''After the Announcement

''After the Announcement
''After the Announcement the final result of class, father asked his son.
Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.
Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.
Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.
Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
Son: Mai kiya Allama ki Aulaad hon jo pass ho jaonga.''
  

May, 24 2010     517 chars (4 sms)     3060 views       Funny

more Funny SMS Messages

U think of ME and I think of U.
When v both think of each other,
Do u knw what it means ?
It means v both have no work to do!!

Dono "NIKAMMAY"
You can''t buy love, but you can pay heavily for it
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”
Dekh Ke Roop Tera Suhana

Yaad Agaya Dadi Amma
Ka Khil Khilana

Itni Ho Gayi Ho Tum Purani

Ab To Bas Kardo...



Ladko Ko Patana...
A Great Thinker Once Said -

A Man With His Tool In A Woman''s Mouth...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Can Also Be A
D E N T I S T!
Boy: I can kiss u, without touching u..
Girl: U can''t!!
Boy: Lagi 20-20 ki?
Girl: OK
(Boy kisses tightly)
Girl: U touched me!!!
Boy: Yeh lo 20 rupees
Question Of The Year
Students raat ko Q parhte hein?






Q?





Answar:
Q k din me to dhoop parhti hai... ;->
(",)
<))>
_/?_ genius hun bhai genius... =P
Reh Reh Kar Teri Yaad Aye to kia karu ?

Yaad Teri dilse na Jaye tu Kia Karu?

Socha tha Ho gi mulakatKhwaboun Main

Ager neeand hi Na Aye , tu kia karu ???
The Equation of Marriage:

7 Glance = 1 Smile

7 Smile = 1 Meeting

7 Meeting = 1 Kiss

7 Kisses = 1 Proposal

7 Proposal = 1 Marriage -

And that 1 marriage has 77777+ problems.

So beware of glance!


Guiness Book Of World Record

Aik Pakistani Ne Kal 24 Ghanton
Tak Pani Me Saans Band Kr K Naya
Record Qaim Kiya

.

.

.

.

.

.

" Janaza Aaj 4 Bajay Hai "
Ooi
aa
uff
maa
aai
aah
mmm
aaa
ouch
aa
haye
uff
aa
i
maa
bas
aa
maa
ouch
i
uff
ooh





bara dard hai,
mere iss SMS main,
tum ne bhi mehsos kiya na.:-D
..!!Height Of Common Sense..!!

Teacher:
Jab Bijli Chamkti Hai To
Hum Ko Roshni Pehley Or
Awaz Baad Mein Q Aati Hai?

Pathan:
Q K Hmari Ankhein Agey Hain
Or Kaan Peechey..=P:-D