Aadmi shaadi kyon

Aadmi shaadi kyon
Aadmi shaadi kyon karta hai? Takee vo marne ke baad agar jannat jaye to achcha feel kare aur agar dozakh jaye to homely feel kare
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     2918 views       Funny

more Funny SMS Messages

Student To teacher : Kia Ye Sahi hai K Bache Qaum Ka Sarmaya Aur Qaum Ka Mstaqbil hain....???

Teacher:Haan Bilkul....

Student: Tou Phir Hukumat Is K Izaafe Se Pareshaan Kion Hai.... ??? ;->
Funny Quote on a married guy''s T-shirt.
All Women Are

Devils &

I Married Their Queen. :-)
SaNtA BaNtA Se: JuB MaI ApP Ki TaSvEr DeKhTa HoN ToU BhOaT HaIrAn HoTa Hoo

BaNtA:KhUsH Ho Kr K MaI Ye KiS TaRaH TaYaR KaRtA HoO"

SaNtA:NaHe BaLkE ApP ApNa KiMtI WaQt KyOn ZaYa KaRtE
HaI . . . :-P;->

Banaras Chowk Pe 1
Pathan Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Mahajir
Pathan Shot
DhUzZzZ

Pathan: TUM KON ?
Man : Bihari
DhUzZzZz


Pathan: TUM KON ?
Memon : Bhai Main
Goonga Hon

Pathan : Jao Yaar
Bezaban Ko KonMaray ... ;->
Zara Sochain ......






Aakhir Hum Main Kia
Ghalti Hy k








Hum Par Khuda Ka Azad
Ramzan Main Hi Kyun
Aata Hy







2005 Main
EARTHQUAKE







2008 Main
ASIF ZARDARI ... ;->
EK Pathan Ofice K 25th Flor Pe Tha
Ek Aadmi Bola : “Dolat Khan Tumhari Beti Ghar Se Bhaag Gayi Hai. . . “
Ye Sunte Hii Usne 25th Floor Se Jump Laga Di
Girte Huey 15th FLor Pe Usay Yaad Aaya Us Ki Koi Beti Nahi Hy
10th Flor Pe Yaad Aaya K Uski SHaadi Nahi Hui
Aur 1st Floor Pe Yaad Aaya K Us Ka Naam DOlat Khaan Nahi Hai . . . ;->
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha


The Most
Dangerous Position
In Which To Sleep





















Is With Your Feet
On Your Office Desk ... ;->
If A Gorilla Catches U,
What Will U Do?

?



?





I Know U Both Will Start Playing...

Its Natural When Close Friends Meet!!
Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.

Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?

PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)
An old to Doc: Doc, I think I''m getting senile. Several times lately, I have forgotten to zip up.
Doc: That''s not senility. Senility is when you forget to zip down
Ek shareef admi shadi k bad apni B.V ko bola:
Aaj sey tum he meri ZINDAGI ho, PYAAR ho, TAMANNA hoo!

B.V:
aor aaj sey aap he mere leye
FARHAN hain, SAAD hain NOMAN hain