Santa: Ghar ka saara

Santa: Ghar ka saara
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do, mere dost aa rahe hain.
Jeeto: Kyon! Aapke dost chura lengey?
Santa: Nahin, pehchan lengey.
  

May, 22 2010     148 chars (1 sms)     3257 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar writing passive voice of "i made a mistake"

He wrote: i was made by a mistake.
Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)
Banta was amazed to find Santa playing chess with his dog.
He watched the game in astonishment for a while.

"I can hardly believe my eyes!" Banta exclaimed.

"That"s the smartest dog I"ve ever seen."

"Nah, he"s not so smart," Santa replied.

"I"ve beaten him three games out of five"
Sardar car ki battery change karwane gaya ...

Mechanic - Sahab, Exide ki daal doon ?

Sardar - Nahin yaar, dono side ki daal de, warna phir problem hogi.
What Did 0 (Zero) Say To 8(Eight) .?
.
.
.
Any Guess !
.
.
.
No !
.
.
.
NoT To WorrY !
.
.
.
iT''s Said !
.
.
.
NiCE BELT . . . ;->
Everything Is Possible In This Universe, Nothing Impossible.
.
.
.
.
.
.
Wana Example ?
.
.
.
.
.
.
Very Simple Yaar,
.
.
.
.
.
.
Imran Hashmi In Jannat.["!"]
Ek hindu fauji ne jahaz se chalang lagaty huye kaha "JAI KALI MATA KI".

Kali Mata ne kaha: "CHAL TERI MAA KI" Ab to main bhi Fair & Lovely lagati hon.
Teri Jheel Si Aankhon Me. . .




Doob Jaaane Ko Dil Chahta Hai








Agar Yaqeen Nahi Aata
Tou Suno




















"GHURRRUP" . . . ;->


Shohar: Tum Sunya Ki Bad-surat
Tareen Makhlooq Ho
Biwi: Aur Tum Dunya k Bad-tareen
Sharabi Ho ..
Shohar: Magar Main Tou Kal Se
Sharab Chorh Raha Hoon ... =P ;)
Lo0gon ki beghairtian to check kro
zara. . .
PAppu

.

.
Maiyat mai aker p0chte hain khana kub lagega... ;->
Husban: Darling! tum mujhe aik jagah se boht achi lagti ho.

Wife(khush ho k): Kahan se?

Husband: dooooooooooooor se...
Ab PARHAI soch samaj k chorna Pappu,

kyou k....?

GADHA 60,000 ka or
reri 40,000 ki hy.:-D