Santa: Ghar ka saara

Santa: Ghar ka saara
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do, mere dost aa rahe hain.
Jeeto: Kyon! Aapke dost chura lengey?
Santa: Nahin, pehchan lengey.
  

May, 22 2010     148 chars (1 sms)     3258 views       Funny

more Funny SMS Messages

What''s Better Then

"PRESENCE OF MIND"

In Case Of Accident .... ???


.


.


.



.


.


.


.

"ABSENCE OF BODY" ... ;->
agar koi larkee roothi ho, aur bar bar mananein par b na maney,

par achanak wo man jaye, aur app sey meethi meethi batein karney lage to iss ka kya matlab ho ga

"uss ko aap kee jaib mein money nazar aa ghayee hai jo ussey pehle nahee dikh rahee thee"
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->
DUSHMAN wo jo marwa de,TAKLEEF wo jo tarpa de,TEACHER wo jo saza de,OUNG wo jo sula de,HADSA wo jo dara de,DOST wo jo DOST ko 250 wala card dalwa dehru?
Sometimes When We Cry,No One see r tears, ;-(

Wen we r woried
No One see r pain,
:-(

Wen We r happy
No One see r smile, :-D

Aur
js din result ata hy tou P0ra khandaan phone kr k puchta hy kaisa rha result.


('_')
<)'(>
_/ \_ Dekh yr tbi gusa ata hy:
Jony Jony
Yes Baba
Dere Is No Msg
Why Baba
Remove Ur Simcard
Quick Baba
Put Ur Cell In
Well Baba
Clap Ur Hands
Ha Ha Ha
Friedship is just like wine.. as it gets older it gets sweter.. just like you and me.. you are gettind older and i am getting sweeter
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."
Dosto Me Ap Ko Ek Zarori Bat Btana Chahta Ho.
Takey Pchlay Saal Ki Tara
Apko Afsoos Na Ho
Ramzan Aa Chuka He
Jis Ne B Meri Aftari Krni He
Mjhy Abi Bata De!
A sardar saw a beautiful girl,
He went there and kissed her!!
Girl(Angerly): Hay! What are you doing??
Sardar: B.Com Final year!
sheesha ho k kaanch ho,
tum ko na koi aanch ho,

aur dua hai k milein tujhe pyar karney waliyan,
k jin kee tadad 7 ho ya kam az kam paanch ho
Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo