.Mere Nana ne ye keh ker mujh se rishta tor dia Faraz

.Mere Nana ne ye keh ker mujh se rishta tor dia Faraz
.Mere Nana ne ye keh ker mujh se rishta tor dia Faraz

.

.

.

.

.

.

Moong phali mein dana nahi. hum tumharey Nana nahi...
  

May, 25 2010     146 chars (1 sms)     3444 views       Funny

more Funny SMS Messages

Machar ne jo katha to dil mein junoon tha,
Khujli itni huyi,
Dil bay sukun tha!
Pakda to chod diya ye soch kar..
Ki sale ke rago mein apna hi khun tha.
A Finance Faculty Asked His Student..
"Which Is The Most Important Law Of Finance For Starting A New Business ?? "

Student Replied..
"Father-In-Law !!"
A Man Can Be Happy Wid Any Woman . . .


As Long As





He Does Not Love Her . . . ;->
Wo bewafa hai to kiya hua?
Mat bura kaho usko
.
.
.
.
Kisi aur se "DOSTI" kro,
DAFA kro usko ;-)
Teacher: Wo 3 Lafz Batao Jo

Sab Se Zyada Boley Jatey Hain?

Student: Mujhe Nahi Pata.

Teacher: Shabash, Baith Jao..!
"WAFA" Se PYAR Mat Karna,


Kion Nahi Karain.?

Kion K,

Bin MAUT Maare Jaogay!?

Kion.?










ARAY BHAi!

''WAFA''

OSAMA BiN LADEN Ki BETi Ka NAAM Hai..
''Upcomng Horor Movies!

1.EXAM KA KHAUF
2.TADAPTA STUDENT
3.SHAITANI BOOKS
4.SADMA RESULT KA
5.NEEND KI MAUT
6.PYASI EXAMINER
7.PASS HO NA HO''
6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend's gun & He'll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP: U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;) :-)


Upcoming Professions of our Cricket Heroes!

Salman butt: Waiter in PC
Imran farhat: Work in juice corner
Younus khan: Naswar frosh
Shoaib malik: Malik paan shop
Omer akmal & kamran akmal: Akmal''s Electric store
Shahid afridi: Boom boom toy shop
Abdur razaq: Churan wala
Umer gul: Plumber
Saeed ajmal: Naan tandoor
''Aap ka chalna, aap ka hansna,

aap ka daikna,daikh kar muskrana,

ankain milana,nigain churana,

aap ka bolna, aap ka khana pina,

hata k aap ka chalte chalte murna

..........uf kuch to sahi hota.''


Mummy Dady and Baby sitting Together,

.

Q?

.

Taa K
Mummy Dady Se,
Dady Baby Se,
Baby Mummy Se,
Dady Mummy Se,
Baby Dady Se,

ZONG k Baghair Bhi Baat Kar Saken. :-)
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir