A man had a "Gin"

A man had a "Gin"
A man had a "Gin" 1 day the Gin asked him "Mere Aqa! koi Hukm dein?" Man thought n said:"make a road for me 4m my home 2 USA"Gin: "Mere Aqa This is very difficult, as huge jungles mountains n sea come on the way so it is very difficult".Man:"ok meri BV ko mera tabey farman bana de"Gin foran bola:"Sir Road single banani hai ya double".
  

May, 22 2010     337 chars (3 sms)     3453 views       Funny

more Funny SMS Messages

I May Walk Slowly..

But...I Never Walk Backwards...

-Abraham Lincoln










I Don''t Need To Walk..Bcoz...

I Have Bike..

HumAyuN

Koi Insan Agr Ankhe Band Karke Muje 3 Baar Pukare
To Me Uske Samne Aa Jata Hu.
Try Karo

1

2

3

Nahi Aaya?
Are Yaar Insano Ki Baat Ki Thi.
Nargis taxi driver se: Daata darbaar chalo gay?

Driver: jee haan

Nargis: kya lo gay?

Driver: paisay
Muskurate Chehre Ko Rula Dete Hain Log


Khuloos-e-Ulfat Ki Kuch Aisi Saza Dete Hain Log



Barha K Baal Baghlo''n K


Haath Utha Utha K Sungha Dete Hain Log . . . ;->
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao
Hey U Know Which is the best day to propose a girl... April 1
U Know Why??
If she accept its your luck otherwise just tell April Foooooll
''hum mast hain apni masti main.. kiyon jayin kisi ki basti main .. aisi ki tesi aisi basti ki.. jis ne kadar na ki hum jesi hasti ki..''
1Pathan exam dene
gaya to sath may
"PLUMBER"Ko le Kar gya!



Kiun?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Beacuse
.
.
.
.
.
Pathan ko information
mili thi k paper leak ho
gya hai.->
Masoom Mohabbat Ka
Bus Yehi Afsana Hai,


Mohabbat Nibhane Ka
Yehi To Zamana Hai,


Ammi Ghar Se Nikalne Nahi Deti Aur...


Mujhe Aaj Date Pe Jana Hai :->
Brad Pitt and Vidya Balan get married
After marriage, lots of students gather at their home .... why ???
.
.
.
.
because her name becomes Vidya Pitt (vidyapeeth)
''Lafz lafz likhon teri tareef me?





lafz


lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz


kafi hai ya or likhon?''


New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.