Boht udas he har Shakhs tere jane se

Boht udas he har Shakhs tere jane se
Boht udas he har Shakhs tere jane se

Hosake to lot aa kisi bahane se

Tu lakh Khafa sahi magar ik bar to dekh

Mohalay me kitna Kachra jama hai Tere na any se.
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     3385 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wat Is STATUS?

Its D Money V Spend Wich Is Not Ours,

To Buy D Things Which We Dont Need,

To Impress Ppl Whom We Dnt Know..!

Krazy But True...
Wife Ne Husband Se: Bhagwan Kare Ke Aap Har
Janam Me Mere Pati Ho.

Husband: Bhagwan Kare Yeh Tera Akhri Janam Ho!!!
''"Khudi ko kar buland itna k K2 ki choti pe ja puhnche
K Iqbal tujh se puchhe, ulu k pathay utray ga kesay?"
ek admi apni family doctors ke paas ja kar bola:

"doctor saab, bibi ke liye jukam ka, bete ke liye khansi ka, beti ke liye bookhar ka, mammi ke liye peeth dard ka, papa ke liye ghutno ka dard ka dawai likh dijiye"

doctor saab ne sab ka dawai likh kar phir woh admi se pusha, " baki sab log ghar mein thik thak hai na??
A man goes to the eye doctor. The receptionist asks him why he is there.

The man complains, "I keep seeing spots in front of my eyes."

The receptionist asks, "Have you ever seen a doctor?"

And the man replies, "No, just spots."
Teacher:woh dekho udhar sunder ladki khadi hai.
Isko PUNJABI me translate karo.
student:woh dekho saalo TODI BHABHI KHADI HAI
When I Go Wrong I Need
Ur Hand 2 Correct

When Emotionz Burst I
Need Ur Hand 2 Catch

When I Win I need Ur
Hands 2 Clap

In Short

Ye Haath Mujhy De De
Thakur ... ;->
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?

Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
Classic example to prove " Girls r Selfish"
...
When i was child,many Girls wanted to kiss me.
I Allowed
&
Now i want to kiss many Girls ,but no one Allows!!:p
''Ata Hy Mujh Ko Yad Wo School Ka Zamana…..
Wo Harami Pan Ki Batain….
Wo Bachiyan Phasana….
Wo Hasna Hasana….
Wo Canteen K Lala Ko Chutiya Banana….
Teachrz Ki Hatana…
Wo Punishment Milna…..
Wo Tully Mar K Murghiyan Churana….
Wo Exams Ki Ratto Main Suttey Lagana…..
Wo Tention Ko Film Dekh K Urrana Or Pharrey Bana K Undrwere Main Chupana Na…..
Ab Wo Din Hy Na Wo Ratain Na Bachiyan Na Mulaqatain
Agr Kch Hy Tu Bs….
.
.
Yadain Hi Yadain.
Ek Khubsurat Larki
Bank gai Aur
Bank Manager Se Pucha:
"Me Joint-Account Kholna
Chahti Hon..."

Manager: "Ye Tou Achi Baat
Hy, Aap Kis K Sath
Joint-Account Kholna
Chahti Hyn ...? "

Larki: "Mujhe Ziada
Nakhry Dikhany Ki
Aadat Nhi

Bas





Jis K Paas Bank Balance
Ziaa Ho, Us K Saath Khol
Loongi ..." ;->


Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->