''Wht''s d similarity

''Wht''s d similarity
''Wht''s d similarity between a girl & petrol? 1. both r explosive 2. both r hot 3. both r dangerous when kept in open''
  

May, 24 2010     120 chars (1 sms)     3085 views       Funny

more Funny SMS Messages

DAILY DAWN:

CA PAPER DEC 2009 HAS BEEN LEAKED OUT.

Q) Wat is da capital of France?

ON DEC 2009: Students write PARIS is da capital of France

RESULT DAY: Students FAILED

EXAMINER COMMENT(wid a devil laugh): capital of France is "F".:-D

CONCLUSION: Even if da paper leaks student cannot pass. Hahaha.
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
Bohat Dino''n Se Main Bhoola Hua Tha Dosto''n Ko






Aaj Film " Kameeney " Dekhi Tou Sab Yaad Aa Gaye ;->
Baap Betay K Skool Se Wapis Aya Aur Bola
Beta School Se Shikayet I Hai

Betay Ne Kaha
''Konsi Shikayet Papa ,Mein Toh Mahinay Sy School Nai Ja Rha..
Duniya mey sub sy
himmat wala kon?


"Dhobi."


Coz, wo kabi b kisi k ghar
jakar bolsakta
hy:sahib,bibiji ko bolo
kapry utar kr rakhn,m
abhe ata hoon....-;>
Beta:
Papa aap ko Cancer howa hai phir aap sab ko AIDS kiyun bataatay ho?



Baap:
Taakay mere merne ke baad koi teri maa ko hath na laga sake.
HaHa
HaHaHa
HaHaHaHa
HaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHa

Kuch Nahi
Aise Hi "Last Over"
Yaad Aa Gaya
Ajmal Ka . . . =P =D
.........._i"i_________________
........._/l_l------------------l
.........L_(0)_l_____________(0)l

COORPORATION VAN


pagloon ko
uthane i hai


tumhay


apnnni dosti
ki kasam




plz



plz




bhag jaooo!![haha]
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->
Hum gaey un k ghar kaha dil se dil mila lo,

Darvaza khola unki ami
nay,

Hum nay kaha aunti
bachon ko polio k kartray
pilva lo.>
whAt iS tHe nAm3 of bruc3 lee''s s|st3r wHo cAn wAlk on tHe wAlls?








chipkA-l33
Q. y doesnt calvin klein sell raw material(cloth)..... y does it only sell finished cloth....??



i dont think its a tough one



well the answer is




Because....They Sell Cloth See kAy(CK)