Clinton, Tony

Clinton, Tony
Clinton, Tony & Musharraf died and went to hell.
Clinton called America. Bill 40 rs
Tony called to England. Bill 70 rs
Musharraf called Pakistan. Bill 1 re
Clinton and Tony asked the STD owner, why is this difference?
He replied: Hell to hell is local.
  

May, 24 2010     258 chars (2 sms)     3448 views       Funny

more Funny SMS Messages

What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir
1986 ki Girl: Mama Jeans Phen lo?
Mom: Na Baiti Log Kiya kahe gaye
2006 ki girl: MAMA mini skirt phen lo?
Mom: Pehn baiti Kuch tu Phen
Dil dey diya hai, jaan tumhein dein ghey,




Kanjoos aur kya chahiye, chalo yeh b wapis karo mein uss ko doon gha jissey sirf in ki hi zaroorat ho ghee
BREAKING NEWS:

Multan mein Aaj BARAF Giri.
.
.
.
.
.
1 Aadmi cycle par Baraf le kar ja raha tha.
Carrier Dhila Tha aur baraf gir gaye!
Jo Log Sms Wusool Kr Rahe hen Un Se Guzarish hy
K
Jawabi Sms
Laazmi irsaal Kren

Jawab Mosool Na honay Ki Surat men sms Ki Farahmi
Munqata Krdi Jaeygi.


Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
Marriage s like
going to Resturant
U order Ur choice
from d menu & then
look at d neighbouring table & wish
KASH YE ORDER KIA HOTA

Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
1st Frnd : Yaar Meri Biwi Bohat Ghussa Karti Hai

2nd Frnd :Meri Biwi Bhi Pehle BOhat Ghussa Karti Thi Ab Bilkul Nahi KAri

1st Frnd : Tumne Kya Elaaj Kya ?

2nd Frnd : Kuch Nahi Bas ITna Hi Kaha Tha K Burhapay Main Ghussa A Hi Jata Hai Tab Se Us Ne Kabhi Ghussa Nahi Kya :P
Can you guess, whats the ring tone of Osama..!






No !!not an Urdu song,







English music !! No ways..








It''s... Main yahan hoon, yahan hoon yahhan hoon yahaan.... ;->
Boy: Challte Chalte Yunhi Ruk Jata Hoon Main
Bethe Bethe Yunhi Kho Jata Hoon Main
Kya Ye Hi Pyaar Hy . . .???










Girl: Nahi Ye Kamzori Hy
Subha Shaam Glucose Piya Karo . . . ;->


Aj KATREENA KAIF ne Geo news ko
interview mai kaha hai
Agr SANIA, SHOAIB jese larke se shadì
ka fesla kr sakti hai,
to wo kon C sarhad hai jo mere or
''HumAyuN''
k bech diwar bane gi. . . =P ;->