Aadmi shaadi kyon

Aadmi shaadi kyon
Aadmi shaadi kyon karta hai? Takee vo marne ke baad agar jannat jaye to achcha feel kare aur agar dozakh jaye to homely feel kare
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     2925 views       Funny

more Funny SMS Messages

What do you do when a Sardar throws a hand Grenade at you?
Pull the pin and throw it back :)
1 Jamadar Gutter Main Jhuk Kar Kachra Nikal Raha Tha.

1 Pathan Wahan Se Guzarte Huey Ruk Kar Bola.

Yar 2 Roti Mera B Laga Dena . . .["!"]
''Film k poster k uper kisi peer k urras ka poster lag gaya dono thory phat gay or txt ye ban gaya
1 ticket me 2 mazy movie k bad langer b hoga Hazrat Allama MOlana Gujjar Badmash Sultan Rahi k ful action khawaten k liye pardy ka khas intazam Nargis k dill fareb raqs me shariq ho k sawab-e-daren hasil karen!''

Wife: Chiragh Le Kar Bhi Dhondo Gy.

Tab Bhi Puri Dunya Main Mujh Jesi Biwi Nahi milegi.



Husband: Tumne Kese Soch Liya K.

.
.
.

Dosri Baar Bhi Tumhary Jesi Biwi He Dhondonga. :-)
Lovers sitting in a park,
boy tries to kiss the girl..
Girl says No dear not all this before marriage..
Boy: Don?t worry darling ?I am already married?.:p
''akhoon akhoon !!!!


aRz kiya he !!!!!






A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!





W@H W@H W@H W@H W@H !




A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!








zARa SiDe PE HO jAo saans lene vali nali main phanse ho''
Boy: BUS aur LADKI ek jaise hote hai,1 jaati hai to doosri aa jaati hai.

Girl: LADKE aur AUTORICKSHA ek jaise hote hai,1 bulaao 4 chale aate hai..!
Mod...
Obedient...
Neat...
Kind...
Elegant...
Young...

Hey! thats me.
Don"t be sad, even ur name is there,

Read the 1st letter of Every Word...
Q: Wat do you call an intelligent woman?

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

A: A Rumour.............
Dosti karo TELENOR wali se.pyar kro INSTA wali se.date maro U FONE wali se Aankh larao PAKTEL wali se Gift lo WARID wali se.or SHADI karo BAGAIR MOBILE wali se

To Be Great
Is To Be Misunderstood ...
And
I m Always Misunderstood
Therefore
I m Great ... =P ;)


~AtTiTuDe PeRsOnIfIeD~

Now-A-Days Our "Shoulder Angels" Are Also Disturbed.
Y?
Coz
I Heard Them Talking With One Another
K

"Gunnah Naye Time Par Likhain

Ya Puraney Time Par"