Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Es Dil Ki hy ek " CONDITION"
Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Jisme Nahi har kisi ko " PERMISSION "

Sirf ap Jese Dost ko hy " ADMISSION "

Who Be Bina " DONATION "

Just Maintain " GOOD RELATION "
  

May, 22 2010     173 chars (2 sms)     3577 views       Funny

more Funny SMS Messages

Impressive quote..


"Zruri nahi k agr aap ki shakal yateemo
jaisi hai to aap ko accha rishta nahi mil skta"





SHOAIB MALIK


Bohut udas he her shakhs tere jane se,
Ho sake to laut aa kisi bahane se,

Tu lakh khafa sahi magar ik bar to dekh,
Mohalay me Kitna kachra jama hai tere na any se.
Teacher: Tm Class Me Ghada Kyn Le Aaye?

Studnt: Sir, Ap Ne Hi To Bola Tha

K Ap Ghade Ko B Insan Bana Dete Ho

So Mai Isi Lye Is K Le Aaya Hun. :-D
Oh tErI...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aaj bAdI ThAnD hAi ..
rAjAaAi uDh Ke sO JaA.->
Ae Meray Rabba
"Day çarry Dabba"

Ae Meray Moula
"Day 86 çorolla"

Ae Meray Moula
"Sutt Bumb Da Gola"
"Na Raway Board,"
Na Pavy Result Da Rola
an arab was being interviewed at a US checkpoint.
you name pls. " abdul aziz "
sex? " six times a week!! "
no, no, I mean male or female! "
doesn''t matters, sometimes even camel!!! "
Us Ne Ye Keh Kar Fried Cockroach Khila Dya Ghalib...
.
.
.
K.
.
.
.
Har Cheez Meezan Main Achi Lagti
Hay ..


Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:

1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man

2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits

3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also

4.do ro do chaar.
give and give four.

5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:)
Tired Of Many Greetings That Comes
Like

Good MOrning

Good After Noon

Good Evening

Good Night

& So On

Now Here''s My Simple Fresh Line

''''Can U Smile 4 Me Once. . . ?'''' :)
Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"
Father:baap

son:abu telephone kis ne bnaya?

Father:Garaham bell ne.

Son:us k baap ne q nai bnaya?
how to avoid bad dreams @ night...?




very simple yaar




dont remember ur face b4 sleep...
& remember my face for sweet dreams... :-)