Once a Lady was drinking COKE,

Once a Lady was drinking COKE,
Once a Lady was drinking COKE,
MACHAR falls in ,Lady takes it out.
Machar Says MAA!
Lady asks why did u cal me MAA?
Machar says" Main teri COKE se nika hoon"
  

May, 24 2010     162 chars (2 sms)     3363 views       Funny

more Funny SMS Messages


(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)

"Every woman needs a husband
because everyday every minute.....
Something goes wrong which
she can''t blame on
God or Government." =P =D
ek sharabi 3rd floor se niche gir gaya

log us k ird gird jama hogae
aur us se pochne lage- kya hua bhai?

wo bola-pata nhi bhai main khud abi niche aya hn...!
Teacher Female studant Se

Tabeydar Ka Jumla Banao..

Girl: Jhaphi Kut Ke Je Paven Ik Waar Gujraaa..

Sari Zindgi Rava Gi Tabeydar Gujraaaa....!!!
''Aaj Ke Baad Tum Mujhe Call Mat Karana,
Na Sms Karana, Baat Bhi Mat Karana,
Milane Ki Koshish To Bhul Se Bhi Mat Karana,
Kyonki Doctor Ne Mujhe
Mithi Cheejo Se Dur Rahane Ko Kaha Hai''
Shortest Fairy Tale In Da World.... ONce upun a time , A Guy Asked a Girl ," Will U Marry me "

She Said " No " & The Guy Lived Happilty Ever After :)
What Is
Pure And Simple
Definition Of
ACCOUNTING ... ?



1 + 1 = 2
(In Private Sector)


1 + 1 = 11
(In Government Sector)
''Usne mujhe rat ko jungle me akele chor dya faraz.
.
.
.
Ye keh kar k
Pyar kia to darna kia..?''
Mout k bad yaad araha hai koi,,,


cigratte meri kaber par jala rha hai koi,,,


ya Rab 2pal ki mohlat or de de,,,


akeley akeley
suttey lga rha hai koi....
Agar Tum 90 Baar Koi Gunaah Karo
Phir Bhi Sirf 45 Baar Pakre Jaoge . . .


Batao Kyun . . . ? ? ?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
Because










Sin 90 = Cot (Caught) 45 ;->
After The Blast At MARRIOT Hotel
Goverment Is Thinking
Of Suggesting A New
Name For The
Demolished
MARRIOT Hotel



















"Shaheed MARRIOT BHUTTO" ... ;->
U may HaV 10 pEoPle 2 Talk

U may HaV 100 pEoPle 2 Care

U may HaV 1000 pEoPle 2 Love

BuT u HaV OnLy 1 Crazy frnd who always Disturbs U ne time

N Thats me ;->