1 pathan aero plane me pilot

1 pathan aero plane me pilot


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p
  

May, 25 2010     170 chars (2 sms)     3374 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)
Agar app kaheen baithey hoon aur 5 ghantey ghuzarney k bawajood light na jaye to app k zehan mein aaney wali pehli baat kya ho ghee?





"Aeho k mein Pakistan wich nayeen"
Fizayen Kehti hain Pyaar kro

Baharain kehti hain Aankhain Chaar kro

Magar Ghar walay kehte hain

Abhi Umar kam hai beta

PehLe B.COM tu Pass kro
New Addition To The Periodic Table Of Elements :

Element Name : WOMAN

Symbol : WO

Atomic Weight : DON''T EVEN DARE TO ASK .

Physical Properties : GENERALLY BOILS AT ANY THING & MAY FREEZ ANY TIME METLS WHENEVER TREATED PROPERLY

CHEMICAL PROPERTIES : VERY REACTIVE , HIGHLY UNSTABLE . Possesses Strong Affinity For Gold , Silver , Platinum , Diamond & Precious Stones.

Volatile When Alone
No matter whether guys buy 220cc pulsars or 350cc royal enfields,

it cannot overtake a beautiful girl
on a 80cc scooty-pep!
Badalo ke sath jab hawa chalti hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Aasman mein jab badal garajte hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Barsaat jab shuru hoti hai ...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
...................................
Abey mera chata vapas kar.
First Week : Frequent outgoing calls ("This is what mobile is invented for")
Second Week : Restricted outgoing calls ("I should not create unnecessary traffic on mobile lines")
Third We ek : Rare outgoing calls ("Mobile should be used in urgent situations only")
Fourth week : Only incoming calls ("I am not going to call her until she calls me")
Wo Kia Cheez Hy
Jo Biwi Apnay Husband Ko Sari Umar Nahi Deti
Bar Bar Magney Per Bhi Nain Deti.
Aur Yeh Illegal Bhi Nain Hy??



Guess??


Come On Yar?



Sakoon
1 Angraiz PAKISTAN aya URDU sekhnay. Kuch arsey baad wo wapas gaya to logo ne kaha k kya sekha?

!




!

!

Angraiz ne kaha
"BiJLI CHALI GAYI"
"BiJLI A GAYI"

ITS GREAT TO BE A GIRL!

V can use tears as a threat. ;->

Most guys wont hit us. ;->

V can always find someone to pay for our drink. ;->

V slap hard. ;->

V''re tempting. ;->

V dont have to pay for dinner. ;->

V''re the subject of almost ALL the love songs. ;->

No matter how mean v r, v can always get someone to fall in love wid us. ;->

We dont always mean wht v say. ;->

V dont always say wht v mean. ;->

Our Handwriting is Always Better... ;->
How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->


TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->