Agar Larki Ko Ulti Aaye,

Agar Larki Ko Ulti Aaye,
Agar Larki Ko Ulti Aaye,
To Us K Parents Poochte hain...

Kaun Tha Wo Kameena!

Agar Larkey Ko Ulti Aaye to us K Parents Kehtey hain....

Kameenay Kya Nasha Kar k Aaya hai !


MORAL !!!
.
.
.
.
ULTI Larki Ko Aaye..
Ya...
Larkey Ko...

KAMEENA Hamesha Larka hi hota hai...

GEO KAMEEENO...
  

May, 25 2010     309 chars (2 sms)     2942 views       Funny

more Funny SMS Messages

BHAKT - Bhagwan mujhe wardan do ki mai marne ke bad phir zinda ho sakun.BANGWAN- Ye mere bas ki bat nahi hai putra, ye sirf Ekta Kapoor kar sakti hai.
maho maho halla hu impatata dhooom patata ittamuta dhittamutta.

-
--
---
----
---
--
-

This is da African way 2 say "fursat millay tu sms kerna"
Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)
Sardar: Agar operation se mujhe kuch ho jaye to ussi doctor se shadi kar Lena.
Biwi: Aisay kyun keh rahay ho?

Sardar: Tou kya doctor ko muaf kar doon.
Shaadi ke pehle - Hum Aapke Hai Koun? :)
Shaadi ke baad - Barbadi Ka Kaaran :(


Shaadi ke pehle - Yes Boss :)
Shaadi ke baad - Yes Boss :(


Shaadi ke pehle - Mere Sapno Ki Rani :)
Shaadi ke baad - Chutki Ki Amma :(


Shaadi ke pehle - Kabhi Kabhi :)
Shaadi ke baad - If you are lucky :(


Shaadi ke pehle - Aao Pyar Karen :)
Shaadi ke baad - Aur Bhi Kuch Kaam Karen? :(


Shaadi ke pehle - Hum Apke Hain :)
Shaadi he baad - Hum Apke Hai Koun?
Aap
IdEal
moDel


aChey


Sachey



piYarey



EemaNdaR



MukHLis



WaFadAr



Naik
.


.



.
logon sey
door raha karo

Warna
woh bi "khraab" ho jaengey..
''jatay howay kuch aasa kar kar k jaoo kam k har gali sai awaaz aa ABBA JAN;ABBA JAN ;ABBA JAN''
Aik Doctor Apne Dost Se)

Yar Mai Soch Raha Hon K Is Gaon Main
Apna Clinic Khol Lon.
Dost:Tumhara Khyal To Naik Hy

Magar Yahan Ka Qabristan Chota Hai .
1 Murgha-Murghi Ki
Love Story

Murgha: I Love You

Murghi: Tum Mere Liye
Kia Ker Sakte Ho ?

Murgha: Kuch Bhi !!

Murghi: Chalo Phir 1
Anda De k Dikhao ... ;->
Aisi kon si cheez hai jo
WOMAN main aagay hoti
hai,

aur COW main peche?
?
?
?
?
?
?
?
?
It''s"w"
W-WOMAN
COW-W
Her waqt ghalat na socha kero.
''ZAMANE KI DAR SE TERI TASVER KO TOILET MEY CHUPA KAR RAKA HY

WAH
WAH
WAH
WAH

AUR HO TERA DEDAR BAR BAR ES LEYEA JAMAL GHOTA RAKA HY''
Oye

Ye Dekho



















































Kitni Jaga Khali Hai
Aajao Cricket Ho Jaye.... ;->