A man had a "Gin"

A man had a "Gin"
A man had a "Gin" 1 day the Gin asked him "Mere Aqa! koi Hukm dein?" Man thought n said:"make a road for me 4m my home 2 USA"Gin: "Mere Aqa This is very difficult, as huge jungles mountains n sea come on the way so it is very difficult".Man:"ok meri BV ko mera tabey farman bana de"Gin foran bola:"Sir Road single banani hai ya double".
  

May, 22 2010     337 chars (3 sms)     3462 views       Funny

more Funny SMS Messages

what did clive lloyd say to michael holding during a presentation ceremony??






i am cliverly holding the mike..and speaking lloydly..
A husband read an article to his wife about how many words women use a day... 30,000 to a man''s 15,000. The wife replied, "The reason has to be because we have to repeat everything to men...











The husband then turned to his wife and asked, "What?"
A bOy lOst In The mAll

Started Shouting

F

F

F

F

F

WHY??


BCOZ


NEWTONS LAW OF MOTION



F=MA

SO HE WAS SHOUTING


MA

MA

MA

MA

MA
''1 Car se ik Kawwa takra k
behosh ho geya


Aadmi kawwe ko Ghar le gya or
pinjry m band kerdiya

kawwa jaaga tu
bola:
hai Allah jail ho hai
Lagta hai Driver mer gya.''
GALS look beautiful, not coz of make up o attitude...!

its just dat BOYZ ave good imginations!!

Ek Aurat
Mahir-e-Nafsiyat k Pas
Gai Aur Kehne Lagi:
"Me Apne Chote Bete
Ki Waja Se Bht
Pareshan Hn, Wo Mitti
k Laddu Bna Bna k
Khata Hy"

Doctor:"Fikr Ki Baat
Nhi, Bara Hoga Tou
Khud Hi Adat Chooth
Jayegi"

Aurat:"Dr. Koi Fori Elaaj
Bataye''n Wrna Mere
Bete KI Dono Biwia''n Ro
Ro k Pagal Ho Jaye''n
Gi " ;->
Larkio Ki ada humain
pasand nai,

Larkio Se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid ha k MAMA chahiye,
Warna humain shaadi karna
pasand nai!

mahmood o ayaz na akati pari namaz

aur to jootay utha ka bhag aaya faraz

You Are My Best Friend.
Wanna Proof?

Shair Arz Kia Hai

EK Main Aur EK Tu.

.
.
.

Baqi Sab Da Fittay MOOONH. :-)
If U Feel A Bit Dizzy

U r Sad

Not Feeling Well

And

U Are Craving 4 Something Sweet


Do U Know What''s Wrong Wid U . . . .? ? ?













U Are Suffering From
VITAMIN ''''Me''''
Deficiency ;->
Boy: Boys r Inteligent Than Girls!

Girl: Any Proof ?

Boy: You Always Say Inteli-GENT
But
You Never Say Inteli-LADY.. ;)


pathan: me ne khat likha tha k meri shadi per ana.
tum q nahi aye.

2nd pathan: mujhe khat mila he nahi
1st pathan: me ne likha tha

k khat mily ya na mily tum zaror ana.:-)