Boht udas he har Shakhs tere jane se

Boht udas he har Shakhs tere jane se
Boht udas he har Shakhs tere jane se

Hosake to lot aa kisi bahane se

Tu lakh Khafa sahi magar ik bar to dekh

Mohalay me kitna Kachra jama hai Tere na any se.
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     3401 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q: Wat do you call an intelligent woman?

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

A: A Rumour.............
Advantages Ov Load Shedding :

Generator, Ups & Candle Walo''n Ko
Rozgaar Ki Frahmi
Cell Charge Na Hone Se Balance
& Time Saving ...


A Public Service Msg Broght To U By KESC/WAPDA ... ;->
Every Sec GOD
Remembers U


Every Min GOD
Blesses U


Every Hour GOD
Cares 4 U


B''coz Every I Pray To HIM







Ya ALLAH Banda Thora Bewakuf Hai
Zara Dhyan Rakhna. . . ;->
Aisi kon si cheez hai jo
WOMAN main aagay hoti
hai,

aur COW main peche?
?
?
?
?
?
?
?
?
It''s"w"
W-WOMAN
COW-W
Her waqt ghalat na socha kero.
Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
Tajj Mehal dekh kar bola Shah Jahan ka pota,
Apna bhi bank balance hota,
Agar Dada aashiq na hota....P
Mat perh...
mat perh...
chour day...
mat perh...aray janay day...
abay janay day....




chal merra kiya jata hai perhi ja...
main nay kuon sa agay kuch likha hai
Ustad : Agar Me Tmhary Walid Ko Rs 5000 Dun
Un Ko 2000 Ki Zarurat Ho To
Kitne Wapas Mil Jange?

Student :1 B Nhi
Ustd : Hisab Nhi Janty
Student : Ap Mere Baap Ko Nahi Jante..
I’m Not Sad For Being Single Rather
.
.
.
I’m Thinking Of Her Who Is Single Because Of Me..
.
.
.
.
.
.
.
Awwwh..

“Bechaarii”

Bhatak RHi H0 Gi..:P:P
Doctor:
Ye syrup 2 spoon subha,
2 dopahar,
2 raat ko,
3 din tuk lena hay

Pathan:apna dawai apna pas rakho
hamara ghar me itna chamach(spoon) nahi hy
Machar ne jo katha to dil mein junoon tha,
Khujli itni huyi,
Dil bay sukun tha!
Pakda to chod diya ye soch kar..
Ki sale ke rago mein apna hi khun tha.

Its Easier
To Be A Lover
Than
A Husband
For The Simple Reason
That
It Is More Difficult To Be
Witty Everyday
Than To Say
Pretty Thing From
Time To Time... ;->