''bethay thay

''bethay thay
''bethay thay darya k kinary tujh ko bhulany fraz


..
..
achanak koi begerat peechy sey dhakka dey gya''
  

May, 24 2010     110 chars (1 sms)     3060 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar 2 his wife: Begum Munnay ne Kakroch kha liya!

Wife: Haye Rabba! Jaldi doctor ko bulao,
SArdar: Tu tension na ley,

...mein ne Munnay ko Mortien pila di hai:


Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->

1 Din Zindagi Ne Mujh Se Poocha:
Tum Apne Dost k 7 Kab Tak Rehna Chahty Ho ?

?

Mene 1 " PAAD " Maar Dia Aur Kaha:

Jab Tak Tum Is Ko Pakar
Na Lo =P ;)
WHENEVER I WANT UR PRESENCE,
I READ YOUR SMS...................


WHENEVER I WANT TO SEE YOU,
I CLOSE MY EYES......................


WHENEVER I WANT TO HEAR YOUR VOICE,
KUTTE KO PATHAR MAAR DETA HOOON
Yash raj ki wife ki delivery k waqt wife ney poocha k baby ka name kya hoga?
Yash raj says : DHOOM



After few mints he saw many children his wife has & he ask doctor : ye sab kya hai

Doctor: sir ye DHOOM 1 OR YE 2 YE 3 ,4,5,6,7,8,9,10 DHOOM again ,again ,again, and again


Girl’s father: “main nahin
chahta k meri beti apni pori
zindagi ek ghaday k sath guzaray”

Boyfriend:”Bus, isi liye main
usay yahan se le janey aaya hon.”
Q Hr bar mosam
ki trha badal
jate ho''

Q Hr roz hmra dil dukhate ho

Ye bat sunkr
mri rooh tak
kanp gai

K tm ab b

Brtan Dhony
waly SOAP se
Nahaty ho. ;)
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko,
Chicken Biryani,
Qorma,
Tikka Boti,
Seekh Kabab,
Custard
Gulab Jamun,
Ice Cream,
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko
Chicken Biryani
Qorma
Tikka Boti
Seekh Kabab
Custard
Gulab Jamun
Ice Cream


Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->

Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->
Police Inspector : Have you caught the thief?
Sharef : No, but I found some trace of him.

Police Inspector : What?
Sharef : Finger prints.

Police Inspector : Where?
Sharef : On my cheeks.
I Dont Want 2 Live Anoder Day If U''re No Longer Der,
4 In Dis Lyf Only U Can
Inspyr Me 2 C D Nxt Sunryz,
Only U Can Motiv8 Me 2 Apprec8 D Colors Of Lyf Dat No One Else Can.

I Want U 2 Know Dat Our Frndship Means Alot 2 Me.
U Cry I Cry
U Laugh I L augh.
U Jump Out Of Da Window.
I Look Down & Den
I Laugh Again
Jis yaad mein teri yaad nahi,

..
.
.
.
.
kya yaad nahi kuch yaad nahi,
.
.
.
.
.
.
.
.Teri yaad mein sab kuch
bhool gaye
.
.
.
.
.
.
.
..


Kya bhool gaye kuch yaad nahi:]
Molti Foam Ki Advertisemet Me Bachi Dua Krti Hai

"AY Khuda Meray Abu Salamat Rahain,
Ay Khuda Meray Abu Salamat Rahain"
Samjh Nahi Aati
Slamti Ki Dua
Foam K Metress Se Bachnay Ki Hai Ya Mom Se???