what is the name of bruce lee''s sister in law?

what is the name of bruce lee''s sister in law?
what is the name of bruce lee''s sister in law?
.
.
.
.
.
.sA-l33
  

May, 18 2010     72 chars (1 sms)     3075 views       Funny

more Funny SMS Messages

Chor 1 Ghar Mei Chori Karne Gaya,

Tijori Par Likha Tha..

" TIJORI KO TORNE KI ZARURAT NAHI,

452 No. LAGAO AUR SAMNE WALA LAAL BUTTON DABAO,

TIJORI KHUL JAYEGI "

Jaise he button dabaya alarm baja aur police aagyi.

Jate waqt chor malik se bola..






"AAJ MERA INSANIYAT SE VISHWAS UTH GAYA" . . . ;->
3 bacho ki ma ne 3 bacho k baap se shadi karli,

hasti khelti jindgi ki barbadi karli.

Din ache ho gaye 3 aur bache ho gaye,

ek din office ki ghanti khadki.

Aage se patni bhadki,

"aap vaha bethe kalam ghasit rahe hain

aur yahan aap k bache aur mere bache milke

hamare bacho ko peet rahe hain!"
Boss: (to employee) - Experts say humor on the job relieves tension in this time of down-sizing, Knock, Knock.
Employee: Who''s there?
Boss: Not you anymore.
Boss-Ek Accha Mirror Leke Avao Jisme

Muje Mera Chehra Dikaye De

Sardar-Boss Mai Sab Dukan Gaya Per Sabme

Mere Hi Chehra Dikha

Apka Chehra Diknewala Nahi Mil
Ek Molvi: Film actor se masjid ka chanda mangne gaya

Actor: aap log tu kehte hain k hamara pasia haram ha?

Molvi: g in isi liye in paison se hum "Latreen" banainge
''2 Hijade Shaadi Ki Badhai Dene Gaye.
Haye-2 Main To 1100 Lungi.Dusri Boli 2100 Lungi.
Piche Se Pathan Bola Abey 2310 Le Le Usme FM Bhi Hai.''
Beta: Papa Apki Love Marrige Hui Thi Na?

Bap khush ho kr:
G Beta ApKo Kaisy Pta?

Beta:Wo AapKi Shadi Or Meri Date Of Birth Men Sirf 6 Months Ka Farq Hai na..!
A Lady Geting
Sntimental Feeling
While Watching A
Beautifu Luv Story
Her Hubby Leans Over
& Whisprs Dose 3 Ltl
Wrds Tht r On His Mind





















Pass d Popcorn ;->


Breaking News:



Pakistan cricket team has complained in ICC about australia that:



Ye baray larkay le aye they hum jabi haar gay..:->
Smndr me pani
Pani me fish
wah!
Wah!
Wah!
Ja tujhe bye-bye
TERI GRL FRD KO KISS!ab b kaho
WAH
WAH
WAH!!!
Ghajini me Aamir khan ne apko kia msg deliver krne ki koshish ki hai?


Nahi pata..?


Aray bhai yehi,

K Ab ganjay bhi maang nikaal sakte hen....;-)
Taliban Taliban
Yes Papa


Explosive Bomb
No Papa


Telling Lie
No Papa


Open Your Jacket


Thaaaa Thaaaa Thaaaa.... =P =D