Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Es Dil Ki hy ek " CONDITION"
Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Jisme Nahi har kisi ko " PERMISSION "

Sirf ap Jese Dost ko hy " ADMISSION "

Who Be Bina " DONATION "

Just Maintain " GOOD RELATION "
  

May, 22 2010     173 chars (2 sms)     3559 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bolaa dukaan-daar,ke kyaa chahiye tumhain

Jo bhii kaho ge merii dukaan per wo paoge

Maine kahaa ke kutte ke khaane kaa cake hai

Bolaa yahiin pe khaaoge yaa leke jaaoge...
QUAID e AZAM k 14 points main se koi 3 apnay alfaaz main bayaan karain...???

1- aayenda aeen wafaaqi larkiyon ka hoga jismain larkiyon ka larkon ki taraf dekhna aam hoga...

2- tamam larkay aur larkiyon ko coaching k bahar kharray honay k pooray haqooq diye jaayengay..

3- tamam logon ko mere mazaar pe date maarnay ki khulli azaadi di jaayegi...
_.-"-._
/ === \
[ {@ @} ]

LO !
YE HELMET PEHEN LO , HAAJI
PATTHAR MAARNE WALAY HAIN:-
GEO SURVEY REPORT . . . .

Aaj Kal ''''MACHAR AUR MAKHIYAN'''' Din Raat Dekhe Ja Rahe Hyn


Humare Numainda GEO Ki Tafseelat K Mutabiq Un Ka Kehna Hai

''''Mehangai Ne Kamar Torr Di Hai
Is Liye Over Time Lagana Par Rha Hai''''


GEO MUSHARRAF Sab Ko Kaam Pe Laga Dia . . . ;-
mujhe jab b tumhari yaad aati hai to


to


to

to


mein Animal planet dekhta hoon,,,,
Aik Dost Toilet Ma Dosra Bahir Sa Awaz Da Raha Ha Ka Jaldi Ker

Ander Sa Awaz Ati Ha

(Tatti Abi Baqi Ha Meray Dost) :-)
Love Is Second Mistake Created By GOD!!!



Of Course Girls Are First!!!



But The Fact Is That Both Are Beautiful Mistakes..!;)
God made a daylight n is called Sun, God made a entertatemaint n is called Fun, God made a nightlight n is called Moon, God made a U and is called Cartoon.
Plz don''t read this Nahi to ho jayega Kya? Arre wahi jis se hum darte hai ? ? ? wahi jo is umar me aksar ho jata hai ? ? ? dekha ho gaya na ? ? TIME WASTE!!
BOY1: YAAR LARKI KO I LOVE U KEHNE KI SAB SE ACCHI JAGA KON C HAI:?

BOY2: MAZAAR.

BOY1: Q?

BOY2: QK WAHAN LARKIYON NE CHAPPAL NAI PEHNI HOTI
Chandi ka ghora soney ki lagam
Msg parhne walon ko mera salam
7up,Sprit peene walon kabhi paani bhi piya karo
Free k Msg parhne waly kabhi msg bhi kiya karo.
When I was born
Devil said…Oh Shit!!!
Another GOOD PERSON!!!..
&
When u were born devil said …
Oh Shit!!!!Competition…!!!