''bethay thay

''bethay thay
''bethay thay darya k kinary tujh ko bhulany fraz


..
..
achanak koi begerat peechy sey dhakka dey gya''
  

May, 24 2010     110 chars (1 sms)     3071 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.



Or han!
Aap kesay ho?
OR sb ghr waly? ;->


Congratulation!

Amir Khan Ne apni Film
K Second part k liay
ap ko Chun lia hai
Jiss Mai ap ka
Bohat Main Role Hai
Film Ka Name hai

Bayghairut zameen per
''tiger buscuit ''Hum to yunhi tiger Biscuit khaa rahay thhay ,

~*~Tamana~*~

Ek Larki humein baacha samjh k pappi dy gai''''
* TALAASH GUMSHUDA *
Nam, Arbab Rahim
umar ka koi hisab nahi kyu ke us ki umr k KUTE Mar gae,adres kuchre ka dabba rang kaala, Suar jesi shakal, 18 feb ko ghar se saikal pe nikla tha,.. jane kin gatron me chala gaya hy...
kisi bhi Bhai ya bahen ko dikhai de..SEEDHA GOLI maar de....shukriyaa . . . ;->
KBC ME SHARUKH NE MUJH SE PUCHA.
WORLD KA SABSE BADA ULLU KON HAI?
MENE 1 CRORE RS. THUKRA DIYE,
LEKIN TERA NAAM NAHI BATAYA
I really deeply wish tat u r here with me in my room.on my bed&lights is off & we get under the cover together.. 2 show u my glow in the dark watch
Arz Kiya Ha

Dar dar phirte han gam-e-ishq k maare

Wah wah

Dar dar phirte han gam-e-ishq k maare

Laa.do k lashkaraee
Jagg magg kapre sarae;-
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u ecchanged?
Sardar: oye, there was nobody
2 exchange in the lower birth..
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.
Do you know similarity between Dinosaurs and Decent girls?

Both don''t exist .

Nice Quote:

People says that you can''t live without love...





but I think....



oxygen is more important... ;->
... T R U T H ...

'''' GiRlS hAvE aN uNfAiR
aDvAntAgE oVeR mAn ...

If ThEy CaN''t GeT wHaT
tHeY wAnT
bY bEiNg SmArT,
tHeY cAn GeT iT bY
bEiNg dUmB ... ''''