''After the Announcement

''After the Announcement
''After the Announcement the final result of class, father asked his son.
Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.
Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.
Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.
Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
Son: Mai kiya Allama ki Aulaad hon jo pass ho jaonga.''
  

May, 24 2010     517 chars (4 sms)     3037 views       Funny

more Funny SMS Messages



Businessman explaining the reason for having 2 wives

“Monopoly is always damaging

&

Competition improves service”.
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k log
maheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai
Enter PASSWORD to touch my heart







*




**




***





****









WRONG CODE!

U have touchd my feet.

Anyway
JEETE RAHO.. :p
'' Happy Teachers Day "

Appne Teacher Ki Bohat Respect kijye .. Kyunke is Duniya Mai Murghi k Ilawa Wo Wahid personailty Hai Jo Apko Anda De Sakti Hai
Boy U r d Sunshine
Of My Lyf !
Widout U Lyf''s Lyk A
Dreamy Cloud !
U r In My Heart Like A
Luvly Drizzle In d Sun !
Girl: Nw Go Further
I''ve 2 Listen More
Weather Report ;->
Sardar Apnay 16 Bachon Aur BV
K Sath Dost K Ghar Dawat Pay Gya.
Dost Ne Itni Bri Family Dekh K Ghusay Mn Kaha:
Haya ty Nhi Ayi?
Sardar:
Nai yar, Ohda Paper C.
A Man Traveling At 190 Km/H
On Th Highway Ws Stopped By Highway Police.

Man:"Sorry,Officer Was I Driving Too Fast?"
Officer:"No,Sir.U Were Flying Too Slow."
Aaj ek din aur jee lo
Aaj ek khuwaab aur dehk lo
Aaj ek Dua aur maang lo
.
.
Aaj ek sms aur karlo
.
.
.
kia pathaa...
kal balance ho na ho!!.....
Doctor:
Ye syrup 2 spoon subha,
2 dopahar,
2 raat ko,
3 din tuk lena hay

Pathan:apna dawai apna pas rakho
hamara ghar me itna chamach(spoon) nahi hy
Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->
Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)
Qabr Ma frIshtE 1 AdMi ko Mar

rAhE thE pHr b w0 hANs rHa

tHa frIsHtE nA wJa p0cHI to

usNe kHa k "Mai kHudksH haMLa

Mai Mra hu yE sIr

MerA ha 0r JIsM kIsI or ka.