A man had a "Gin"

A man had a "Gin"
A man had a "Gin" 1 day the Gin asked him "Mere Aqa! koi Hukm dein?" Man thought n said:"make a road for me 4m my home 2 USA"Gin: "Mere Aqa This is very difficult, as huge jungles mountains n sea come on the way so it is very difficult".Man:"ok meri BV ko mera tabey farman bana de"Gin foran bola:"Sir Road single banani hai ya double".
  

May, 22 2010     337 chars (3 sms)     3457 views       Funny

more Funny SMS Messages


1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)
sheesha ho k kaanch ho,
tum ko na koi aanch ho,

aur dua hai k milein tujhe pyar karney waliyan,
k jin kee tadad 7 ho ya kam az kam paanch ho
HUSBAND and WIFE are like 2 tyres of a vehicle

If 1 punctures, the vehicle can’t move further

M0ral:
always Keep a SPARE TYRE….
Ek Pathan Ghar Aaya
Tou Sochny Laga k Aaj
Kia Khaas Kaam Krna
Thaa
Soch Soch Ker
Subha 5 Bajey Yaad
Aaya !


















"Oye Kocha Aaj Tou
Jaldi Sona Tha " ;->
Munna Bhai: Circuit Ye BoyFrnd - GirlFrnd Kia Hota Hai . . . ? ? ?

Circuit: Kuch Nahi Bhai Bas Larka - Larki Hote Hyn
Jis Main Ek Muskurati Hai
Aur
Ek Khracha Krta Rhta Hai Bus . . . ;->
Agr apko 18 sal ki larki jhuk kr salam kry to apko uski kya chez nazr ayegi?













Us ki achi tarbiat..


Bhai hath j0rta h0n kbi to sahi s0cha kro =P ;->
''Meri muskuraht par aitraz mat kar ae dost
.
.

.
Tujhey dekh kar to kisi ki bhe hasi nikal sakti hai..!@''
Koi ladki hume thukraaye,
Uss ka hume gam nahi,
Koi ladki hume thukraaye,
Uss ka hume gam nahi,
Arre badnaseeb hai woh ladki Yaaroon ,
Jiss ke nasib me hum nahi.
Father to Son: samney ghar wali larki ko dekh............. har exam mein first aati hai

Son: Dad.............! usi ko tu dekhta raha, isiliye tu fail hogya hoon... ;->

Ek Pathan Ghar Aaya
Tou Sochny Laga k Aaj
Kia Khaas Kaam Krna
Thaa
Soch Soch Ker
Subha 5 Bajey Yaad
Aaya !


















"Oye Kocha Aaj Tou
Jaldi Sona Tha " ;->
Yaar mainu ik call kri,koi khas kam nhi,meri ik friend hai,tery naal gall krna chandi hai,osnu yaqeen nhi honda k Bander v gallan kardy ne.
Juice Piyo
Pepsi piyo
Coke Piyo
Marinda Piyo
Dew piyo
aur piyo
Kyonke , Pampers ab sirf 99 ruppees main hain :)