Kuttay Kameenay..!!J

Kuttay Kameenay..!!J
Kuttay Kameenay..!!J
a marr, dafa ho.
teri shakal pehle din se he kameeno jesi lagi thi mujhe,
Chimgadar ki shakal walay,
Khabis Insan... ;->
  

May, 24 2010     149 chars (1 sms)     3497 views       Funny

more Funny SMS Messages



Really SmArt One


I May Not Always Love The One Who Loves Me.....

But

I Surely Do Respect Their Choice... =P ;)
U r Very special 4 me.
So i want 2 gift u N-73
.
.
.

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNN
Gin lena puray hy:-D


Meera says about Sania and Shoaib:





" Main bohat khush hun that both are






"Sports MAN:-D"
What Is Faster
Than A Coin Rolling Down A Steep Slope?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A Sheikh Running To Catch It..! :-)
yeh bat samajh main ayi nahi aur mom ne samjhai nahi! Main kaise mithi baat karoon jab mithi cheez khai nahi?

Yeh canda kaisa mamu hai jab mom ka wo bhai nahi?

q lambay baal hain bhaloo k kiyon us ki tind karwai nahi?
kiya wo ganda bacha hai? ya jungle main koi nayi nahi?

nani k husband jab nana haan or dadi k husband jab dada haan tu kiyon baji k husband baja nahi?

Yeh baat samajh main ayinahi aur mom ne samjhai nahi
Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..
SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
If MQM goes to Jannat, the News will be:
* 25 Janti gun-point per Mobile se mehroom.
* Aaj 20 Hooron ki chooriyan utarwa li gayen. Hoorain dehshat-zda.
* 17 Farishton se Shrab-e-Tahoor zabardasti cheen li gaye.
* Bhatta na dene per Jannat ka Darogha qatal. Uss ki bori-band Lash Shehed ki neher se bar-aamad.
* Altaf bhai na jahanam-ul-haram se telephonic khatab karte huye jantiyon ko Muttahid aur pur-aman rahne ki talqeen ki hai.

Paper mei is Liye Mere 100 Number Aaye hain pAppu...



Likh k Aaya tha...
" HAR SAWAAL KA Ek HE JAWAB ALTAF ALTAF " =P ;->

ITS GREAT TO BE A GIRL!

V can use tears as a threat. ;->

Most guys wont hit us. ;->

V can always find someone to pay for our drink. ;->

V slap hard. ;->

V''re tempting. ;->

V dont have to pay for dinner. ;->

V''re the subject of almost ALL the love songs. ;->

No matter how mean v r, v can always get someone to fall in love wid us. ;->

We dont always mean wht v say. ;->

V dont always say wht v mean. ;->

Our Handwriting is Always Better... ;->
DAWN 14 AUG 2018 ADv.

HEADLINES:
President General kayani decides to shed uniform.

PAK looses cricket series against Hong Kong.

Shaikh Rasheed n his wife Reema decided to join MMA.

President General Kayani to visit neigbour country Balochitan.

Meera''s 25th birthday.

9th death aniversary of sharefBrothers.

EX US President OBAMA & OSAMA had one father named BUSH LADEN.

Shoaib completes 12 years ban.

Imran khan still not satisfied.

Yaad Rakho:
TalaaQ kisi MaslaY ka Hal nahin hai..

.

Ager Bivi Se Ikhtalaf ho to uss ko "QATAL" Karwa do..

( Peer Asif ZaRdaRi )
Book:
Baghairti k 14 Asool..!!