Aadmi shaadi kyon

Aadmi shaadi kyon
Aadmi shaadi kyon karta hai? Takee vo marne ke baad agar jannat jaye to achcha feel kare aur agar dozakh jaye to homely feel kare
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     2920 views       Funny

more Funny SMS Messages

''FRIEND: Jb Garmi lagti hy To kia krte ho?

PATHAN: Hm Sb A.C K samne beth jate hain..

FRIND: Jb us se b zyada garmi lage to?

PATHAN: Phr hm AC On Kr lete hain.''
Tum pas hote ho tujh
pe pyar aata hai,


Tum door hote ho to
tera intazaz stata hai,


Kya kahein is dil ki halat
ke.

tujhe yaad kar k
hume.


Bukhaar ho jata ..->
Just close ur eyes and think of urself for 10 seconds......
Open ur eyes !
Now you will realize that u have wasted 10 sec in thinking of a
fool............
Maths Teacher
Was Teaching
Mathematical Conversions

Teacher-If
1000 Kgs= Ton.
Then

For 3000 Kgs
=How Much?

Santa-
Ton!Ton!Ton!
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!
Muft Ka Ihsan Na Laina Yaroo

Dil Abi Awr B Sasty Hown Ge... ;->
Sometimes When We Cry,No One see r tears, ;-(

Wen we r woried
No One see r pain,
:-(

Wen We r happy
No One see r smile, :-D

Aur
js din result ata hy tou P0ra khandaan phone kr k puchta hy kaisa rha result.


('_')
<)'(>
_/ \_ Dekh yr tbi gusa ata hy:


1 Pathan Cycle Sath Le Kar Bhaga
Ja Raha Tha

Raste Men Kisi Ne Kaha K
Khaan Sahib Chai To Peete Jao.

Khaan: Agr Itna Time Hota
To Cycle Pe Na Baith Jata.


~ Tip Of The Day ~

''It''s So
"S I M P L E"
To Be
"W I S E" ...


Just
"T H I N K"


Something
"S T U P I D"


And Then


Don''t
"S A Y" It ... ;->
Sardar Was Writing Something very slowly, friend asked: WHy u r writing so slowly ?
Sardar: I''m writing 2 my 6 year old son, he cant read very fast
Doctor:
Ye syrup 2 spoon subha,
2 dopahar,
2 raat ko,
3 din tuk lena hay

Pathan:apna dawai apna pas rakho
hamara ghar me itna chamach(spoon) nahi hy

Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"