Kuttay Kameenay..!!J

Kuttay Kameenay..!!J
Kuttay Kameenay..!!J
a marr, dafa ho.
teri shakal pehle din se he kameeno jesi lagi thi mujhe,
Chimgadar ki shakal walay,
Khabis Insan... ;->
  

May, 24 2010     149 chars (1 sms)     3492 views       Funny

more Funny SMS Messages

Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P
Biwi(Gusse Mein) Tumhare Dimaag Me To Sirf Gobar Hi Bhara Hai...!


Shuhar(Pyar Se) To Phir Itni Der Se Kha Kion Rahi Ho......!!??
Bv:ap nay pichlay sal eid par
meri ami ko lohay ki kursi di the.
Is saal kia irada ha.
Shohar: is saal us main
current chornay ka irada ha. :->

YAAD AAPKI NA AYE, AISA HUM HONE NA DENGE..

DOST AAP JAISA, HUM KHONE NA DENGE..

SHARFAT SE BHEJHTE REHENA HUMEIN SMS

VARNA HUM AAPKO CHAINE SE SONE NA DENGE ;->
zindgi ek peheli he
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-aur janab scroll kerne se solve nahi ho gi yeh
Check Out 3D Msg first time on mob
.
.
.
.
.
.
.
.
.
D D D..
NICE NA KAL 4D BEJUNGA!
I

Looked




4


U


Up






Down

Left


Right



Here



There



Everywhere


just




2

sprAy








MORTEIN.... ;->
How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->


pathan ki girlfriend ne usko message kya "I Miss U"



bohat dair sochny k baad pathan ne jawab dya:
"I Student U" =P ;->
shaadi k din kareeb aye to maha ko diting ka shaok hova .mein le ayi Sufi ko.kyunk sufi per aiteybar jo tha.subha hoi to dekha na Maha thi na sufi.
RONAY se chehre pr pimple prte hn
(.:'_':.)
TENSION se wrinkle prte hn
(='_'=)
Islye sada muskurao
muskurany se chehre pr DIMPLE prte
h. .*
(>'_'
80% Of The Final Exam Will Be Based On



The Lectures You Missed


And


The Books You Didn''t Read ... ;->


How True ...