.Mere Nana ne ye keh ker mujh se rishta tor dia Faraz

.Mere Nana ne ye keh ker mujh se rishta tor dia Faraz
.Mere Nana ne ye keh ker mujh se rishta tor dia Faraz

.

.

.

.

.

.

Moong phali mein dana nahi. hum tumharey Nana nahi...
  

May, 25 2010     146 chars (1 sms)     3433 views       Funny

more Funny SMS Messages

"MY Principle"

If someone throws a stone at you, throw a flower at him....

But, make sure that the flower is still in the pot.....!!
Bari Mushkil Se

Hum Aap K Liye

Aasmaan Se Taare Torne Gaye

But

Wahan Ja Ker Yaad Aaya

k

Shopping Bag

to

Ghar Bhool Gaye
Pathan to his friend:Yara humko film mein kaam karne ka bara shok hai.

Friend:Yaar Tumhein konsa role pasand hai ?

Pathan:
.
.
.
.
.
.
CHICKEN ROLL.
Life Is A Card Game


During d 1st Half
Of Whch
V Get Brthday, Valentine''s Day,
Bst Wshes, Frndship n
Wedding Cards

&

During 2nd Half
Get-well Soon Cards ... ;->
Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.
Chaar Haathi He.
3 Haathi Laal Chaddi Pehne Hue He, Aur Ek Ne Pili.

Bolo Aisa Q ??

.
.
.

Q Ki Jungle Me Sale He... 3 Laal Chaddi Pe Ek Pili Chaddi Free He :)

A man jumped into the sea n never came out.
2nd man also jumped in,

he ws drowned too.
Panjabi scientist wrote da conclusion:

Human beings r soluble in water.!
Dil say. Shukria,
Hai
Akilmand
Or
Sweet
Wala
Bhejnay
msg
ye
or
hu
bwakuf
wala
pernay
msg
ulta
me
k
hu
kehta
halfia
"mai"
Ab plz nechay se uper perho.
143 means?
Do u want to know
what it means?
Press Down..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It means
ONE HUNDRED AND FORTY THREE.
Tomorrow I will teach u 144.
Jab kabi b


aapki larai


10 logon se ho to




ghabrna mat


bus mujhe bula lena








b coz














ma ne kabi kisi ko maar khate nahi dekha ;->
Wo ankh bohat payari thi jo hum ne us ko mari thi
Wo joti bohat bahri thi jo us ne hume mari thi
Hum to muft main e pit gaye Ghalib
Hamain to ankhon ki bimari thi.
Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->