A man had a "Gin"

A man had a "Gin"
A man had a "Gin" 1 day the Gin asked him "Mere Aqa! koi Hukm dein?" Man thought n said:"make a road for me 4m my home 2 USA"Gin: "Mere Aqa This is very difficult, as huge jungles mountains n sea come on the way so it is very difficult".Man:"ok meri BV ko mera tabey farman bana de"Gin foran bola:"Sir Road single banani hai ya double".
  

May, 22 2010     337 chars (3 sms)     3466 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wo love love likhti rahi

Me leave leave parhta rha

Wo kiss kiss likhti rahi

Me kash kash parhta rha

Wo shadi kar k chali gai

Me language course he krta rh@
Zrore to nai kahdun SMS sy dastan apni<

Ye lo no.03343004071-zaban or bh hoti hy azhr tamna ki
Wada kro...

Wada kro k tum zindgi ki har cheez mujhsey share kro gy.

Wada kro.

Khushi,

Ghum,

Dukh,

Sukh,

DarD,

Or

Apne mobile ka balance B...!!!

wada???:p


Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p
Ek bacha khait main aalu nikalnay
main dada ki help ker raha tha
thak ker bola.
" aap nay yeh sab zameen main dabaiy
he kion thay ."=P;->
What Is
Pure And Simple
Definition Of
ACCOUNTING ... ?













1 + 1 = 2
(In Private Sector)












1 + 1 = 11
(In Government Sector)
;->
Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"
Sardar:
Why Are You Standing Below
A Tube Light With An Open Mouth?

Pathan:
Because My Doctor Advised Me
Today's Dinner Should Be Light.:-)

Most interesting lines on T shirt of a girl,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Exuse me!
My face is above..... =P ;->
Most Innocent & Heart Touching
lines said by a Truely Loving Girl
to her lover boy friend at Break up

Kuttay Kameenay..!!J
a marr, dafa ho.
teri shakal pehle din se he kameeno jesi lagi thi mujhe,
Chimgadar ki shakal walay,
Khabis Insan... ;->
PATHAN to Doctor:
Mujh ko 1 problem hy


DOCTOR:
Khy?


Pathan:
Baat krte waqt Aadmi
dikhaai nhi deta.



Doctor:
Esa Kab hota hay?


Pathan:
Phone krte waqt.
"I terrorist From My Soul Constipation".

Tarjama

"Mujhe dar lagta hy meri rooh qabaz hone".