''Wht''s d similarity

''Wht''s d similarity
''Wht''s d similarity between a girl & petrol? 1. both r explosive 2. both r hot 3. both r dangerous when kept in open''
  

May, 24 2010     120 chars (1 sms)     3082 views       Funny

more Funny SMS Messages

rOz rOz ki muLaqatOn ko tUmNe bhuLa dIa hai...

rOz rOz ki muLaqAtOn ko tUmNe bhuLa dIa haI...

lOt kEr ajaO tUm aBto mEne.....

.
..
.mEne....

.
.

..
mEne...
.
...

.
mOrTeIn bHuja dIa hai


Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p
Qayamat k din allah pak sub ko aik

paper dega k apne apne gunah lekho

sub likh rehe honge achanak aap ki

awaz ai ge ” supply plz”! :-) )
Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->
Why does Waheeda Rehman never changes her saree in the film GUIDE?




think...........





Coz
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






Dev Anand says: O mere humrahi, meri baanh thame chalna, badle duniya SARI, tum na badalna............;->


Pathan public toilet gya to Diwar p likha tha

"Dunya Chand p pohnch gai

or Tm yaha bethe ho?

Pathan niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rha hay" :-
Ehsan Quereshi Style
Aapke aane se aisa ehsaas hua...

Aapke aane se aisa ehsaas hua...




jaise smokin smokin nikle re dhuan!
Mafi nama"
Agr
meri
missbell/sms
se
Aap
preshan
ya
tang
ho to
bila jhijhak
apne
mobile
ko
khench
k
diwar
pr
de
maren
na rhy ga phone!
Na bajy gi tone.
BoyFrnd: Tumhare Ghar Gaya Thha, Muze Nhi Lagta Hamari Shadi ho Payegi.
GrlFrnd: Kyon Mere Papa se Mile Kya?
BoyFrnd:Nahi Tumhari Bahen Se
Lakho log mohabat karte hai,

Shayad hum un jaise nahi.

Dikhane ke liye hum bhi

bana sakte haiTAJ-MAHAL,

Magar MUMTAZ ko marne de

hum vo SHAHJAHAN nahi.
Bijli hun main bijli hun,
WAPDA ki main titlee hun,
1 ghanty k liye aati hun
2,2 ghanty jati hun,
0oper pankha rukta hy,
Neeche Munna rota hy,
Mune ki ammi kre Haaye,
Bijli us ko tarpaaye
Munne ki Ammi kaali
Bijli hy nakhron waali...

Brought u by: WAPDA
Geo Bijli k Jhatky laga k..:-D
Itnay anmol hein k khareed na saka koi hum ko Pappu

Heran-o-pareshan hein k ab IPL khelein to khelein kesay.;-)