1 pathan aero plane me pilot

1 pathan aero plane me pilot


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p
  

May, 25 2010     170 chars (2 sms)     3362 views       Funny

more Funny SMS Messages



1 memon mutthi me ropiya lie jaraha tha

Thori der bad mutthi kholi hatheli
pe pasina dekh kr memon bola

Na ro mere rupay me

tujhe hergiz kharch nhi kroga.. ;->
Aik GADHA tha,


Wo Sms Parh Raha Tha,

Usay Pata Tha k Sender ne Usay GADHA Kaha Hai,

Wo Phir b Sms Parh Raha Tha..

Beychara GADHA Jo Tha!
Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D
Agar 2 Pipal K Ped Ko
1 Rassi Se Bandha
Jaye To Us Rassi Ko
Kya Kahege?

?

?

?

?

?

?

?

?

NOKIA
Connecting Pipal
Why We Dont Study The Whole Semester
&
Spen Sleepless Nights During Exams . . . .?













coz










Sahil K Sukoon Se
Humain In Kaar Nahi
Magar Tuufano''n Se Kashti
Nikalne Ka Maza Aur Hy . . . ;->
''Larkey Wale:
ap ki beti kuch karti he?.
Larki wale:
Haan MASHA ALLAH rozana 5 rupe mein 500 sms karti he.''

When I Go Wrong I Need
Ur Hand 2 Correct

When Emotionz Burst I
Need Ur Hand 2 Catch

When I Win I need Ur
Hands 2 Clap

In Short

Ye Haath Mujhy De De
Thakur ... ;->
Subha
SMS


Shaam
SMS


Din me
SMS


Raat me
SMS


Ghar me
SMS


Office me
SMS


Jeena
SMS


Marna
SMS
Akhir kya he ye SMS??




S = SUB
M= MIL ker
S = SOCHO:-)


A sardar prays daily for 2 hours,
“Hey vaheguru meri lottery lagady.”

After 11 years VaheGuru angrily appeared
& said,”Khoti de putar 1 vari ticket te le ley”
Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....
Ko ko ko ko ko




Ko


Ko


Ko


Ko


Ko


ko ko Ko Ko Ko Ko Ko
Ko
.
.
.
.
Bas Karo Ab
"AANDA" dy b do,