Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Es Dil Ki hy ek " CONDITION"
Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Jisme Nahi har kisi ko " PERMISSION "

Sirf ap Jese Dost ko hy " ADMISSION "

Who Be Bina " DONATION "

Just Maintain " GOOD RELATION "
  

May, 22 2010     173 chars (2 sms)     3556 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Aik Ladki darya par nahane gayi uska kutta bhi 7 tha.

jiska name tha "KUCH KUCH"

nahate waqt kutta iske kaprey le kar bhag giya wo nangi uske piche bhagne lagi.

Raste me 1 Phatan mila wo us se boli Khan Sahb ap ne mera KUCH KUCH deka.

Phatan: Wai Qurban hum ne to tumhara sab kuch deka.''
Man1- I Told My Wife D Truth Dat
I Was Seeing A Psychiatrist
Man2- Thn
Man1- Thn She Told Me D Truth Dat
She''s Seeing A Psychiatrist, 2 Plumbers
& A Bartender ;->
BHIKARI:Saab Rs.6 dedo coffee pina he

MAN:kyu 1coffe to Rs.3 ki he

B:Saab sath me girl frnd b he

M:bhikari hokar b GF banali

B:Nai saab GF ne bhikari banadiya
3 Sardars talking about Aids1) Mai to condom k bina karta nahi.2) Mai to ungali me bhi condom pehenta hu.3) Mai to bilkul risk nahi leta Parosi se karwata hoon.


Tu Hay Harjai To Apna Bhi Yehi Toar Sahi . . . ! !

Tu Nahin Aur Sahi, Aur Nahin, Aur Sahi . . . ;->
Ek Chota Baby Apni Mummy Ko Kehta hai .

" IS MaiN kia hai Mumy ? "

Mumy: ais main mera Pyara sa Baby hai

" Itna hi pyara tha tu kah kyo liya? " :P lolx

___@
___/_DON_\___
[_(@)______(@)



DON Ki Car Se Cheeni Nikaalna,
Mushkil He Nahi Namumkin Bhi Hai.


Kyon?


Kyon K

Don Khud Ek Pao Cheeni Le Kar Ja Raha Hai. :-)
Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

1 – Wo Jinko Achha Yaar milta hai.


2 – Wo jinhein sachha Pyaar milta hai.


3 – Wo jinhein mera Scrap baar baar milta hai
Kitney Masoom Hain Is Shehar K Log. . .


Khud Paadd Mar K Poochtey


Hain Bo0 Kahan Se A Rahi Hai..
Yar apki Eik Photo
Chahiye,




Kitab Per Lagani Hai,





Kitab Ka NaaM Hai,







" QaBaR Ka AaZaB".

1 pagal dusre pagal se (maiyusi k sath):

Sab log hamen pagal kyun kehte hain?

Dusra pagal:
Tu dafa kar yaar. Yeh le lemo ki lassi pi....!:p
TV on kro.
Multan main girls colleges me larai ho rahi hai

Sub girl lar rahi han

Sub keh rahi hain "hAmY" maira hai
.
.
Uff ye larkiyan b na.... ;-)