''After the Announcement

''After the Announcement
''After the Announcement the final result of class, father asked his son.
Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.
Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.
Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.
Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
Son: Mai kiya Allama ki Aulaad hon jo pass ho jaonga.''
  

May, 24 2010     517 chars (4 sms)     3036 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar proposed a girl……
Girl said am 1 yr elder to u…….
Sardar said Oye no problem
soniye I’ll marry u next year.
Apne Sasur Ka Dulaara Hun Main

Apni Biwi Ko Bhi Pyaara Hun Main

Filhaal To Ye Sab Sapne Hain

Kyonki Abhi Tak Kunwaara Hun Main... ;->
Education Is Incomplete Without 5 B''s
B - Bikes.

B - Beers.

B - Babes.

B - Bunks And The Most Important.

B - Backlogs.

Meri Har Zarurat Mere Dost Jc Hai

Mre DiL Mai Bani Murat Mere Dost Jc Hai

Yun Mat Kaho Mra Dost BANDAR Jsa Hai

U Kaho BANDAR Ki Surat Mere dost Jc Hai!.. ;->
Height of Orkuting...!


Boss got angry with employee as he saw him orkuting....!


Ssends his termination through Scrap..!
Best SmS of 1947.
















Tab MOBILE Tha Kya?
Kabhi Tu Thora Dimagh Ka Istamaal Kar Liya Karo!
Bas sms parhne ki jaldi lagi hoti hai.
Genius Is A Person Who Can Do In 1 Day

What Any Fool Can Do In 100 Days

Just As

We Complete Sylabus In A Day B4 Exam,

While D Faculty Take 1 Year
Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
Pata Hai Hum Chloromint Kyun Khate Hai??
Kyunki.,
5-Star
Cadbury
Perk
Dairymilk
Kit-Kat

Or

Munch

50 Paise Mein Nahi Aata Hai


Man: Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.

.
.
.
.

Pathan: To Tum Rabi-ul-Awal Main So Jaya Karo. :-)
Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->



I m home, Please
call
I m work, Please call
I m in a meeting, Call
Me later at
Meeting is cancelled
I m late
See U in
See U at



Pareshan Na Ho
Templates Send
Kiye Hyn ...