One day a sardarji

One day a sardarji
One day a sardarji was sitting in his office on the
thirteenth floor building when a man came running in
to his office and shouted "Santa Singh your daughter
Preeto just died in an accident" Sardarji was in
panic.Not knowing what to do he jumped from his office
window. While coming down when he was near the tenth
floor he remembered he didn''t have a daughter named
Preeto. When he was near the fifth floor he remembered
he was not married.When he was about to hit the ground
he remembered he was not Santa Singh.
  

May, 22 2010     525 chars (4 sms)     3460 views       Funny

more Funny SMS Messages


Boy:Sir Ap Apni Beti Ki
Shadi Mjh Sy Kr De''n
Me Ap ko Us k Wazn k
Brabar Sona Dunga
Sir:Mjhy Wqt Do
Boy:Sochny k Liye?
Sir:Nhi Beti Ka Wazan
Brhane k Liye ;->
When Stars Shine at Night in the Sky,
My Body Blasts Like a Bomber.


Is Sher Main Mohtarma Naseebo Laal Farmati Hain K:

Jado Raat Nu Niklan Taray,

Mera Badan Patakay Maray. :-)
Kya aap confidence se chalte hai...

kya aap penalty bharte hai...

kya aap mobile ke bill se darte hai...

To aap sms kyon nahi karte hai?
Kehty hain aurat k haath mai barkat hoti hai...
Sahi baat hai...
kiyo k 3 inch ki cheez hath mai do to 9 inch ki kar deti hai....

.

yani k "Chapati".
Height of Stupidity


Q: Why do women wear skirts and men pants.?????


coz if guys startd xposin'' then no one wld''ve been alive!!
''Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Wah...

Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Par kabhi socha na tha k SURPRISE main apna Husband saath layegi.@''
If U Hve Any Problem

Mujhy Batao
I''ll Help U (:


If U Don''t Hve Any
Problem !

Tab Bhi
Mujhy Batao





I''ll Create Problem










Aakhir Dost Hoty Kis
Liye Hyn ...
Teacher-Apko Shahrukh Khan Ki Movie

RAB NE BANA DI JODI Se Kya Lesson Mila?

Student-Ummeed Mat Haro

Shadi K Bhad B Ladki Pat Sakti Hai.
Chand
Or
Main..

Dono Ka Ek Sa
Muqaddar Hai..

Wo Asman Pe
Tanha To Main
Zameen Pe Akela..

Wo Roshni Mangay
Suraj Se..

Or Main Mohtaj
Houn K.E.S.C?
interviewee;wat z ur date of birth?sardar;nov 28.interviewer;which year?sardar;abey ullu everyyear.

''DEKHO NA
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KISI NEY BLANK SMS SEND KIYA HAI YE BHI KOI SHARAFAT HAI KYA?''
''SMS kerne pe jo marte hain,
Call kerne se jo darte hain,

BADLUCK to dekho..!!
aisy KANJOOS dost mere hi palle parte hain,''