Once a Lady was drinking COKE,

Once a Lady was drinking COKE,
Once a Lady was drinking COKE,
MACHAR falls in ,Lady takes it out.
Machar Says MAA!
Lady asks why did u cal me MAA?
Machar says" Main teri COKE se nika hoon"
  

May, 24 2010     162 chars (2 sms)     3354 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj k Baad Jis Kisi Ko
Bhi 10 Number Ka
Joota Chahiye Wo Is
Terha Maangey k
Mujhy


.


.


.


.


.


.


.

"BUSH NUMBERI"
Joota Chahiye ... ;->
U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live….
Mandir mein jaap karta hoon,
Masjid mein adaab karta hoon,
Insaan se kahin bhagwan na ban jaun
isliye roz tujhko SMS karke paap karta hoon
A Meaningiful Sentence Written At A Grave-Yard

"As You Are, So We Were,
As We Are, So Shall You Be. . . “

A Silent Msg For All . . .


Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)
Girls college ki building ko aag lag gayi.
College ki sub larkian door khari huns rahi thi kay chalo ab college to nahi aana paray ga
Lekin eik khubsorat larki
Ro rehi thi
Eik sir ny pocha
''''Beta! Tum kyun ro rehi ho?
Larki nay rotay howay jawab diya
Sir meri book mein "HumAyuN" ki picture thi ..
I am the Best I Can Prove It .

I Can see The Tea In Tea Cup Can u see The World In World Cup?

I Can Send My Address 2 ur Mobile Can u Send ur Mobile 2 my Address?
aik bandar ka bacha apni maan say:
maa main itna badsurat kyon hoon

maa beta khuda ka shukar karo aur,
usay dheko jo message pardh raha hai
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan
Jo log chand niklnay ka intezar kar rahy hain
Un
K
Liye
Arz hai k
.

.
Wo aaram
Karain

Kyon

K
.
.
.
Mera aaj ghar
Say
Bahar
Nikalnay
Ka
Koi
Irada
Nahi....
A Lover gives Love...

A Father gives Protection.. .

A Mother gives Life...

but A Real Friend gives

'' nice girls Cell No.''

That is frndship...

Now its a gud chance 2

prove your frnship.. ;)
Meri Shairi Me Itni Gehrai Hai,

Meri Shairi Me Itni Gehrai Hai,

Tum Sab ka Chance Phinish,

Kyun K,
Katreena Tumhari Parjhai Hai,