karogi to jayenge car mein, aayenge akhbaar mein”!!
As by xperience my advice 4u friends-

have only one girl friend otherwise ur life will b very sad like me ,

1side Aishwarya puling me 4 cinema other side Sania pulling me 4 Tennis

and kareena keeps sending luv messages 2 me! Silly gals!Wat can i do?

Hey Wait.I''m getting a call from katrina kaif….
Memon Boss 2 worker:Tumne is saal Mehnat Se kam Kia,islie 5000 ka Bonus Cheque de raha Hu,

Agar isi Tara kam Karogeto agle Sal ispar sign kardunga


Buhot Ache



Wah



Kya Baat Hai



Buhot Aala



Gr8 Yaar



Zabardast



Daad Deni Paregi



Brilliant



Dil Khush Kardiya



La Jawab



Khubsoorat



Bari Himmat Hai



Kamal Hai



Amazing



Shabash



Herat Hai



Khushi Bhi



Yaqeen Nahi Aata



Ke Itna Bkwas SMS Parh Kaise Lete Ho.. :P ;->
Balance Muft Charge Karny ka Tareeqa:


.
.
.
.
.
.
.
.

Abhi Tak Eejaad Nahi Hua. :P
******/\****/\****/\********
******\/****\/****\/********
******||****||****||********
******||****||****||********
***(----------------------)****
***(--------Happy-------)****
***(------Birth-day------)****
***(_______________)****
Ek Faqeer Bachi Se

ALLAH K Naam Par De Beta

Bachi
Main Beta Nahi Beti Hun

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Beti

Bachi
Mera Naam Nusrat Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat

Bachi
Mera Pora Naam: Nusrat Parveen Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat Parveen

Bachi: Ye Hui Na Baat
Ab Maaf Karo Baba


Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p