Once a Lady was drinking COKE,

Once a Lady was drinking COKE,
Once a Lady was drinking COKE,
MACHAR falls in ,Lady takes it out.
Machar Says MAA!
Lady asks why did u cal me MAA?
Machar says" Main teri COKE se nika hoon"
  

May, 24 2010     162 chars (2 sms)     3361 views       Funny

more Funny SMS Messages


Most interesting lines on T shirt of a girl,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Exuse me!
My face is above..... =P ;->
Soldier to General:
Sir!
A small enemy group is attacking..

General:
Quickly bring me my red shirt..
"After Enemyz Defeat"

Soldier:
Sir why d red shirt??

General:
In red shirt if i got shot, my soldiers would''nt see my blood so they wont b discouraged..

Soldier:
Sir 100 enemy tanks are attacking..

General:
Hurry up!
Bring me
My Yellow Trousers.... ;->
A husband gifted his wife a diamond necklace

and she didn’t talk to him for a month!!

.

.

.

.

.

.

.

Because that was the DEAL ..!
Larka apni Grl frnd sy: Janu 7up peene k baad kuch krne ko dil chah rha hy..

GF: (sharmaty hUe) krlo G
Larka:
) ' (
/ ) ).poooon
_/ /

GF: durr fitte muu :@
Bindas hoke Jeenay kaTension nahin lainy kaAchy sapny dekhny kaMast life guzarny kachurail se nahin darny ka....


Boley to


.


.


.


Mirror nai Dekhny ka
College is for knowledge
knowledge is for life.
life is for wife and wife is a knife which cut ur life so never choose ur wife in college life,,;->
Boys Philosphy . . .

Shaadi Aise Ghar Main Ho

Jahan Sasur Maaldar Ho

Aur Saas Beemaar Ho

Biwi Kaisi Bhi Chale Gi

Par Saaliya''n d Chaar Ho . . . ;->
Sardar ji ko sarak k kinaray peeshab kartay dehk kar 1 larki rasra badalnay lagi.
Sardar ji bole ,
" DARYE MAT AP JIS SE DAR RAHI HAIN USEY MAIN NE PAKRA HUA HA
> > B A d L u C k < <

I

W a n t

T o

K i L L

T h e

B i g g e s t

F o o L

O f

T h e

W o r l d

''B u t''

I

D n t

K n o w

Y o u r

A d d r e s s .=P;->

Lo G mera 1 or Sher Arz hai

Idhar B ''situm'' ho Gaya hai


Udher B ''situm'' ho Gaya hai


.

.

.

.
.
.
.
.
.
Message Delete kardo, sher khatam ho gaya hai.;-)
Q) Aisa kaunsa motion hai jisse insaan badaa uncomfortable ho jaata hai ??
.
.
.
.
.
Naa.. its not EMOTION
.
.
.
.
.
A) LOOSE MOTION :))
70 Years Old Man : Dil Chaahta Hay Ke Shadi Kar Loon.

Friend : Kr Lo

Old Man : Kisi Bewa Se Kr Loon?

Friend : Kisi Kunwari Se Hi Kar Lo,Bewa Apne Ap Ho Jaegi