Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Es Dil Ki hy ek " CONDITION"
Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Jisme Nahi har kisi ko " PERMISSION "

Sirf ap Jese Dost ko hy " ADMISSION "

Who Be Bina " DONATION "

Just Maintain " GOOD RELATION "
  

May, 22 2010     173 chars (2 sms)     3566 views       Funny

more Funny SMS Messages

o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam





Arz kiya hain
--o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam








wa bhai wa

o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.










Sbhe ka khana abhi nahi hua hajam ....;->

Is qadar hum zindagi ko manany nikly,

Uski chahat k hum pagal deewany nikly,

Jb b usy dil ka haal sunana chaha,

Honton se Nasibo Lal k gany nikly... ;->
yeh tha bada bhari..


marie se nahi banta khari....




char payyo pe chalti hain lori[truck]






ab tu jake karle ghade ki savari....;->
E
k kaam karo








































































is MSG ko delete kar do is may kuch nahi hai. ;->
Who Wants 2 B A
£MILLIONAIRE£

Let“s play?
Q.Ap sms koun nahien kerti:

A.Kanjocee
B.No Balance
C.Dil nahien kerta
D.jaan boj ker

50/50

Phone a friend?

Ring me! I will tell you!
Wishing u 12 months of happiness,
52 weeks of fun,
365 days of laughter,
8760 hrs of Gud luck,
525600 min of joy,
31536000 secs of success in 2006 & always
You Know That
Old Saying

"Strike While The Iron
Is Hot ??"

Well That''s A Pretty
Dumb Sating

Coz

"I''ll Betcha
A Cold Iron Will Hurt
Like Hell Too" ;->
Pakistan Me New FiLM Releaze Ho Rahi Hai
"LIbas"














Lekin Pori FiLm Me Nazr Nai Aya.
Us ki ankhon mein lagta tha k mery pyar ka nasha hai
"paPpu"



Wo to baad mein pata chala kameeni CHARAS peeti thi... ;
Ager Koi Cute Larki

Apko
" I LOVE U " Bole tu

3 Baatain Ho Sakti Hain ..

1. Uski ankhain kharab hain

2. Woh Pagal Hai

Ya

3. Woh Tumhe HAMY Samjh Rahi hai :)
Dil ko Dil se Rah Hoti Ha ...

...

...

...

...

...

...Ghubara phatay tu THaaa Hoti ha :)
My Heart Problem Has reached such a critical Stage that doctor says there are only 2 option left

I.C.U

Or..?

U C Me !!!