Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Es Dil Ki hy ek " CONDITION"
Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Jisme Nahi har kisi ko " PERMISSION "

Sirf ap Jese Dost ko hy " ADMISSION "

Who Be Bina " DONATION "

Just Maintain " GOOD RELATION "
  

May, 22 2010     173 chars (2 sms)     3571 views       Funny

more Funny SMS Messages

Flatter me ,and I may not believe you.
Criticize me, and I may not like you.
Ignore me, and I may not forgive you.
Encourage me, and I will not forget you.
Love me, and I will be forced to love you.
Mohabat Itni Karu K Farq Na rahe

Intezar itna karu k Waqt na rahe

Bahrosa itna karu k Shak na rahe

Aur

aur

aur

Miss Itna karu k Dooooori na rahe :) :)


Dekhene Do Apne Chere Ko Jee Bhar Ke Hamain
FARAZ.......



Muddat Huwi Hai In Aanhkon Ne Koi BEGHARAT Nai Dehka....
Mulana Fazl-ul-Rehman Reporter Ko Interview Dete Huey . . .

Reporter: Aap K Haath Main Hamesha Tasbeeh Hoti Hai Aap Kia Parhte Hain Tasbeeh Par ?

Mulana: Main Ayatal Kursi Parhta Hoon

Reporter : Aap Itni Jaldi Jaldi Ayatal Kursi Parh Lete Hain

Mulana: Main Waqt Ki Kami Ki Wja Se Kursi Kursi Parhta Hoon ;->


Jubse tumhe dekha hai,

Mera

Raat ko
Din ko
Subha ko
Sham ko
Khate waqt
peete waqt
Sote waqt
Jagte waqt

Hans hans k bura haal he
once there was a crow,
nashe wich betha se oh,
usne peg laye c do,
Oh tally gaya c ho,
ik chidi rahi c ro,
crow ne ched diti c oh,
chidi de piyo ne fir kutteya crow,
crow sharminda gaya c ho,
hu chidi nu behan kehnda hai oh...

Moral:- PEG LA KE KISI DE DHI BEHAN NU NAA CHEDO...
BOY:
Ae Bewafa Tu Ne Dil Jala Dala
Dil Jal K Raakh Hogaya


GIRL:
Teri Ye QUrbaani Bekaar Nahi Jayegi
"RAAKH"
Idhar Bhej De "Bartan'' Dhoney K Kaam Aayegi . . .
DiL Ne KahA
ChALo SMS KarAin,

SochA!!
" Dil To PagAL Hy "

Phir KhAyAL AayA
ChALo Koi BAAT Nhi,

JiSkO KarnA Hy..

.

.

.

.

Woh B To
PAGAL He Hy.. ;->
Height Of Dieting/Balance-Diet

.

.

.

Order Double Cheese Burgers

Larg Fries

And

A Diet Coke ... ;)
Teacher:
Bare hokr kiya bano gye?
Pathan:
Mera bap kehta hy jtna marzi parh, wo nahi ban sakta jo chahta hy.
Teacher:
Kiya banna chahty ho?
Pathan
"LADY DOCTOR"
ek molvi england night club me chala giya

wahan ja kar khoob nacha aur nachne k baad bola.







oe! koi menu ae te dassey j a URSS kehrey baba gi da ae...!!!

Ek Pathan:
Jab Hum Chota Hota Tha Tab Hum Ye Darakt Par Char Jata Tha

Dosra Pathan:
Wo Kaisy?

Pathan:
Us Waqat Ye Darakt B Chota Hota Tha. . . ;->