A man had a "Gin"

A man had a "Gin"
A man had a "Gin" 1 day the Gin asked him "Mere Aqa! koi Hukm dein?" Man thought n said:"make a road for me 4m my home 2 USA"Gin: "Mere Aqa This is very difficult, as huge jungles mountains n sea come on the way so it is very difficult".Man:"ok meri BV ko mera tabey farman bana de"Gin foran bola:"Sir Road single banani hai ya double".
  

May, 22 2010     337 chars (3 sms)     3471 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan Ne M.A mai 1st Position Li:

Teacher ne pocha: Ab Agay Kya Karne Ka Irada Hai?

Pathan:

.
.
.
.

Bachpan Se Shoq Tha
K
CHOWKIDARI Karon.
HUGLI HUGLI

DUGLI DUGLI

BUGLI BUGLI

SUGLI SUGLI

UGLY UGLY
Busssssssssss!!!


hans mat.....yehi rang kala kerne wala mantar tu ne perha lia he na......KAALLIIYYAA
man:I''d like to buy som dog food

Salesman: do u''ve dog?

Man:Yes

sale:Wr?

Man:home

Sale:i''m sory cnt sel u unles i c dog.Store policy

next day

man:do u''ve cat food?

Sale:whr''s cat?

Man:home

Sales:sory can''t sel u unles I c cat

3day man walks in wid bag

Sale:Wts in bag?

Man: put ur hand in

Sale:It''s warm and moist Wat is it?

Man: p0tty!! I need toilet paper.... =P ;->
1 Aadmi TeleScope Se Aasman Dekh Raha Tha,

PATHAN B Usse Dehaan Se Dekh Raha Tha,

Achanak 1 Tara Tuta,
PATHAN Zor Se Chilaya."Wah ustad Kya Nishana Lagaya Hai.
Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge Qawali...

Zong! 1st Sep Se Balance Check Karne Per Charge Laga Riaaa Hy

Jazz! Gaon Mei Ghanta Package Per Degree Bant Riaaa Hy

Ufone! Her Hafte Naya Ad Bana Riaaa Hy

Warid Glow! Feel Free Ka Nara Laga Riaaa Hy

Telenor Djuice! Tou Din Aur Rat Ko Ek Bana Rahaaa Hy

Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge
Qawali... =P ;->
"students Vs teacherz"..
.
.
When We R in class, We R ''students'',
When They R in class, They R ''scholars''
When We corect Our writing, its ''overwritting'', when They corect their, its ''correction''
When We copy from otherz, We R ''cheaters'', when They copy, They R ''quotes''
When We joke in class, We R ''jokers'', when They joke, They R ''witty''
When We Don''T Do Our work On time, We R ''sluggish,''
When They Don''T Do, They R ''busy''
.
.
Kya Ye khula TAZAAD Nhi?
Jaise lohe ko loha kaatta hai,zehar ko zehar kaat ta hai, Heere ko keera kaat ta hai,Waise hiee ek din tumko kutta katega....
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
Machar ka Bacha Pehle Baar uraa
jab woh wapis aaya
tou us k baap ne Poocha "Kaisa Laga Ur k??"

Machar Bola .. " BOhat Maza Aaya, Dekh k bht Khushi howi sab ko Taalian Bajatay"
MEN-opause MEN-strual pain MEN-tal illness GUY-necologist HIS-terectomy EVER NOTICED HOW WOMENS PROBLEMS START WITH MEN??
The Best Gifts 2 B Given.

2 A Frnd:
H0nesty,

2 An Enemy:
Forgiveness,

2 Parents:
Gratefulness,

2 God
Ur Life,

2 Me:
Nokia N95, Sony Laptop,Bmw Etc Etc. ;->
She Came..
I Kpt Lukin At Her..
She Smild.
Yet I Kept Quiet.
She Began 2spk.
I Dint Listen & Then,
She Began2 Leave.
I Thn Shoutd...





Mam
Attendance...!