Jab se aapko dekha hai, yaqin karo, Rat,

Jab se aapko dekha hai, yaqin karo, Rat,
Jab se aapko dekha hai,
yaqin karo,
Rat,
Din.
Subha,
Sham.
Sotay,
Jagtay.
Khatay,
Peetay.
Uthtay,
Bathtay.
Aatay,
jaatay.

.

.

Mera Hans hans k bura haal hai
  

May, 25 2010     178 chars (2 sms)     3421 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sibbi ki garmi ki qasam,





Murree ki sardi ki
qasam,




Musharaf ki vardi ki
qasam,




Adnan Sami ki charbi ki
qasam,






"I MISS U"
Prayer Of An Employee :

Dear God,

Give Me The Wisdom To Understand My Boss.. ..

Give Me The Love To Forgive Him.. ..

Give Me The Patience To Understand His Deeds.. ..

But Dearest God Don''t Give The Power Because If You Give Me Power, I WILL BREAK HIS HEAD.
Journalist To Meera:


Kya Ap
"HumAyuN"
Sy Dor Ho Sakti Ho?

Meera: Qasam Se Mra Bhai Mar Jae Mri Maa Mar Jae
Mera Khana Kharab Ho Agr Me UsSy Dor Hun =P ;->
Meri Dua Hai K
Aap Taraqi Ker K
Uppar Jao





Itna




Uppar Jao





Itna




Uppar Jao



K



Farishte Kahain
“Nawa Aya Ain Sonya. . . “ ;->
Kash logon ki mohabbat MOBILE hoti,
larka NOKIA'' larki SONY ERICSSON hoti,
larka mohabbat k SMS deta,
larki chahat ki MSCALL karti,
larka''larki ki miscall SAVE karta,larki larke ki chahat se INBOX bharti,
milkar roz dono apne jiwan ki BATTERY ko CHARGE karte,
RINGTONE ki aawaz pe dono ki zindgi muskurati,Koi bhi GAM jo aata agar''mil kar dono delet karte,or DILON ki DHARKAN unki VIBRATE hoti,
Kash logon ki mohabbat MOBILE hoti.
Kaash Ladkian Papita Bechti Hoti To Ladkon Ko Bohut Faida Hota
Puchho To

Woh Kaise?

Ldka Ldki Se Kehta

Hello Madam

-

-

PAPPI TA DO
Q:Why did the statue of liberty have to be a woman?












,coz
The head had to be hollow to make a restaurant in it. . . ;->
KamEEnAy

BeghAirAt

KutTAy

BehAyA

ZalIl

mAnhOOs


jAhIl

GadhAy

MaIn FuZool mAin yeh Sab tUmhAre bAraY mAin SoChtA rehTa Hoon..
MeRe yEh SochnE Se pEhlE hE SmS kArdiyA kArO =P *
Tera charcha hai har gali mein,
har ladki ko tera intezaar hai,
Yeh koi chamatkar nahi,
aaj Rakhi ka tyohar hai.
Once Ther Was A Man By Name Bhagwan. A Beautiful Girl
By Name Raani Falls
In Love With Bhagwan. After Few Days Of Their Affair,
Raani Dies. Why??
.
.
.
.
.
.

.
Kyonki Woh Bhagwan Ko Pyaari Ho Gayi!!
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
I live by Faith, not by my sight.So whether i See u! or not,
Iknow U R still the same :)
A sweet old friend of mine....
With no chance of improvement! =)