''bethay thay

''bethay thay
''bethay thay darya k kinary tujh ko bhulany fraz


..
..
achanak koi begerat peechy sey dhakka dey gya''
  

May, 24 2010     110 chars (1 sms)     3061 views       Funny

more Funny SMS Messages

800 Kamro ka mahal ho

aur motiyon se saja darbar.

Income ho arbo me aur

200 mercedes car.

Sab sapne me hi mil sakta hai,

Isliye jagna hai bekar,

Soja mere yaar.
Do you want to hear a dirty joke?



???





???





???





???





???





???







OK









A white horse fell in the mud... :->
1 Dehaati Ne 5 Star Hotel Mai Chai(Tea) Ka Order Diya.


Waiter Ne 1 Chhotay Se Cup Main Chai Di.



Dehaati Ek He Saans Main Chai Pee Kar Bola:



"Bao Mittha Theak Aye. Hun Chah Liya." :-)
HelLo


U R So


eet!


S eet!


w
S eet!


w
S eet!



S eet!w


Sorry the word does''t fit for u !!
Behind Every
Successful Man
There Is A WOMAN...
.
.
.
.
.
.
.
.
So, Dont Try N Waste Time

To Gain SUCCESS

Just Find A WOMAN..
MMA Ki Larki Aur MQM K Larka

Larka
Mar Jaunga Teri Khatir
G.A Muhajir
G.A Muhajir

Larki
Mjhe B Tjh Se Pyar He
Per Amrica Ka Jo Yaar He
Qoum Ka Ghaddar Hai
Sidhu ki maa ko gussa kab aata hai?

jab sidhu laughter challenge main

hans hans kar har contestant se kehta hai-

bas kar mere BAAP
Easy Ways to Die :

Take a Cigar Daily - You will die 10 years early.

Drink Alcohal Daily - You will die 30 years early.

Love Someone Truly - You will die daily .... ;->
Kon Kehta Hai Tum Bewafa Ho.

Ye Aur Baat Hai Humse Khafa Ho.

Humko Pyaar Hai Sirf Tum Se.



Agar Tumko Nahi To Dafa Ho. :-)
A boy goes to his dads friend late nite,he is told to sleep in baby''s room,but he refused n slept in TV lounge to avoid baby kid.Next morning he saw a young,charming n very pretty girl on the breakfast table.The boy asked,who r u?
Im the baby,n u?
Mai ullu ka pattha!


Lab pe ati hai Dua ban k tamanna meri,
Dil karta he band krwa doon sim tere,

Dor duniya ka tere DAM se ujala hojaye,
Jo mjhe sms na kare Uska range kala HOjaye….
Why Do All Cricket Players Wear Same Color Clothes?











Coz Its A Match. Got It Man